Ga je echt The Reflektors missen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, dat tweemaal out gaan heeft nu toch vervelende gevolgen. Voor de zekerheid even langs de GP geweest hier, en die raadde me met klem af om de komende dagen weer naar 'a crowded place' te gaan, omdat de kans heel groot was dat ik weer out zou gaan. Geen The Reflektors.
Hij vermoedde dat ik oververmoeid was, dan kan dit blijkbaar gebeuren bij een combi van drukte en muziek.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef Norrage het volgende:
Maar wat is de oorzaak dan, volgens de dokter? Stress? Claustrofobie? Hysterie om Julia?
Ik heb wel even getwijfeld, koppigheid is mij verre van vreemd, haha. Echter, de dokter was wel erg stellig en AF is de favoriete band van degene waarmee ik zou gaan, en geen zin de gok te wagen en dat zijn concert opeens in duigen valt als het me weer overkomt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je echt The Reflektors missen?Ik zou uit pure koppigheid gewoon gaan
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb wel even getwijfeld, koppigheid is mij verre van vreemd, haha. Echter, de dokter was wel erg stellig en het is dit de favoriete band van degene waarmee ik zou gaan, en geen zin de gok te wagen en dat zijn concert opeens in duigen valt als het me weer overkomt.
Ik moest echt veel te lang kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Het was overigens wel net of ik een film van David Lynch zat, want op de terugweg kwam ik opeens dit tegen:
[ afbeelding ]
Dat maakt het nog meer David Lynch, niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest echt veel te lang kijken.
Deze band heb ik helemaal gemist, klinkt goed (luister nu Bloodflows).quote:
Ik heb ze op Pukkelpop gezien dus dat zou best kunnen aangezien PP en LL in hetzelfde weekend was en veel dezelfde acts optraden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Deze band heb ik helemaal gemist, klinkt goed (luister nu Bloodflows).
De naam komt mij bekend voor, ik geloof dat ze London Grammar op Lowlands hebben vervangen. Ben er alleen niet geweest..
Heeft hij ook al een album uit? Ik kan er namelijk geen één vinden. Alleen veel losse nummers..quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pukkelpop gezien dus dat zou best kunnen aangezien PP en LL in hetzelfde weekend was en veel dezelfde acts optraden.
Het zijn meerdere personen en in 2012 hebben ze een EP uitgebracht: The Wheel, met daarop de nummers: The Wheel, The Prestige en Red Lines. In 2013 kwam een tweede EP: Bloodflows met daarop Bloodflows, Warnings en Oscillate. Verder is er nog het nummer Lessons.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef kciR het volgende:
[..]
Heeft hij ook al een album uit? Ik kan er namelijk geen één vinden. Alleen veel losse nummers..
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
BazennummerHelemaal vergeten
Ik vind ze bijna allemaal wel lekkerquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
The Wheel is leuk en live was het ook niet slecht maar weinig noemenswaardige nummers daarbuiten.
Heb je deze series al gezien. Geven Josh, Joey, Troy en nog een paar commentaar bij liveoptredens, hier zetten ze Mark Lanegan voor lulquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind ze bijna allemaal wel lekker
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb je deze series al gezien. Geven Josh, Joey, Troy en nog een paar commentaar bij liveoptredens, hier zetten ze Mark Lanegan voor lul
Mooiste vond ik van 'someone said 'hi' to Mark and Mark just said 'NO!''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |