SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ja, niet bij de meest dichtbijzijnde uiteraard, maar wel vlak bij. Maar de lichtgetinte jongen heeft zijn werk niet helemaal goed gedaan. Als je een berenhap met pindasaus vertikaal in de zak stopt dan is de sausverdeling echt suboptimaal. Daarbij was hij het vorkje én de servetten vergeten (deze combinatie is dodelijk).quote:Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boks.
Die heb je gehaald bij die tent vlak bij jouw huis?
Ik wil alleen haar natuurlijkquote:
Ik kan zo drie voorbeelden noemen om je ongelijk te bewijzen.quote:
Lijkt me dus ook.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 10 november 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan zo drie voorbeelden noemen om je ongelijk te bewijzen.
die waren vast allemaal 3 weken geledenquote:Op zondag 10 november 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan zo drie voorbeelden noemen om je ongelijk te bewijzen.
waarom?quote:
Soms wel jaquote:
Schandalig! Heb je en klacht ingediend?quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, niet bij de meest dichtbijzijnde uiteraard, maar wel vlak bij. Maar de lichtgetinte jongen heeft zijn werk niet helemaal goed gedaan. Als je een berenhap met pindasaus vertikaal in de zak stopt dan is de sausverdeling echt suboptimaal. Daarbij was hij het vorkje én de servetten vergeten (deze combinatie is dodelijk).
Normaal doet hij zijn werk wel deugdelijk, maar hij moet niet van zijn offday mijn offday maken.
Of minder. Je wisselt vrij snel van voorkeur. Wist Fascination dat al?quote:Op zondag 10 november 2013 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
die waren vast allemaal 3 weken geleden
Ik vind het gewoon ontzettend opwindend en heel erg geilquote:
Je moet de aandacht zo verdelen en minder intiem lijkt me.quote:
Nee, want dat had ik ook niet gedaan als het een lekker ding was die me had geholpen, en ik wil de schijn van discriminatie toch niet opgooien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schandalig! Heb je en klacht ingediend?
Het is maar net hoe je het zelf invult.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet de aandacht zo verdelen en minder intiem lijkt me.
Een trio is geen kwestie van alle twee de personen precies 50% aandacht geven hoor. Je kan ook juist met twee van de drie de ander zoveel mogelijk plezieren.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet de aandacht zo verdelen en minder intiem lijkt me.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of minder. Je wisselt vrij snel van voorkeur. Wist Fascination dat al?
Preciesquote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Een trio is geen kwestie van alle twee de personen precies 50% aandacht geven hoor. Je kan ook juist met twee van de drie de ander zoveel mogelijk plezieren.
dit jaquote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Een trio is geen kwestie van alle twee de personen precies 50% aandacht geven hoor. Je kan ook juist met twee van de drie de ander zoveel mogelijk plezieren.
Zo hou je meer tijd over om die 1.000 dingen te doen die je moest doen.quote:
Ik wil veel liever Fascination doenquote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo hou je meer tijd over om die 1.000 dingen te doen die je moest doen.
Als het een mvv trio is, is er maar één piemel. Piemels delen is niet tof.quote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Beter je best doen dan.quote:
Jij hebt liever een MVM trio?quote:Op zondag 10 november 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het een mvv trio is, is er maar één piemel. Piemels delen is niet tof.
Matig, dit. Ik zou dat wel doen, de schijn van discriminatie opgooien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want dat had ik ook niet gedaan als het een lekker ding was die me had geholpen, en ik wil de schijn van discriminatie toch niet opgooien.
Dat zou ik eventueel kunnen doen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil veel liever Fascination doen![]()
Ik hoef geen sandwich, dus dan is dat weer één piemel teveel. En daarbij vind ik twee mannen die aan elkaar zitten helemaal niets.quote:
Wat wil je dan? Geen trio of een kwartet?quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef geen sandwich, dus dan is dat weer één piemel teveel. En daarbij vind ik twee mannen die aan elkaar zitten helemaal niets.
Inderdaad. Zie er totaal geen meerwaarde van in.quote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Geen trio of een kwartet?
Gewoon MV. Dat was inmiddels al wel duidelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
Wat wil je dan? Geen trio of een kwartet?
Ik lijd wel stil en eenzaam, wetende dat dit een incident is. Wanneer ik patronen lijk te herkennen trek ik wel aan de bel.quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig, dit. Ik zou dat wel doen, de schijn van discriminatie opgooien.
[..]
kan ik me voorstellen hequote:
Not really.quote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij een beetje into SM, fas?
Je moeder en je zusquote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
2 vrouwen in mijn slaapkamer
[ afbeelding ]
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen he
Ik wil op geen enkele manier impliceren dat ik aan dat soort pervy dingen doen
En jij staat je muur te verven, iets gaat er misquote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
You take one for the team.quote:Op zondag 10 november 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik lijd wel stil en eenzaam, wetende dat dit een incident is. Wanneer ik patronen lijk te herkennen trek ik wel aan de bel.
Zijn ze naakt?quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Is het witten al klaar dan?quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Same differencequote:
Klopt. Al zijn nu de vrouwen aan het werkquote:Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij staat je muur te verven, iets gaat er mis
Geen idee wat voor een rare dingen jij allemaal denkt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch niet " [ afbeelding ] " man
Vanmiddag afgerondquote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het witten al klaar dan? [ afbeelding ]
Goed gedekt of nog wat kale plekken?quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmiddag afgerond [ afbeelding ]
Ohja, de randjes, want anders gaat het mis zeker?quote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Al zijn nu de vrouwen aan het werk
quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee wat voor een rare dingen jij allemaal denkt.
Vergelijk je engel en gvse nu met zijn moeder en zusje?quote:
Peu heeft een Deathwishquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergelijk je engel en gvse nu met zijn moeder en zusje?
Jepquote:Op zondag 10 november 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, de randjes, want anders gaat het mis zeker?
Je zorgt toch wel voor eten voor ze he?
De frustratie van de randjes begon gisteren al hier zelfs!quote:Op zondag 10 november 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, de randjes, want anders gaat het mis zeker?
Je zorgt toch wel voor eten voor ze he?
Net zo neukbaarquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Al zijn nu de vrouwen aan het werk
In het WA groepje waar ik met Hups en GvsE in zit ookquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De frustratie van de randjes begon gisteren al hier zelfs!
Dat zeg ik tochquote:
Dat is net zo strafbaarquote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
14 en ze houdt van dolfijnen.
Gvse is net zo neukbaar als een meisje van 14 of een oudere vrouw?quote:
Is van dolfijnen houden strafbaar?quote:
Jammer dat de @dolfijn.nl-emailadressen niet meer hip zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
14 en ze houdt van dolfijnen.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dat betekend continue pogingen doen om in een meisjes broekje te komen en dan falen dan ben ik aardig op weg
Als dat zou kunnen jaquote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een trio tussen Rhubarb, Fas en Faxie
Als je iemand op de kast wil hebben kan ik zo nog wel wat randjes hier fotograferenquote:Op zondag 10 november 2013 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In het WA groepje waar ik met Hups en GvsE in zit ook
Leuk dat vastlullen van iemandquote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gvse is net zo neukbaar als een meisje van 14 of een oudere vrouw?
She's gonna kill you![]()
Ik ga vast popcorn, cola en stoeltjes halen.
I want front row seats
Anaal van dolfijnen houden. tot dit moment wist ik nog niet dat het bestond.quote:
Cola?quote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I want front row seats
Ik ga mijn bier niet delenquote:
@dolfijnquote:Op zondag 10 november 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer dat de @dolfijn.nl-emailadressen niet meer hip zijn.
In mijn ogen wel ja.quote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I want front row seats
Hoezo vastlullen? Ik meende dat te zeggenquote:Op zondag 10 november 2013 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk dat vastlullen van iemand![]()
![]()
Doe mij ook een bak
Hebbertquote:Op zondag 10 november 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het een mvv trio is, is er maar één piemel. Piemels delen is niet tof.
Dat zei je er net niet bij hoorquote:Op zondag 10 november 2013 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn ogen wel ja.
[..]
Hoezo vastlullen? Ik meende dat te zeggen
quote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei je er net niet bij hoor
Altijd toch, lang leve sherlockquote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Faxie gaat nog even op de quotes reageren die een half uur geleden zijn besproken.
Hij had wat nieuwe vrouwelijk accounts op Fok gevonden welke hij probeerde te hosselenquote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Faxie gaat nog even op de quotes reageren die een half uur geleden zijn besproken.
Dat valt nog mee. Hij reageert ook met regelmaat op nog-oudere posts.quote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Ja ik was er toch niet mutsquote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Blablabla de pagina stond nog openquote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd toch, lang leve sherlock
Dat teruglezen is eigenlijk best wel sneuquote:
Ik moet toch op de hoogte blijven van alle roddelsquote:Op zondag 10 november 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat teruglezen is eigenlijk best wel sneu
Integendeel, ik heb dit keer zijn rug. Figuurlijk he.quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar om nou met z'n allen faxie af te gaan zeiken
Ja dat wel maar dat sherlocken, echt man stop ermeequote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet toch op de hoogte blijven van alle roddels
quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
Het zijn Huppel en AirwiN, die moeten toch érgens hun pleziertje uit kunnen halen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
Nou, vertel. Wat speelt er allemaal nu?quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ja maar dat deed ik niet hoorquote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dat sherlocken, echt man stop ermee
Overwinningquote:
Jaja, schavuitje.quote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb dit keer zijn rug. Figuurlijk he.
Dit.quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
Ach, soms als ik ff wegga en terugkom staat het scherm nog op de post waar het topic toen nog op stond.
Leuke mensen welquote:
Je hosselpoging van Buurmeisje is gefaaldquote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, vertel. Wat speelt er allemaal nu?
Staan gvd in het nieuwsblad!quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hosselpoging van Buurmeisje is gefaald
quote:
Dan kom je na de quote erachter dat het topic al een pagina (100 posts) verder is.quote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef Myraela het volgende:
Dit.
In dit geval gaat het om een post van een kwartier geleden.
Soms zelfs wel eens een stukje SC. Alleen nooit deze, is toch nooit boeiend.quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
Ach, genoeg mensen die wel eens teruglezen.
Kan je je hosselpogingen per week nog een beetje bijhouden, of raak je de tel na een dag kwijt?quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en een vol topic verder ondertussen...quote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit.
In dit geval gaat het om een post van een kwartier geleden.
Ik wilde naar bed gaan, nu ben ik bang dat ik niet kan slapenquote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en een vol topic verder ondertussen...
Leuke foto's met een keu gaat 'm niet worden hoor... ze staan er niet leuk op
Van deze sc. Of betaal je je contributie niet?quote:
Kan me niet eens boeien eerlijk gezegd wie.quote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het zijn Huppel en AirwiN, die moeten toch érgens hun pleziertje uit kunnen halen.
Zij is een, blijkbaar goedwerkende, afleiding voor mijn echte hosselproject.quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
Ik tel niet eens meerquote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je je hosselpogingen per week nog een beetje bijhouden, of raak je de tel na een dag kwijt?
Ik weet van niks.quote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van deze sc. Of betaal je je contributie niet?
Zo warm word ik nog niet van je anders.quote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is een, blijkbaar goedwerkende, afleiding voor mijn echte hosselproject.
Whut, wat is er mis met je keu?quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en een vol topic verder ondertussen...
Leuke foto's met een keu gaat 'm niet worden hoor... ze staan er niet leuk op
Waarom dat, jouw drempel ligt toch een stuk lager?quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde naar bed gaan, nu ben ik bang dat ik niet kan slapen
Je ook valt blijkbaar wel op mij, gezien de mate waarin je mij in de gaten houdt. En al die sneerposts zijn allemaal typische gevalletjes van hard-to-get spelen.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat, jouw drempel ligt toch een stuk lager?
Rhu? Fas?quote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is een, blijkbaar goedwerkende, afleiding voor mijn echte hosselproject.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat huppel naar faxie smacht?quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ook valt blijkbaar wel op mij, gezien de mate waarin je mij in de gaten houdt. En al die sneerposts zijn allemaal typische gevalletjes van hard-to-get spelen.
Hier gaat iets mis!quote:Op zondag 10 november 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat huppel naar faxie smacht?
Denken dat ik geld heb voor iets anders dan alcoholquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat, jouw drempel ligt toch een stuk lager?
Scherp.quote:Op zondag 10 november 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat huppel naar faxie smacht?
quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde naar bed gaan, nu ben ik bang dat ik niet kan slapen
Ze werkt écht goed.quote:
Duidelijk.quote:
Damn, hoe haar boobies bewegen.quote:
Wie dan? LoLa? GvsE?quote:
Wiebeltieten.quote:
quote:
Kom je eens poolen hier?quote:Op zondag 10 november 2013 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, hoe haar boobies bewegen.
Ik zat te wachten tot er meer te zien was maar neequote:Op zondag 10 november 2013 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, hoe haar boobies bewegen.
Niks wijffiequote:
Ik zeg gewoon overal 'nee' op.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon overal 'nee' op.
Sowieso GvsE, die is niet te versieren, die vreet iedere kerel op die bij haar kut in de buurt komt.
Eenzaam sterven.quote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso GvsE, die is niet te versieren, die vreet iedere kerel op die bij haar kut in de buurt komt.
Zeg je nu dat je niet van dominante vrouwen houdt?quote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post 'm ook eens hier, Faxie!quote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed filmpje kijken en slapen
Trusten, sterkte met de vlindersquote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed filmpje kijken en slapen
Dan gaan al die andere keu'tjes staan.quote:Op zondag 10 november 2013 21:34 schreef Faxie het volgende:
O my
Dat kom ik nou nooit tegen bij het poolen
[ afbeelding ]
Nee, ik zeg dat ik wel drie keer zal nadenken voor ik in de buurt van GvsE kom. Da's geen vrouw, da's een monster.quote:Op zondag 10 november 2013 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
Zeg je nu dat je niet van dominante vrouwen houdt?
Nee, het zou toch wel fijn zijn om de tijd die je hebt samen te kunnen spenderen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt toch niemand meenemen, dus ach.
Zitten mensen een beetje naast je bed te janken en je bent niet meer in staat je waardigheid te behouden etc.quote:
Goed lijf.quote:Op zondag 10 november 2013 21:34 schreef Faxie het volgende:
O my
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 21:34 schreef Faxie het volgende:
O my
[ afbeelding ]
Ik ga niet langzaam bro, ik ga met een bang.quote:Op zondag 10 november 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten mensen een beetje naast je bed te janken en je bent niet meer in staat je waardigheid te behouden etc.
Ik weet dat ze niet de knapste is, maar dit gaat wel erg ver.quote:Op zondag 10 november 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik wel drie keer zal nadenken voor ik in de buurt van GvsE kom. Da's geen vrouw, da's een monster.
Maar om nu als reden te noemen dat je niet eenzaam wilt sterven, ik vind het een vreemde redenquote:Op zondag 10 november 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, het zou toch wel fijn zijn om de tijd die je hebt samen te kunnen spenderen.
Beetje jammer weer, had meer verwacht van je.quote:Op zondag 10 november 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik wel drie keer zal nadenken voor ik in de buurt van GvsE kom. Da's geen vrouw, da's een monster.
Mja tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar om nu als reden te noemen dat je niet eenzaam wilt sterven, ik vind het een vreemde reden
Het liefst zou ik gewoon in mijn slaap gaan.quote:Op zondag 10 november 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga niet langzaam bro, ik ga met een bang.
Ook nakend als ik Google images mag geloven.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het liefst zou ik gewoon in mijn slaap gaan.
Is dat niet wat ik zei?quote:Op zondag 10 november 2013 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
Niet alleen willen leven is een veel beter doel
Moet je perse iemand hebben dan om gelukkig te worden?quote:Op zondag 10 november 2013 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet alleen willen leven is een veel beter doel
Dat dus.quote:Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je perse iemand hebben dan om gelukkig te worden?
Ik word er wel gelukkiger van heb ik de indruk.quote:Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige mensen denken van wel jaquote:Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zoektocht naar een nieuwe kamer?quote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word er wel gelukkiger van heb ik de indruk.
Het spijt me
Het is wel een stuk gezelliger.quote:Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kon bij een klasgenoot in huis vanaf begin december maar ik heb geen geld voor een maand dubbele huur betalenquote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zoektocht naar een nieuwe kamer?
Jij ging naar bedquote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen denken van wel ja
Dat zeker.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon bij een klasgenoot in huis vanaf begin december maar ik heb geen geld voor een maand dubbele huur betalen
Dus ik kijk nog even verder. Lukt vast wel, er zijn iets van 50 kamers vrij bij de woningbouwvereniging nu dus aanbod genoeg.
En je kan er niet gewoon een maand later in?quote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon bij een klasgenoot in huis vanaf begin december maar ik heb geen geld voor een maand dubbele huur betalen
Dus ik kijk nog even verder. Lukt vast wel, er zijn iets van 50 kamers vrij bij de woningbouwvereniging nu dus aanbod genoeg.
Goede editquote:
ik ookquote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het spijt me
quote:
Inderdaad, indruk te wekken dat er triootjes waren enzo. Heeft die jongen daar vanavond nu ooit kans op gehad met jullie twee?quote:
Ja, meerdere. In de zomervakantie is een altijd een tekort maar door de afhakers en afgestudeerden enzo zijn er nu weer heel veel vrije kamers. Hopelijk kan ik in mijn flat van nu blijven wonen, nu kan ik 's nachts in het bos gaan wandelen enzoquote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeker.
[..]
Is dat zo'n grote flat met studenten?
Studentenflats in Elburgquote:Op zondag 10 november 2013 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, meerdere. In de zomervakantie is een altijd een tekort maar door de afhakers en afgestudeerden enzo zijn er nu weer heel veel vrije kamers. Hopelijk kan ik in mijn flat van nu blijven wonen, nu kan ik 's nachts in het bos gaan wandelen enzo
Kan beter zorgen dat je zelf gelukkig bent, of dat nou met of zonder iemand isquote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het spijt me
Dat is wat andersquote:
Helaasquote:Op zondag 10 november 2013 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je kan er niet gewoon een maand later in?
dat natuurlijk sowieso maar het is het kersje op de taartquote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan beter zorgen dat je zelf gelukkig bent, of dat nou met of zonder iemand is
Indruk zegt vrij weinig.
[..]
Dat is wat anders
Zo romantisch.quote:Op zondag 10 november 2013 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, meerdere. In de zomervakantie is een altijd een tekort maar door de afhakers en afgestudeerden enzo zijn er nu weer heel veel vrije kamers. Hopelijk kan ik in mijn flat van nu blijven wonen, nu kan ik 's nachts in het bos gaan wandelen enzo
En dat is?quote:Op zondag 10 november 2013 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee in de plaats waar ik student ben
Hij wil nooit wandelenquote:Op zondag 10 november 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo romantisch.
Blijkft Newb daar wel eens slapen zodat jullie samen in het bos kunnen wandelen?
Sliep. Hahaquote:Op zondag 10 november 2013 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil nooit wandelen
Maar hij sliep hier vannacht nog
Dat sowieso maar hoeveel mensen blijven er wel niet bij elkaar om het idee (om maar niet alleen te zijn) en niet zozeer het gevoel.quote:Op zondag 10 november 2013 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat natuurlijk sowieso maar het is het kersje op de taart
onzin, vin staat hier braaf naar me te luisterenquote:
Utrecht, ik zit nu in een flat in Zeist, maar moet bijna weer verhuizen omdat de kamer was van iemand die een tijdje naar het buitenland ging.quote:
Samen zijn is ook niet altijd geweldig hoor. Bedoel, iemand die er altijd voor je is en alles. Bah.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Samen zijn is ook niet altijd geweldig hoor. Bedoel, iemand die er altijd voor je is en alles. Bah.
Ok, nee, eigenlijk is het wel fijn.
Warande, daar wil je toch niet wonen?quote:Op zondag 10 november 2013 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Utrecht, ik zit nu in een flat in Zeist, maar moet bijna weer verhuizen omdat de kamer was van iemand die een tijdje naar het buitenland ging.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, vin staat hier braaf naar me te luisteren
[..]
Samen zijn is ook niet altijd geweldig hoor. Bedoel, iemand die er altijd voor je is en alles. Bah.
Dat denk jij, maar ondertussen....quote:Op zondag 10 november 2013 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin, vin staat hier braaf naar me te luisteren
Hihihih.quote:Op zondag 10 november 2013 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het bos is zo ontzettend fijnquote:Op zondag 10 november 2013 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil nooit wandelen
Maar hij sliep hier vannacht nog
[..]
Ik vind het wel leuk, superveel vrienden die hier ook in de flat zittenquote:Op zondag 10 november 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Warande, daar wil je toch niet wonen?![]()
Jaren lang met veel plezier in TWC gewoond
Hoe denk je anders dat jij z'n plafonds heeft gewit?quote:
Jij hebt zeefje toch al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nee twijfelaarquote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihihih.
[..]
Maar het bos is zo ontzettend fijn
Had je niet een eenpersoonsbed staan daar?
Aftands en overal ver vandaan. Maar als je graag in het bos woont en je vrienden er ook wonen, dan is het wel te doen misschien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, superveel vrienden die hier ook in de flat zitten
Het is alleen een beetje aftands, maar ik kan er wel mee leven
quote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt zeefje toch al?Ik ben niet gebonden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga liever taarten bakkenquote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe lief tegen mij, of ik verneder je dit weekend door kei hard te winnen.
Veel te smalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt zeefje toch al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dat kan nog wel.quote:
Maar het bos moet je wel oppassen voor boswachters. Daar kunnen Myr en twi je alles over vertellen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik weet het niet, al heeft vin natuurlijk nog de overmoedigheid van de jeugdquote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat nog een 2e keer durft...
Ow?quote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ok, dat kan nog wel.
Maar het bos moet je wel oppassen voor boswachters. Daar kunnen Myr en twi je alles over vertellen.
Nee ik ben ook niet gebondenquote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw paaldanseres. Hadden jullie al wat?
Het zijn niet de boswachters zo zeer, maar de honden van de boswachter.quote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ok, dat kan nog wel.
Je gaat m'n smaakpapillen wel verwennen zegquote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oreo cheesecake staat deze week op het lijstje.
Ja nog steedsquote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aftands en overal ver vandaan. Maar als je graag in het bos woont en je vrienden er ook wonen, dan is het wel te doen misschien.
Is het woonbestuur daar nog steeds een stel hippies?
Twi liep een paar dagen lastig zeker?quote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn niet de boswachters zo zeer, maar de honden van de boswachter.
Ik hou van je.quote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is slechts aan mij om te hinten, niet alles te vertellen.quote:
Awwww.quote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, twee vrouwen met groene/grijze verf ik zou het wel wetenquote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, al heeft vin natuurlijk nog de overmoedigheid van de jeugd
quote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga d'r wel zatvoerenquote:Op zondag 10 november 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou van je.
[..]
Het is slechts aan mij om te hinten, niet alles te vertellen.
[..]
Awwww.
Dat zou ik niet trekken, kwam 3-4x per week buiten bustijden terug vanuit de stadquote:Op zondag 10 november 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja nog steeds
Het is wel een beetje ver van de binnenstad, dat is wel een beetje jammer
Maar voor die paar keer in de maand dat ik buiten bustijden daarheen ben kan ik het nog wel aan om te fietsen.
Ik weet niet wat hij nog voor scherpe dingen daar heeft rondslingeren.quote:Op zondag 10 november 2013 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is het met de randjes trouwens GvE
[..]
Mwa, twee vrouwen met groene/grijze verf ik zou het wel weten
Voor hetzelfde geld staat ze nu de muren stemmig rood te kwasten met één van Vin zijn afgerukte ledematen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:56 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet niet wat hij nog voor scherpe dingen daar heeft rondslingeren.
GvsE is 1 van die vrouwen he
oh welk recept gebruik je?quote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet ik nog uit gaan zoeken.quote:Op zondag 10 november 2013 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh welk recept gebruik je?
al mijn vrienden zijn er gek op
Zal wel meevallen, Engel is er ook bij he.quote:Op zondag 10 november 2013 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld staat ze nu de muren stemmig rood te kwasten met één van Vin zijn afgerukte ledematen.
Vast wel maar zo erg zou ik het ook weer niet denken dan.quote:Op zondag 10 november 2013 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij nog voor scherpe dingen daar heeft rondslingeren.
GvsE is 1 van die vrouwen he
Die moet vast ook wel es naar het toilet af en toe.quote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
Zal wel meevallen, Engel is er ook bij he.
Laterquote:
Allemaal geroddel en zulks over je geweestquote:Op zondag 10 november 2013 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even een joint roken en zijn een heel topic verder. Awesome
Is dat zo?quote:Op zondag 10 november 2013 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Later
[..]
Allemaal geroddel en zulks over je geweest
Waarom maakt die daar de kost niet van oreo koekjes? zou dat niet werken?quote:Op zondag 10 november 2013 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gebruik deze
misschien heb je er wat aan
www.bakersroyale.com/chee(...)-no-bake-cheesecake/
Anders is het geen oreo cheesecake. Wel die zonder chocolade. :2quote:Op zondag 10 november 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel echte oreo's gebruiken he?
ik denk het niet nee want oreo's worden soggiequote:Op zondag 10 november 2013 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom maakt die daar de kost niet van oreo koekjes? zou dat niet werken?
conditioner gebruikenquote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard jeuktharde struggels.
Hmm, beetje jammer. Daar ga ik nog wat op verzinnen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk het niet nee want oreo's worden soggie
quote:Op zondag 10 november 2013 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kruip even mee onder het dekentje. Houdoe.
Geen zin om nu te douchen.quote:
hij is zo ook echt heerlijk hoorquote:Op zondag 10 november 2013 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, beetje jammer. Daar ga ik nog wat op verzinnen.
Laat Jan, Pier, Tjores en Corneel het maar niet horen.quote:
bedankt overigens voor het recept, kan hem voor het grootste gedeelte wel gebruiken denk ik.quote:Op zondag 10 november 2013 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is zo ook echt heerlijk hoor
nu heb ik er zin in
Morgen doen dan en nu maar ff lijden.quote:Op zondag 10 november 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen zin om nu te douchen.
Wie?quote:Op zondag 10 november 2013 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat Jan, Pier, Tjores en Corneel het maar niet horen.
Wordt door vrouwen erg in dank afgenomenquote:Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
Conditioner voor je stoppels?
Ah baard, maar dan nog.
Lang staat me sowieso niet dus hou het gewoon kort.quote:Op zondag 10 november 2013 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt door vrouwen erg in dank afgenomen
Ik heb het 12mm op het moment. Twijfel nog of ik het naar 16mm laat groeien of niet.quote:Op zondag 10 november 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lang staat me sowieso niet dus hou het gewoon kort.
Ik hoor het al, jij zit helemaal op je plek in de Warandequote:
Mijn baard op zijn langst was niet soepel en gelijk genoeg om te vlechtenquote:
Jammer welquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn baard op zijn langst was niet soepel en gelijk genoeg om te vlechten
quote:
Ik zie dan echt mannen voor me zoals die vader uit Dharma & Gregquote:
Ik denk dan aan Jack Sparrowquote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie dan echt mannen voor me zoals die vader uit Dharma & Greg
Het werd ook niet langer meer op een moment.quote:Op zondag 10 november 2013 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer wel
Newbs haar is bijna lang genoeg voor vlechtjes denk ik
Niet wetende waar zij woontquote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Jack Sparrow
Vieze zwerver.quote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Jack Sparrow
Ja, hij is al een jaar niet naar de kapper geweest ofzo. Luiheid is ons bindmiddel enzoquote:Op zondag 10 november 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het werd ook niet langer meer op een moment.Alsof mijn baard niet meer verder wilde.
Newb zijn haar laten groeien?Vlecht het als hij slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |