industrial in de meest letterlijke vormquote:Op zondag 10 november 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:
Hé! Dat is die band van die dude van Nick Cave die ik live had gezien dinsdag! Wat voor muziek is dat?
Dit is oprecht een van de naarste dingen die ik ooit gehoord heb. En dan reken ik Aphex Twins' Ventolin mee.quote:
erger dan Rebecca Black?quote:Op zondag 10 november 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is oprecht een van de naarste dingen die ik ooit gehoord heb. En dan reken ik Aphex Twins' Ventolin mee.
dat is het ook wel, het gaat maar in hetzelfde door. Ze hebben ook zat nummers van 9 minuten... erg monotoon/repetitief.quote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
Het valt nog wel mee, het wordt pas echt erg als ze een tandartsboor zouden gebruiken. Al is het wordt het vanaf een minuut wel irritant.
Ik ben groot groot fan, heb deze plaat zelfs in de kast staan. Vind het beter dan radiohead in mijn mening, grote kans dat de band er ook inspiratie uit neubauten heeft gehaald. Zeker uit de late periode.quote:Op zondag 10 november 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is oprecht een van de naarste dingen die ik ooit gehoord heb. En dan reken ik Aphex Twins' Ventolin mee.
Het is een normale boorquote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
Het valt nog wel mee, het wordt pas echt erg als ze een tandartsboor zouden gebruiken. Al is het wordt het vanaf een minuut wel irritant.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:10 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Goed dat je fruit opbrengt ik pak een peer
quote:Op zondag 10 november 2013 22:31 schreef ranja het volgende:
Trouwens over Nick Cave gesproken, die kon er vroeger ook wel wat van...
Dat is er nog eentje die ik moet doen ja. Heb een lijstje gemaakt met Hip-Hop die ik in al die jaren nog niet gehad heb, godver wat is dat een hoop zeg.quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef brooklyndodger het volgende:
Knal als goedmakertje dan maar dit op de speler:
Vetquote:Op zondag 10 november 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Net terug van een uitvoering van Music For 18 Musicians en Steve Reich was hoogstpersoonlijk aanwezig. Mooiste wat ik ooit heb mogen bijwonen. Heb er gewoon geen woorden voor.
Ja.quote:Op zondag 10 november 2013 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vet
Had er wat van gezien op Lowlands, dat was ernstig indrukwekkend. En nu in een hele mooie concertzaal zeker?
quote:Op zondag 10 november 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Net terug van een uitvoering van Music For 18 Musicians en Steve Reich was hoogstpersoonlijk aanwezig. Mooiste wat ik ooit heb mogen bijwonen. Heb er gewoon geen woorden voor.
Als je zo stilvalt weet je dat het écht indrukwekkend wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |