Zou ik toch wel zijn als ik jou wasquote:Op zondag 10 november 2013 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tja, volgens mij gewoon omdat ik he tleuk vind om eens te communiceren met mijn problemen aan mensen die ik toch nooit recht in de ogen moet kijken en eigenlijk niet beschaamd hoeft te zijn,
Maar je gaat mij niet wijsmaken dat je dit niet misbruikt heb als een soort van manier om (negatieve) aandacht te krijgen. En voor echte problemen moet je naar R&P en niet hier aan jezelf aan zelfkastijding onderwerpen. Dus ik geloof geen flikker van je verhaal.quote:Op zondag 10 november 2013 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tja, volgens mij gewoon omdat ik he tleuk vind om eens te communiceren met mijn problemen aan mensen die ik toch nooit recht in de ogen moet kijken en eigenlijk niet beschaamd hoeft te zijn,
wat maakt het uit, waar maak je je druk om manquote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar je gaat mij niet wijsmaken dat je dit niet misbruikt heb als een soort van manier om (negatieve) aandacht te krijgen. En voor echte problemen moet je naar R&P en niet hier aan jezelf aan zelfkastijding onderwerpen. Dus ik geloof geen flikker van je verhaal.
In feite nergens, maar het is leuker om uitgebreid over zulke dingen te kunnen zeiken dan in een zoveelste Susteren topic met een of andere jolige one-liner te reageren. Dan krijg je geen respons namelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat maakt het uit, waar maak je je druk om man
FOK! bestaat uit 99% Nederlanders en Misschien 1% Belg. Dus waarom zou ik me moeten schamen op FOK! de kans dat ik een FOK!ker irl tegen kom is zo goed als nihil.quote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Zou ik toch wel zijn als ik jou was
Jij bent dan ook zo achterdochtig als het maar kan. Beetje jammer Hoink, want je lijkt me zo'n leuk joch.quote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar je gaat mij niet wijsmaken dat je dit niet misbruikt heb als een soort van manier om (negatieve) aandacht te krijgen. En voor echte problemen moet je naar R&P en niet hier aan jezelf aan zelfkastijding onderwerpen. Dus ik geloof geen flikker van je verhaal.
Het komt allemaal nogal sneu overquote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In feite nergens, maar het is leuker om uitgebreid over zulke dingen te kunnen zeiken dan in een zoveelste Susteren topic met een of andere jolige one-liner te reageren. Dan krijg je geen respons namelijk.
Geloof er dan niets van, ik weet van mijzelf dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zijn zogenaamde hosselverhalen hier ook.quote:Op zondag 10 november 2013 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het komt allemaal nogal sneu over
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zijn zogenaamde hosselverhalen hier ook.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:48 schreef Beebiel het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal sneu achter ons PC'tje.
Omdat ik vreemden op het internet niet 1,2,3 geloof?quote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Jij bent dan ook zo achterdochtig als het maar kan.
Maar waarom ga je met je problemen niet naar R&P? Hier loop je alleen maar meer kans op butthurt.quote:Op zondag 10 november 2013 23:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geloof er dan niets van, ik weet van mijzelf dat ik gelijk heb.
Nee, omdat jouw complete opstelling richting mensen lijkt te zijn dat je niets durft aan te nemen zonder bewijs. "Hey Hoink, ik heb een nieuwe Justin Bieber CD!" "Laat zien dan, anders geloof ik je niet"quote:Op zondag 10 november 2013 23:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ik vreemden op het internet niet 1,2,3 geloof?
Zolang er niet gescholden wordt valt het flamen wel mee. Ik vind het altijd wel jammer als topics daarom gesloten worden. Slaat in een keer alle actie dood.quote:Op zondag 10 november 2013 23:50 schreef Zaktabak het volgende:
De politiek correcte mod in mij zegt "slotje". Helaas geen blauwe naam dus ga ik voor de rebelse userkant van mijzelf die zegt "doorgaan, doorgaan met flamen"
En het probleem hiervan is? Als iemand een goed verzonnen verhaal vertelt wil ik het graag geloven.quote:Op zondag 10 november 2013 23:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, omdat jouw complete opstelling richting mensen lijkt te zijn dat je niets durft aan te nemen zonder bewijs. "Hey Hoink, ik heb een nieuwe Justin Bieber CD!" "Laat zien dan, anders geloof ik je niet"
Ik vind het verder ook een waardige discussie.quote:Op zondag 10 november 2013 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang er niet gescholden wordt valt het flamen wel mee. Ik vind het altijd wel jammer als topics daarom gesloten worden. Slaat in een keer alle actie dood.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Herken me wel deels in de klachten die deze TS, ware al alleen het feit dat zo een 95% van de topics in KLB totaal verzonnen is als het niet meer is.
Het staat je helemaal vrij om te zijn hoe je wil zijn. Ik zeg alleen dat ik je achterdochtige persoonlijkheid een beetje jammer vind, maar dat is natuurlijk alleen maar mijn mening.quote:Op zondag 10 november 2013 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
En het probleem hiervan is? Als iemand een goed verzonnen verhaal vertelt wil ik het graag geloven.
Ach, in het echt ben ik redelijk vatbaar voor sterke verhalen, alleen hier ben ik op mijn hoede.quote:Op zondag 10 november 2013 23:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het staat je helemaal vrij om te zijn hoe je wil zijn. Ik zeg alleen dat ik je achterdochtige persoonlijkheid een beetje jammer vind, maar dat is natuurlijk alleen maar mijn mening.
Mss een interview afnemen met deze jongenquote:Op zondag 10 november 2013 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ach, in het echt ben ik redelijk vatbaar voor sterke verhalen, alleen hier ben ik op mijn hoede.
Niet de nieuwe JB CD hebbenquote:Op zondag 10 november 2013 23:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, omdat jouw complete opstelling richting mensen lijkt te zijn dat je niets durft aan te nemen zonder bewijs. "Hey Hoink, ik heb een nieuwe Justin Bieber CD!" "Laat zien dan, anders geloof ik je niet"
Jankposts incomingquote:Op zondag 10 november 2013 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ach, in het echt ben ik redelijk vatbaar voor sterke verhalen, alleen hier ben ik op mijn hoede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |