Vraag je Raak. Een euro per vraag voor het goede doel.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef mikehunt het volgende:
Elke morgen voor de kids de grote meneer kaktushow?
Daarna voor de Dames het spiru uurtje?
Dan pauze met Boeddha.
Nog meer ideeen>??
[..]quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vraag je Raak. Een euro per vraag voor het goede doel.
Kunnen we het geld net zo goed direct storten bij de McDrive.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef mikehunt het volgende:
[..]
[..]
De pot wordt beheerd door Jaapioooo, stichting Jaap.
Zouden ze dat open podium, ofwel dat pallet, nog hebben?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef Disana het volgende:
Misschien wil Joan Franka wel weer over indianen komen zingen.
Dat zou ik echt lachen vindenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden ze dat open podium, ofwel dat pallet, nog hebben?
Misschien een idee voor het open podium.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden ze dat open podium, ofwel dat pallet, nog hebben?
Lijkt me een goed plan. Als je vals zingt verdwijnt de vloer onder je voeten. Wat zal John opkijken met z'n stomme rode draaiende stoelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef mikehunt het volgende:
[..]
Misschien een idee voor het open podium.
Oh weet nog dat hij veel van zolder sleepte en alles liet zienquote:Op woensdag 27 november 2013 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze blijft geweldig
[ afbeelding ]
En daar had hij er toentertijd nog een paar duizend van..
Best knap gedaan voor iemand die niet kan zingen!quote:
Oh, ik heb ook nog een egel voor je. Mag je zo komen ophalen om te ruilen tegen een porseleinen herdersbeeldje.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil een hond ruilen tegen een 'antiek' strijkijzer in de Grote Ruilshow.
Ben je er nog niet van af?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook nog een egel voor je. Mag je zo komen ophalen om te ruilen tegen een porseleinen herdersbeeldje.
Ik heb het topic of de topics niet helemaal gelezen maar ik zou verwachten dat zo'n beestje zich wel zou laten afschrikken door dat kattenspul van je.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wachten is op de vangkooi die ik heb besteld.
Was het maar waar.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het topic of de topics niet helemaal gelezen maar ik zou verwachten dat zo'n beestje zich wel zou laten afschrikken door dat kattenspul van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |