quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:50 schreef JanPiraat het volgende:
Beach is als de schimmel op een necrosevoet
Vind je me niet meer lief?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ieuw nu hebben we allemaal waids.
jawel was een grapej ff plagen tochquote:
Jullie zijn geen tweewielige krukquote:Op zondag 24 november 2013 12:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Een kruk met 3 wielen is stabieler dan eentje met 2.
Terechte omschrijving dit.quote:Op zondag 24 november 2013 12:48 schreef Cosmo. het volgende:
63% liefde voor cosmo
7% honger
14% blijdschap
16% zelfverzekerdheid
Een wekpotquote:
Hey lang niet gezien hoe was de vakantiequote:
met pruimenquote:
Aardig aardig. Wel fijn om voorlopig weer terug te zijn alles. Heb jij je nog vermaakt tuttie?quote:Op zondag 24 november 2013 12:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hey lang niet gezien hoe was de vakantie
Nee ik verveelde mequote:Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aardig aardig. Wel fijn om voorlopig weer terug te zijn alles. Heb jij je nog vermaakt tuttie?
Een eenwielige wekpot heeft geen toekomstquote:Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef Furdinand het volgende:
met jou erbij zijn we een wekpot met een wiel. dan komen w nog eens ergens.
Misschien in het circus?quote:Op zondag 24 november 2013 12:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Een eenwielige wekpot heeft geen toekomst
Hoe, vertel me, maakme blij, maak me gekquote:
Nee!quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef Furdinand het volgende:
met jou erbij zijn we een wekpot met een wiel. dan komen w nog eens ergens.
het ligt niet aan jouquote:Op zondag 24 november 2013 13:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
I'm just trying to make it work.
hET LIgt aaN mij?quote:
Ohjeetje.quote:Op zondag 24 november 2013 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens een brief geschreven
We gaan een cursus koken doen. Lekker gek. Meteen breien en naar een verpleeghuis oude mensjes opzoekenquote:Op zondag 24 november 2013 13:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoe, vertel me, maakme blij, maak me gek
Wat?quote:
Ok.quote:Op zondag 24 november 2013 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We gaan een cursus koken doen. Lekker gek. Meteen breien en naar een verpleeghuis oude mensjes opzoeken
[..]
Wat?
Doe niet dan.quote:Op zondag 24 november 2013 13:15 schreef Cosmo. het volgende:
Ik kijk naar Katy Perry, ik voel iets doodgaan van binnen
nietes ik zeg gewoon waar het op staatquote:Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef Cosmo. het volgende:
kb haatbaard, alleen maar omdat ik je niet kan haten he
Ik hoop het. Vind het wel eng en alles, paniek.quote:
Joh, komt goed! Paniek is toch niet nodig alles.quote:Op zondag 24 november 2013 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vind het wel eng en alles, paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |