quote:Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef tonja het volgende:
Ik ga morgen om 20.30 de tekenshow doen
Tijdens Ajax Barcelona, je durftquote:Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef tonja het volgende:
Ik ga morgen om 20.30 de tekenshow doen
[ afbeelding ]
Het hield Gootje niet tegen om dik te scorenquote:
Ik weet niet eens op welke chat het is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het hield Gootje niet tegen om dik te scoren
RLS / De Vlem gaat eerdaags weer op stream; Vol verwachting klopt ons hart!quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens op welke chat het is.
lol @ WoW spookjequote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Ook deze link totdat de officiele site online gaat http://www.provox-entertainment.nl/spookhuis/index.htm
zodra alles klaar is stappen we over naar www.spookhuishuissen.nl
Oh, ik dacht al dat het over zijn camera en server ging.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef beequeen het volgende:
Hij wil weer van zijn zooi af.
http://www.ruilshow.nl/
Lol, maar dit gaat toch ook nergens over? Ik dacht dat hij actief zou worden op zijn stream.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:22 schreef Disana het volgende:
Oh, ik dacht al dat het over zijn camera en server ging.
Had me ook niet verbaasd.
Ziet er wel uit als een win win deal, voor hem danquote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef beequeen het volgende:
Hij wil weer van zijn zooi af.
http://www.ruilshow.nl/
Hij zegt dat de opbrengst naar een goed doel gaat. Mja.....quote:Op woensdag 27 november 2013 17:24 schreef pullup het volgende:
Ziet er wel uit als een win win deal, voor hem dan
Jij wilt veel te snel, beequeen. Eerst moet er content komen. Dat gaat nog wel een maandje of wat duren.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol, maar dit gaat toch ook nergens over? Ik dacht dat hij actief zou worden op zijn stream.
Ik leer het ook nooit hè?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:27 schreef Disana het volgende:
Jij wilt veel te snel, beequeen. Eerst moet er content komen. Dat gaat nog wel een maandje of wat duren.
Het goede doel staat ook beschreven, dat is de restauratie van het Spookhuis. Dat is toch gewoon waar hij in woont?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zegt dat de opbrengst naar een goed doel gaat. Mja.....
Jij hebt het goede doel nog niet gevonden zo te zienquote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zegt dat de opbrengst naar een goed doel gaat. Mja.....
Fuck, ik moet beter lezen. Wat een aanfluiting.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het goede doel staat ook beschreven, dat is de restauratie van het Spookhuis. Dat is toch gewoon waar hij in woont?
Nu wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef pullup het volgende:
Jij hebt het goede doel nog niet gevonden zo te zien
Wat ik tot dusver op stream heb gezien is een bijna lege kamer met een tafel en Joost.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:32 schreef Disana het volgende:
Dus nu moeten we weer op de verkoop van al die zooi gaan zitten wachten.
You took the words right out of my mouth. De treurnis.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef Copycat het volgende:
Je kan wel zien dat-ie veel met bedriegRens optrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |