Als je sociaal gehandicapten date misschien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef Wazzim het volgende:
Niets van verwachten, vrouwen zijn zo veranderlijk als het weer.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef Wazzim het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je sociaal gehandicapten date misschien.
Niet alleen vrouwen hoorquote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef Wazzim het volgende:
deze man weetquote:Op zondag 10 november 2013 21:54 schreef UpsideDown het volgende:
Ik gok: komend weekend, vrijdag of zaterdag, de eerste zoen, en het weekend daarna kan je er op. So far, so good.
Je bent gewoon incapabel.quote:
Goeie comeback.quote:
Jij bent dan ook de enige die het daar over hebt hier, tuurlijk moet je initiatief nemen.quote:Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie comeback.
Ik heb serieus nog nooit van een vrouw te horen gekregen "je neemt teveel initiatief" of "je neemt te weinig initiatief". Algemene reactie is "oh wat leuk dat je belt, dat doet niemand meer tegenwoordig".
In elke meid zit wel wat goeds, maar je moet het er zelf in stoppen.quote:Leuke meid ontmoet, zit er wat in?!
Dan moet je misschien geen labiele meisjes van 12 daten die met iedere wind meewaaien.quote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de enige die het daar over hebt hier, tuurlijk moet je initiatief nemen.
Ik zeg enkel dat een vrouw de ene dag alles helemaal top kan vinden en de andere opeens niet, je kan dus niet direct rekenen op het feit dat ze je leuk vindt of iets met je wilt gaan doen.
Vaak is het namelijk idd 'tof dat je belt/vraagt om iets te doen' etc maar als puntje bij paaltje komt is het nog maar de vraag of het nog wel doorgaat. Kan je wel makkelijk iedereen waarbij dit gebeurd voor autistische wiskundenerd uitmaken maar dat is slechts je kop in het zand steken als je het mij vraagt.
Ik ben niet iemand die zal ontkennen dat ik mijn sociale capaciteiten kan verbeteren en dat doe ik dan ook.quote:Op maandag 11 november 2013 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je misschien geen labiele meisjes van 12 daten die met iedere wind meewaaien.
En als het stelselmatig gebeurt dat je op 't laatste moment afgezegd wordt dan mankeert er echt wat aan je sociale capaciteiten.
Romantisch, naah. Hangt ook van de vrouw af. Ik heb scharrels gehad waarbij het gewoon ff neuken was, peuk roken en daarna weer opdonderen. Maar ook scharrels waarbij ik rustig 2 dagen kon blijven, gezellig samen eten etc terwijl we allebei wisten dat het nooit iets vast zou worden. Meer een friend with benefits.quote:Op maandag 11 november 2013 16:04 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die zal ontkennen dat ik mijn sociale capaciteiten kan verbeteren en dat doe ik dan ook.
Echter ben ik nu op dat vlak wel boven gemiddeld en krijg ik dus de gedachte dat het een structureel fenomeen is bij die 'labiele meisjes van 12'.
Dat of het niet aangaan van een 'romantische' band met vrouwen en enkel eentje gebaseerd op lust/plezier zorgt voor de afzeggingen.
Doe jij ook romantisch etc. terwijl je niet uit ben op een vaste relatie?
quote:Op maandag 11 november 2013 15:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In elke meid zit wel wat goeds, maar je moet het er zelf in stoppen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:19 schreef Ajms het volgende:
Wat mij betreft kan jij of wie dan ook, nog geen enkel idee hebben of er wel of niet wat in zit.
Waarom moet tegenwoordig alles zo zwart-wit zijn? Alles moet maar vooraf gedefinieerd zijn. Zo simpel is het niet!
Het feit dat jij daar NU al aan denkt, vind ik eng.
Jijquote:Op maandag 11 november 2013 15:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In elke meid zit wel wat goeds, maar je moet het er zelf in stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |