SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ja, niet bij de meest dichtbijzijnde uiteraard, maar wel vlak bij. Maar de lichtgetinte jongen heeft zijn werk niet helemaal goed gedaan. Als je een berenhap met pindasaus vertikaal in de zak stopt dan is de sausverdeling echt suboptimaal. Daarbij was hij het vorkje én de servetten vergeten (deze combinatie is dodelijk).quote:Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boks.
Die heb je gehaald bij die tent vlak bij jouw huis?
Ik wil alleen haar natuurlijkquote:
Ik kan zo drie voorbeelden noemen om je ongelijk te bewijzen.quote:
Lijkt me dus ook.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 10 november 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan zo drie voorbeelden noemen om je ongelijk te bewijzen.
die waren vast allemaal 3 weken geledenquote:Op zondag 10 november 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan zo drie voorbeelden noemen om je ongelijk te bewijzen.
waarom?quote:
Soms wel jaquote:
Schandalig! Heb je en klacht ingediend?quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, niet bij de meest dichtbijzijnde uiteraard, maar wel vlak bij. Maar de lichtgetinte jongen heeft zijn werk niet helemaal goed gedaan. Als je een berenhap met pindasaus vertikaal in de zak stopt dan is de sausverdeling echt suboptimaal. Daarbij was hij het vorkje én de servetten vergeten (deze combinatie is dodelijk).
Normaal doet hij zijn werk wel deugdelijk, maar hij moet niet van zijn offday mijn offday maken.
Of minder. Je wisselt vrij snel van voorkeur. Wist Fascination dat al?quote:Op zondag 10 november 2013 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
die waren vast allemaal 3 weken geleden
Ik vind het gewoon ontzettend opwindend en heel erg geilquote:
Je moet de aandacht zo verdelen en minder intiem lijkt me.quote:
Nee, want dat had ik ook niet gedaan als het een lekker ding was die me had geholpen, en ik wil de schijn van discriminatie toch niet opgooien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schandalig! Heb je en klacht ingediend?
Het is maar net hoe je het zelf invult.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet de aandacht zo verdelen en minder intiem lijkt me.
Een trio is geen kwestie van alle twee de personen precies 50% aandacht geven hoor. Je kan ook juist met twee van de drie de ander zoveel mogelijk plezieren.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet de aandacht zo verdelen en minder intiem lijkt me.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of minder. Je wisselt vrij snel van voorkeur. Wist Fascination dat al?
Preciesquote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Een trio is geen kwestie van alle twee de personen precies 50% aandacht geven hoor. Je kan ook juist met twee van de drie de ander zoveel mogelijk plezieren.
dit jaquote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Een trio is geen kwestie van alle twee de personen precies 50% aandacht geven hoor. Je kan ook juist met twee van de drie de ander zoveel mogelijk plezieren.
Zo hou je meer tijd over om die 1.000 dingen te doen die je moest doen.quote:
Ik wil veel liever Fascination doenquote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo hou je meer tijd over om die 1.000 dingen te doen die je moest doen.
Als het een mvv trio is, is er maar één piemel. Piemels delen is niet tof.quote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Beter je best doen dan.quote:
Jij hebt liever een MVM trio?quote:Op zondag 10 november 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het een mvv trio is, is er maar één piemel. Piemels delen is niet tof.
Matig, dit. Ik zou dat wel doen, de schijn van discriminatie opgooien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want dat had ik ook niet gedaan als het een lekker ding was die me had geholpen, en ik wil de schijn van discriminatie toch niet opgooien.
Dat zou ik eventueel kunnen doen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil veel liever Fascination doen![]()
Ik hoef geen sandwich, dus dan is dat weer één piemel teveel. En daarbij vind ik twee mannen die aan elkaar zitten helemaal niets.quote:
Wat wil je dan? Geen trio of een kwartet?quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef geen sandwich, dus dan is dat weer één piemel teveel. En daarbij vind ik twee mannen die aan elkaar zitten helemaal niets.
Inderdaad. Zie er totaal geen meerwaarde van in.quote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Geen trio of een kwartet?
Gewoon MV. Dat was inmiddels al wel duidelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
Wat wil je dan? Geen trio of een kwartet?
Ik lijd wel stil en eenzaam, wetende dat dit een incident is. Wanneer ik patronen lijk te herkennen trek ik wel aan de bel.quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig, dit. Ik zou dat wel doen, de schijn van discriminatie opgooien.
[..]
kan ik me voorstellen hequote:
Not really.quote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij een beetje into SM, fas?
Je moeder en je zusquote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
2 vrouwen in mijn slaapkamer
[ afbeelding ]
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen he
Ik wil op geen enkele manier impliceren dat ik aan dat soort pervy dingen doen
En jij staat je muur te verven, iets gaat er misquote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
You take one for the team.quote:Op zondag 10 november 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik lijd wel stil en eenzaam, wetende dat dit een incident is. Wanneer ik patronen lijk te herkennen trek ik wel aan de bel.
Zijn ze naakt?quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Is het witten al klaar dan?quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Same differencequote:
Klopt. Al zijn nu de vrouwen aan het werkquote:Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij staat je muur te verven, iets gaat er mis
Geen idee wat voor een rare dingen jij allemaal denkt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch niet " [ afbeelding ] " man
Vanmiddag afgerondquote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het witten al klaar dan? [ afbeelding ]
Goed gedekt of nog wat kale plekken?quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmiddag afgerond [ afbeelding ]
Ohja, de randjes, want anders gaat het mis zeker?quote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Al zijn nu de vrouwen aan het werk
quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee wat voor een rare dingen jij allemaal denkt.
Vergelijk je engel en gvse nu met zijn moeder en zusje?quote:
Peu heeft een Deathwishquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergelijk je engel en gvse nu met zijn moeder en zusje?
Jepquote:Op zondag 10 november 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, de randjes, want anders gaat het mis zeker?
Je zorgt toch wel voor eten voor ze he?
De frustratie van de randjes begon gisteren al hier zelfs!quote:Op zondag 10 november 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, de randjes, want anders gaat het mis zeker?
Je zorgt toch wel voor eten voor ze he?
Net zo neukbaarquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Al zijn nu de vrouwen aan het werk
In het WA groepje waar ik met Hups en GvsE in zit ookquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De frustratie van de randjes begon gisteren al hier zelfs!
Dat zeg ik tochquote:
Dat is net zo strafbaarquote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
14 en ze houdt van dolfijnen.
Gvse is net zo neukbaar als een meisje van 14 of een oudere vrouw?quote:
Is van dolfijnen houden strafbaar?quote:
Jammer dat de @dolfijn.nl-emailadressen niet meer hip zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
14 en ze houdt van dolfijnen.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dat betekend continue pogingen doen om in een meisjes broekje te komen en dan falen dan ben ik aardig op weg
Als dat zou kunnen jaquote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een trio tussen Rhubarb, Fas en Faxie
Als je iemand op de kast wil hebben kan ik zo nog wel wat randjes hier fotograferenquote:Op zondag 10 november 2013 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In het WA groepje waar ik met Hups en GvsE in zit ook
Leuk dat vastlullen van iemandquote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gvse is net zo neukbaar als een meisje van 14 of een oudere vrouw?
She's gonna kill you![]()
Ik ga vast popcorn, cola en stoeltjes halen.
I want front row seats
Anaal van dolfijnen houden. tot dit moment wist ik nog niet dat het bestond.quote:
Cola?quote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I want front row seats
Ik ga mijn bier niet delenquote:
@dolfijnquote:Op zondag 10 november 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer dat de @dolfijn.nl-emailadressen niet meer hip zijn.
In mijn ogen wel ja.quote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I want front row seats
Hoezo vastlullen? Ik meende dat te zeggenquote:Op zondag 10 november 2013 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk dat vastlullen van iemand![]()
![]()
Doe mij ook een bak
Hebbertquote:Op zondag 10 november 2013 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het een mvv trio is, is er maar één piemel. Piemels delen is niet tof.
Dat zei je er net niet bij hoorquote:Op zondag 10 november 2013 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn ogen wel ja.
[..]
Hoezo vastlullen? Ik meende dat te zeggen
quote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei je er net niet bij hoor
Altijd toch, lang leve sherlockquote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Faxie gaat nog even op de quotes reageren die een half uur geleden zijn besproken.
Hij had wat nieuwe vrouwelijk accounts op Fok gevonden welke hij probeerde te hosselenquote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Faxie gaat nog even op de quotes reageren die een half uur geleden zijn besproken.
Dat valt nog mee. Hij reageert ook met regelmaat op nog-oudere posts.quote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Ja ik was er toch niet mutsquote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Blablabla de pagina stond nog openquote:Op zondag 10 november 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd toch, lang leve sherlock
Dat teruglezen is eigenlijk best wel sneuquote:
Ik moet toch op de hoogte blijven van alle roddelsquote:Op zondag 10 november 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat teruglezen is eigenlijk best wel sneu
Integendeel, ik heb dit keer zijn rug. Figuurlijk he.quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar om nou met z'n allen faxie af te gaan zeiken
Ja dat wel maar dat sherlocken, echt man stop ermeequote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet toch op de hoogte blijven van alle roddels
quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
Het zijn Huppel en AirwiN, die moeten toch érgens hun pleziertje uit kunnen halen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
Nou, vertel. Wat speelt er allemaal nu?quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ja maar dat deed ik niet hoorquote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dat sherlocken, echt man stop ermee
Overwinningquote:
Jaja, schavuitje.quote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb dit keer zijn rug. Figuurlijk he.
Dit.quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
Ach, soms als ik ff wegga en terugkom staat het scherm nog op de post waar het topic toen nog op stond.
Leuke mensen welquote:
Je hosselpoging van Buurmeisje is gefaaldquote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, vertel. Wat speelt er allemaal nu?
Staan gvd in het nieuwsblad!quote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hosselpoging van Buurmeisje is gefaald
quote:
Dan kom je na de quote erachter dat het topic al een pagina (100 posts) verder is.quote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef Myraela het volgende:
Dit.
In dit geval gaat het om een post van een kwartier geleden.
Soms zelfs wel eens een stukje SC. Alleen nooit deze, is toch nooit boeiend.quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
Ach, genoeg mensen die wel eens teruglezen.
Kan je je hosselpogingen per week nog een beetje bijhouden, of raak je de tel na een dag kwijt?quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en een vol topic verder ondertussen...quote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit.
In dit geval gaat het om een post van een kwartier geleden.
Ik wilde naar bed gaan, nu ben ik bang dat ik niet kan slapenquote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en een vol topic verder ondertussen...
Leuke foto's met een keu gaat 'm niet worden hoor... ze staan er niet leuk op
Van deze sc. Of betaal je je contributie niet?quote:
Kan me niet eens boeien eerlijk gezegd wie.quote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het zijn Huppel en AirwiN, die moeten toch érgens hun pleziertje uit kunnen halen.
Zij is een, blijkbaar goedwerkende, afleiding voor mijn echte hosselproject.quote:Op zondag 10 november 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
Ik tel niet eens meerquote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je je hosselpogingen per week nog een beetje bijhouden, of raak je de tel na een dag kwijt?
Ik weet van niks.quote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van deze sc. Of betaal je je contributie niet?
Zo warm word ik nog niet van je anders.quote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is een, blijkbaar goedwerkende, afleiding voor mijn echte hosselproject.
Whut, wat is er mis met je keu?quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en een vol topic verder ondertussen...
Leuke foto's met een keu gaat 'm niet worden hoor... ze staan er niet leuk op
Waarom dat, jouw drempel ligt toch een stuk lager?quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde naar bed gaan, nu ben ik bang dat ik niet kan slapen
Je ook valt blijkbaar wel op mij, gezien de mate waarin je mij in de gaten houdt. En al die sneerposts zijn allemaal typische gevalletjes van hard-to-get spelen.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat, jouw drempel ligt toch een stuk lager?
Rhu? Fas?quote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is een, blijkbaar goedwerkende, afleiding voor mijn echte hosselproject.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat huppel naar faxie smacht?quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ook valt blijkbaar wel op mij, gezien de mate waarin je mij in de gaten houdt. En al die sneerposts zijn allemaal typische gevalletjes van hard-to-get spelen.
Hier gaat iets mis!quote:Op zondag 10 november 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat huppel naar faxie smacht?
Denken dat ik geld heb voor iets anders dan alcoholquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat, jouw drempel ligt toch een stuk lager?
Scherp.quote:Op zondag 10 november 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat huppel naar faxie smacht?
quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde naar bed gaan, nu ben ik bang dat ik niet kan slapen
Ze werkt écht goed.quote:
Duidelijk.quote:
Damn, hoe haar boobies bewegen.quote:
Wie dan? LoLa? GvsE?quote:
Wiebeltieten.quote:
quote:
Kom je eens poolen hier?quote:Op zondag 10 november 2013 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, hoe haar boobies bewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |