Of iets er tussenin kan ook nogquote:Op donderdag 14 november 2013 16:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Pietje-SV kan dus ook een vrouw zijn
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:46 schreef Jian het volgende:
[..]
"zonder schuim" je noemt mij dus schuim
schuim
schuim is 5 maal gevonden als trefwoord:
schuim (zn): gepeupel, gespuis, rapaille, tuig, uitschot, uitvaagselJankert, word je eindelijk eens ergens genoemd is het weer niet goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het niveau van de chat-mods wordt hier wel even geëtaleerd![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:46 schreef Jian het volgende:
[..]
"zonder schuim" je noemt mij dus schuim
schuim
schuim is 5 maal gevonden als trefwoord:
schuim (zn): gepeupel, gespuis, rapaille, tuig, uitschot, uitvaagselpiepschuimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het niveau van de chat-mods wordt hier wel even geëtaleerd
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ik ben nooit onder de naam Jian op de chat van Vlem geweest, dat weet jij ook, dus ik kan daar als zodanig niet genoemd zijn. Die pullup verzint het ter plekkequote:Op donderdag 14 november 2013 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jankert, word je eindelijk eens ergens genoemd is het weer niet goed...
Poezewoest? Heks? .....5th?, neh, die niet! Margo misschien? .... Okee, ik geeft 't op!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:24 schreef mootie het volgende:
Hmmm wie vroeg zich weken geleden al af of den Vlem überhaupt een connectie met de chat had?
Ik voel de LoL al minder worden onder leugenachtig beheer...quote:Op donderdag 14 november 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben nooit onder de naam Jian op de chat van Vlem geweest, dat weet jij ook, dus ik kan daar als zodanig niet genoemd zijn. Die pullup verzint het ter plekke
Allemaal wachten op Vlemmix, die gaat uitzenden met sint sint juttemis weet ik uit zeer onbetrouwbare bronnen!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik voel de LoL al minder worden onder leugenachtig beheer...
Mootie!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:24 schreef mootie het volgende:
Hmmm wie vroeg zich weken geleden al af of den Vlem überhaupt een connectie met de chat had?
Welnee, zolang de leugenachtige beheerder aan 'de goede kant' staat is het allemaal dik in orde.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik voel de LoL al minder worden onder leugenachtig beheer...
Fout jonguh!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Poezewoest? Heks? .....5th?, neh, die niet! Margo misschien? .... Okee, ik geeft 't op!
Uit betrouwbare bronnen zou U meer weten Mevr , de heksquote:
Fluiten misschien?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Elise waar hij mee op de foto staat wordt zijn nieuwe secretaresse heb ik horen fluisteren. Ze verzet evenveel werk als Liesbeth, maar raakt een stuk minder mailtjes kwijt naar het schijnt.
[ afbeelding ]
Ergens heb ik toch de indruk dat Vlemmix dat hele streamgebeuren in een opwelling heeft besproken, daarna is het weggezakt en nooit meer naar de oppervlakte gekomen.quote:Op zondag 17 november 2013 13:41 schreef Copycat het volgende:
Tonja, heb je je vriend Vlemmix nog gesproken over de haalbaarheid van in november on air gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |