Het heeft even geduurd, maar ook mods slapen af en toe, helemaal als ze de volgende dag moeten werkenquote:
Kloptquote:Op maandag 11 november 2013 10:38 schreef donald500 het volgende:
[..]
Hehe, jij had het vorige week al dus je moet nog 3 weken wachten toch?
Mods zijn net mensenquote:Op maandag 11 november 2013 10:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ook mods slapen af en toe, helemaal als ze de volgende dag moeten werken
Helaas wel ja. En helaas is het ook weer zo'n klotedisplay (drie-zijdig) die wij niet op een normale manier kunnen presenteren wegens ruimtegebrek.quote:Op maandag 11 november 2013 10:47 schreef mujentas het volgende:
Zo, de kerstkaarten staan weer in de winkel
Niets mis met de snelheid. Als het nou een week had geduurd: oke. Maar dit is prima!quote:Op maandag 11 november 2013 10:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ook mods slapen af en toe, helemaal als ze de volgende dag moeten werken
Ja, en de sinterklaaszooi is de winkel nog niet uit.quote:Op maandag 11 november 2013 10:47 schreef mujentas het volgende:
Zo, de kerstkaarten staan weer in de winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JohnBercow op 11-11-2013 11:35:11 ]Order! Ordeeeeeeeeer!
Tja, als haar beschikbaarheid voldoende is zie ik geen reden om haar onder haar contract in te plannen. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Wat juridisch/cao-technisch wel of niet mag weet ik even niet uit mijn hoofd en kan het nu ook niet uitzoeken voor je.quote:Op maandag 11 november 2013 11:50 schreef bigbass het volgende:
Een collega van mij wordt structureel onder haar contract (van 10 uur) ingepland. Ze is tegen haar wil van de zaterdag af gehaald en heeft nu moeite genoeg beschikbaar te zijn naast school en de uren die ze beschikbaar is wordt ze niet genoeg ingepland. ASM scheept haar af met dat prima deze week 3 uur kan werken omdat ze vorige week 16 uur werkte, maar aan het eind van de periode komt ze zo niet uit, vorige periode kwam ze ook maar aan de 28 uur. SM houdt zich niet bezig met personeel en van hem verwacht ik hierin heel weinig. Heeft iemand een suggestie voor een mogelijk volgende stap? Ze moet immers gewoon haar contracturen kunnen maken, gegeven dat haar beschikbaarheid voldoende is (ze is sowieso gewoon beschikbaar op de zaterdag die ze de afgelopen +/-4 jaar heeft gewerkt).
quote:Op maandag 11 november 2013 12:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kun je nog wel frikadelbroodjes en AH Basic Energy kopen?
quote:Op maandag 11 november 2013 11:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Zo, en 90% van het salaris is alweer overgeboekt.Woon je gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar grootste gedeelte wordt einde van de maand afgeschreven. Tegen die tijd boek ik het wel weer terugquote:
Even rente trekken a 1%quote:Op maandag 11 november 2013 13:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, maar grootste gedeelte wordt einde van de maand afgeschreven. Tegen die tijd boek ik het wel weer terug
quote:Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je salaris is ingehouden.
Gr gr
Afdeling salarisbetaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |