SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, laat dan maar zitten. Ik wil een likeurtje.quote:Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb een Liefmans geschonken, proost!
Ja, we vonden het zo sneu dat je moest werken en totaal geen zin had dat we in stilte met je hebben meegeleden.quote:
Die heb ik ook, maar Liefmans vind ik lekker frisquote:Op zondag 10 november 2013 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, laat dan maar zitten. Ik wil een likeurtje.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Inderdaad!
Fax: je weet hoe ik over je denk
Ik vergeef het jequote:Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef rolklem het volgende:
Het spijt me zeer Faxie dat ik niets wist van de sociale regel dat de laatste poster het volgende topic opent : (
Oke.quote:Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, we vonden het zo sneu dat je moest werken en totaal geen zin had dat we in stilte met je hebben meegeleden.
Nee baasquote:Op zondag 10 november 2013 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
Maar niet meer doen he?
Met zo'n reactie was het ook meteen de laatste keer.quote:
Ik snap het niet. Is het een onderonsje tussen jou en Faxie of zat je te smachten om andere actiefoto's?quote:Op zondag 10 november 2013 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Inderdaad!
Fax: je weet hoe ik over je denk
We zijn allemaal eens newbie geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef rolklem het volgende:
Het spijt me zeer Faxie dat ik niets wist van de sociale regel dat de laatste poster het volgende topic opent : (
Sinds 2011 geregistreerd, is nie echt newbie meer.quote:
Niet sinds 2011 actiefquote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds 2011 geregistreerd, is nie echt newbie meer.
Ook maar eens downloaden danquote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef PeuRac het volgende:
Zit Redemption te kijken, lijkt een goede film
Ex special-forces die wraak zoekt. Zou die man ooit andere films maken?quote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef PeuRac het volgende:
Zit Redemption te kijken, lijkt een goede film
quote:Op zondag 10 november 2013 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n reactie was het ook meteen de laatste keer.
Ik kijk het op de achtergrond.quote:Op zondag 10 november 2013 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook maar eens downloaden dan
Hoewel ik nog een berg films heb liggen
Hou er alleen niet van om alleen te kijken,geduld nooit voor dan
Geen van beide.quote:Op zondag 10 november 2013 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Is het een onderonsje tussen jou en Faxie of zat je te smachten om andere actiefoto's?
Ik heb geen ideequote:Op zondag 10 november 2013 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Is het een onderonsje tussen jou en Faxie of zat je te smachten om andere actiefoto's?
Wraak zoeken. Lijkt me een moeilijke, doch interessante detectiveopdracht.quote:Op zondag 10 november 2013 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ex special-forces die wraak zoekt. Zou die man ooit andere films maken?
quote:
Hij is gewoon perfect voor dat soort karakters, neem het hem niet kwalijk.quote:Op zondag 10 november 2013 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ex special-forces die wraak zoekt. Zou die man ooit andere films maken?
Welk smaakje?quote:Op zondag 10 november 2013 20:01 schreef rolklem het volgende:
[..]
Schenk je nu thee voor me in omdat ik braaf ben?
quote:
Als man thee drinkenquote:
Tien jaar geen levenquote:Op zondag 10 november 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
Ow ik heb over 4 dagen m'n 10-jarig Fok jubileum zie ik nu
Hou ik ook niet van mis ik weer de helft enzo.quote:Op zondag 10 november 2013 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk het op de achtergrond.
Zit er pas een 20min in, dus het kan nog zwaar gaan tegenvallen. Is een beetje filmhuis achtig.
Niet wetenquote:Op zondag 10 november 2013 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als man thee drinken![]()
Thee is voor vrouwen en zieke mensen, volgens m'n huisgenoot ook voor homo's.
Homofielenwaterquote:Op zondag 10 november 2013 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mannen die geen thee durven drinken, omdat ze bang zijn dat ze als homo worden gezienquote:Op zondag 10 november 2013 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als persoon je aan sociale vooroordelen houdenquote:Op zondag 10 november 2013 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat af en toe wel lekker vond.quote:
Wat een vooroordeelquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral beoefend door de minder geletterden
Wat nou als ik bi ben?quote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo komt fax nooit over de brug met fotos natuurlijk
Ach ik heb geen inspiratie meer, en ze willen toch alleen maar billen daarquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo komt fax nooit over de brug met fotos natuurlijk
Ook hoiquote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Hallo, hoeveel aandacht heb je vandaag nodig van Faxie voordat je weer bent vertrokken?
quote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Hallo, hoeveel aandacht heb je vandaag nodig van Faxie voordat je weer bent vertrokken?
ik drink alles behalve sterrenmunt en zoethout en groene theequote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk altijd rooibos met honing
Dat kloptquote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat af en toe wel lekker vond.
Kijk-mij-haar-nummer-hebben-patser-post!quote:
Dat zijn de lekkerste verdomme.quote:Op zondag 10 november 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik drink alles behalve sterrenmunt en zoethout en groene thee
Nou dan!quote:
Zij ze dat ja?quote:Op zondag 10 november 2013 20:12 schreef PeuRac het volgende:
Mn (vrouwelijke) huisgenoot zij altijd dat het voor homo's was, ik niet![]()
Houdt er gewoon niet van, drink veel liever koffie
Thee is alleen lekker met suiker er in.quote:Op zondag 10 november 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso is thee gewoon veel beter dan al die andere bende met ladingen suiker erin![]()
Thee zonder suiker.quote:Op zondag 10 november 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso is thee gewoon veel beter dan al die andere bende met ladingen suiker erin![]()
En cafeïne niet te vergeten. Koffie is lekker, maar daar moet je gewoon niet teveel van drinken.quote:Op zondag 10 november 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ook geen fan van neequote:Op zondag 10 november 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend voor je man.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef rolklem het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar ik ben ook niet bi helaas : (
Earl Grey en Forest Fruits alleen hierquote:Op zondag 10 november 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar van sterrenmunt en zoethout gaat bloeddruk omhoog = koppijn en van groene thee krijg ik rare kriebel in mijn keel...quote:Op zondag 10 november 2013 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn de lekkerste verdomme.
* AirwiN hoekt Faxie neer.quote:
quote:
Ik probeer te minderen. Ben van 6-7 mokken per dag naar 3 gegaanquote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En cafeïne niet te vergeten. Koffie is lekker, maar daar moet je gewoon niet teveel van drinken.
Helaas? Waarom vind je dat helaas?quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef rolklem het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar ik ben ook niet bi helaas : (
Dat zit natuurlijk niet in thee.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En cafeïne niet te vergeten. Koffie is lekker, maar daar moet je gewoon niet teveel van drinken.
Die hebben we allemaal al.quote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef rolklem het volgende:
[..]
Nee, vervelend voor die ene die naaktfoto's van Faxie wil.
* Faxie dook snel wegquote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN hoekt Faxie neer.
Ga jij zeefje maar lafjes petsen op haar billen.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
Ik probeer te minderen. Ben van 6-7 mokken per dag naar 3 gegaan
Ja, maar in andere hoeveelheden. Vooral minder.quote:
Spreek voor jezelf!quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Thee is alleen lekker met suiker er in.
Dat zei ik nietquote:
Koffie weinig, alleen als ik visite krijg dus 2 bak(jes) 's avonds vaak.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je mag er wel meer sturen hoor. okok grgr kusjekroel.
Bijna iedere dag een bakje hier. Of zelfgemaakt met verse bonen, of bij een goede koffiebar.quote:Op zondag 10 november 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
Koffie weinig, alleen als ik visite krijg dus 2 bak(jes) 's avonds vaak.
Iets met een courgette in je aars en je pener in een uitgeholde watermeloen. Hilarisch!quote:
Die kan ik wel missenquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets met een courgette in je aars en je pener in een uitgeholde watermeloen. Hilarisch!
Ik kwam gisteren langs een grote tipi en moest daar meteen aan denkenquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets met een courgette in je aars en je pener in een uitgeholde watermeloen. Hilarisch!
Waarom niet gelijk een cactus, als een echte baas?quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna iedere dag een bakje hier. Of zelfgemaakt met verse bonen, of bij een goede koffiebar.
quote:
Haha, nice.quote:Op zondag 10 november 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren langs een grote tipi en moest daar meteen aan denken
Not sure if serious......quote:Op zondag 10 november 2013 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe nog eens iets leuks met een keu.
En Huppel is er niet eensquote:Op zondag 10 november 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren langs een grote tipi en moest daar meteen aan denken
Nee dat trekt veel te hardquote:Op zondag 10 november 2013 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je geen vlieger aan je leuter hangen?
quote:
Zeker wel en jij?quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi muhahaha heb je een fijn weekend gehad?
Ja, wilde een foto maken, maar t verkeerslicht sprong op groenquote:
Oh, nvmquote:
Okequote:
Klopt. Maar in de zomer hoef ik geen theequote:Op zondag 10 november 2013 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bewaar dat voor een volgende keer als Myraela lustopwekkend fotomateriaal van je nodig heeft voordat ze met twi aan de slag moet.quote:Op zondag 10 november 2013 20:19 schreef Faxie het volgende:
Waarom niet gelijk een cactus, als een echte baas?
Nouhouhouquote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, nvm
[..]
Oke
[..]
Klopt. Maar in de zomer hoef ik geen theeAlleen op koude dagen
Ff de riem pakken.quote:
Ja maar hoe dan?quote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes over zulke dingen.
Hehe ja daar zal ze inspiratie van opdoenquote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bewaar dat voor een volgende keer als Myraela lustopwekkend fotomateriaal van je nodig heeft voordat ze met twi aan de slag moet.
Niet echt nodig hoor, we hebben al een canvas van Faxie's vorige serie in de slaapkamer hangen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bewaar dat voor een volgende keer als Myraela lustopwekkend fotomateriaal van je nodig heeft voordat ze met twi aan de slag moet.
ja dat zijn foto's met mobiel gemaakt, de echte mooierds komen nogquote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, ook veel mooie foto's op fb gezien.
Er komen nog meerquote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, ook veel mooie foto's op fb gezien.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Niet echt nodig hoor, we hebben al een canvas van Faxie's vorige serie in de slaapkamer hangen.
Zoals nu dus, hoewel er wel betere dingen zijn om het warm te krijgenquote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de zomer hoef ik geen theeAlleen op koude dagen
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 10 november 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat zijn foto's met mobiel gemaakt, de echte mooierds komen nog
Oh, dan haak ik af hoor.quote:
Waarom zou ik dat wel doen?quote:
Je weet geeneens wat er gaat gebeuren en dan al afhaken? Beetje jammer.quote:
Klopt. Zoals een dekentje en 2 katten op schootquote:Op zondag 10 november 2013 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals nu dus, hoewel er wel betere dingen zijn om het warm te krijgen
Dikke kant eerst naar binnen.quote:
Met een riem? Dan kan er maar weinig gebeuren wat ik lekker vind..quote:Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet geeneens wat er gaat gebeuren en dan al afhaken? Beetje jammer.
Jaloerssss op de katten op schoot hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Zoals een dekentje en 2 katten op schoot
vastbinden? Of een tik tegen je lieve billetjesquote:Op zondag 10 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een riem? Dan kan er maar weinig gebeuren wat ik lekker vind..
Vrouwen tegenwoordigquote:Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet geeneens wat er gaat gebeuren en dan al afhaken? Beetje jammer.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Zoals een dekentje en 2 katten op schoot
quote:Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef Myraela het volgende:
Doe alsof je keu je piemel is. hihihihiihihih
Omdat je ook niet stout doetquote:Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dan haak ik af hoor.
[..]
Waarom zou ik dat wel doen?
quote:Op zondag 10 november 2013 20:25 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jaloerssss op de katten op schoot hebben.
Vastbinden had ik zo gauw niet aan gedacht. Dat mag welquote:Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vastbinden? Of een tik tegen je lieve billetjes
Neem een voorbeeld aan de wijze vrouw hieronder. Die noemt al één van de mogelijke alternatieven.quote:Op zondag 10 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met een riem? Dan kan er maar weinig gebeuren wat ik lekker vind..
quote:Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
vastbinden? Of een tik tegen je lieve billetjes
Vind je het heel gek, met die mannen van tegenwoordigquote:Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen tegenwoordig
Geen vertrouwen niks meer...
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Vastbinden had ik zo gauw niet aan gedacht. Dat mag wel![]()
![]()
Maar een pets op de billen met een riem, nee dankje
Neequote:Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef Myraela het volgende:
Doe alsof je keu je piemel is. hihihihiihihih
Je had al nee gezegd.quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vastbinden had ik zo gauw niet aan gedacht. Dat mag wel![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan de wijze vrouw hieronder. Die noemt al één van de mogelijke alternatieven.
[..]
Ik zei ook niet dat jij dat wel mocht doenquote:
Onzinquote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je het heel gek, met die mannen van tegenwoordig
Neequote:Op zondag 10 november 2013 20:28 schreef rolklem het volgende:
[..]
Heb je er een paar te leen toevallig?
Ik ga er gewoon vanuit dat het wel zo is. En zo niet; your loss.quote:Op zondag 10 november 2013 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zei ook niet dat jij dat wel mocht doen
Nogmaals; vind je het heel gek, met die mannen van tegenwoordig?quote:Op zondag 10 november 2013 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onzin![]()
Je ging al uit van het slechtste
Hoezo? Ik heb ze gewoon niet te leen. Als ik dat wel had, had ik ze met liefde aan je geleend.quote:
Dat denkenquote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het wel zo is. En zo niet; your loss.
Wat is er verkeerd aan de mannen van tegenwoordig?quote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals; vind je het heel gek, met die mannen van tegenwoordig?
[..]
Hoezo? Ik heb ze gewoon niet te leen. Als ik dat wel had, had ik ze met liefde aan je geleend.
Het zijn hufters, allemaal.quote:Op zondag 10 november 2013 20:31 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan de mannen van tegenwoordig?
.
Ze weten niet hoe ze nieuwe topics moeten openen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:31 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan de mannen van tegenwoordig?
.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weten niet hoe ze nieuwe topics moeten openen.
Dan ben ik geen manquote:
Zie hierboven.quote:Op zondag 10 november 2013 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weten niet hoe ze nieuwe topics moeten openen.
Nee maar het was Air die het zei, dus niet zomaar '(een) man(nen) van tegenwoordig'quote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals; vind je het heel gek, met die mannen van tegenwoordig?
[..]
Hoezo? Ik heb ze gewoon niet te leen. Als ik dat wel had, had ik ze met liefde aan je geleend.
Ik faal altijd in het vinden van mooie schelpen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
met gaten![]()
Nee mooitjes, mosseltjes en hele lieve kleintjes.
Jij hebt toch al je mossel gevonden?quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik faal altijd in het vinden van mooie schelpen.
Enkel tegen de vrouwen die het verdienen. Zoals jullie.quote:
Dan moet je naar de vrouwenpolderquote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik faal altijd in het vinden van mooie schelpen.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel tegen de vrouwen die het verdienen. Zoals jullie.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt toch al je mossel gevonden?
Het ging over 'vrouwen die geen vertrouwen hebben in mannen'. Ofzo.quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar het was Air die het zei, dus niet zomaar '(een) man(nen) van tegenwoordig'
Dat is ook waarquote:
En vergeet de stoere kerels op het water nietquote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je naar de vrouwenpolder
Genoeg mooierds
Wingman!quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
Nee maar het was Air die het zei, dus niet zomaar '(een) man(nen) van tegenwoordig'
quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt toch al je mossel gevonden?
Die de wereldwateren bevaren, met baarden.quote:Op zondag 10 november 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vergeet de stoere kerels op het water niet
Ook datquote:Op zondag 10 november 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vergeet de stoere kerels op het water niet
Niet allemaal gelukkig.quote:
Ah bedankt voor de tip.quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Dan moet je naar de vrouwenpolder
Genoeg mooierds
Je hebt gelijk, je verdiende die riem gewoonquote:Op zondag 10 november 2013 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging over 'vrouwen die geen vertrouwen hebben in mannen'. Ofzo.
Dus als jullie iedereen over één kam scheren, doe ik met jullie mee.
[..]
Dat is ook waar
quote:
Jan, Pier, Tjores en Corneelquote:Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die de wereldwateren bevaren, met baarden.
Doorgaans wel ja.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je verdiende die riem gewoon
Een pluspunt van Watertornado verdienen. Ik denk dat ik nu naar de hemel kan.quote:Op zondag 10 november 2013 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pluspunt voor het niet zeggen van Piet, Joris
De riem en meer!quote:
Mocht Petrus twijfelen bij de hemelpoort, zorg dan altijd dat je deze link paraat hebt.quote:Op zondag 10 november 2013 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Een pluspunt van Watertornado verdienen. Ik denk dat ik nu naar de hemel kan.
Ik val op het goede moment binnen?quote:
Fap ze.quote:
Je scheert ons toch ook over een kamquote:
Jij altijd toch huppelquote:Op zondag 10 november 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik val op het goede moment binnen?
Wat een topicquote:Op zondag 10 november 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige topics op fok ook
SEX / [Jelken #1] Waar we elkaar tips geven over 'jelken'
[..]
Je scheert ons toch ook over een kam
[..]
Jij altijd toch huppel
Dat topicquote:Op zondag 10 november 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige topics op fok ook
SEX / [Jelken #1] Waar we elkaar tips geven over 'jelken'
[..]
[..]
Jij altijd toch huppel
Immer. Buurmeisje heeft blijkbaar nog teveel te leren.quote:
Sowieso man, ik kan er 3 tegelijk aan rijgenquote:Op zondag 10 november 2013 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso niet 'standaard' 30+cm hebben
quote:Op zondag 10 november 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso man, ik kan er 3 tegelijk aan rijgen
Nadat jij dat deed, ja.quote:Op zondag 10 november 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat bepaal jij aan de hand van een paar posts?quote:Op zondag 10 november 2013 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer. Buurmeisje heeft blijkbaar nog teveel te leren.
quote:
Nee, ik wil alleen nog maar ervaren vrouwen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dat bepaal jij aan de hand van een paar posts?![]()
Is goed schat, kom jij het me leren dan?
Hou dan ook gewoon je bekquote:Op zondag 10 november 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen nog maar ervaren vrouwen.
Zodra het mij uitkomt.quote:
Neuh, ik pas voor nu.quote:Op zondag 10 november 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
Deze heb je nodig denk ik Air
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 10 november 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen nog maar ervaren vrouwen.
Om er vanaf te zijn, jaquote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat je gelijk hebt hoor![]()
Jij voldoet.quote:
Patat en frikandel.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zei je z... Wat heb je allemaal gegeten dan?
Nope.quote:
Jammer, zeg.quote:
nee maar wel iets anders met een fquote:
Je vindt vast wel een alternatief.quote:
Fierljeppen?quote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel iets anders met een f
Hihi, deal.quote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel iets anders met een f
Foto's van naakte jetsers uitwisselen?quote:
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent sowieso bezet dus niet klagen
[..]
Wat als ik nou nee zeg?
Faxie'en?quote:
O.a.quote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Komt door het op zn kop en van rechts naar links schrijven zeker?
Boks.quote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, ik met patat en berenhap, boks ouwe!
Als dat betekend continue pogingen doen om in een meisjes broekje te komen en dan falen dan ben ik aardig op wegquote:
Ohwquote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Voorlopig ben ik nog steeds single hoor.
Daar komt het wel op neer ja. Arme jij, zeker als je dan weet dat ik zelfs meer succes heb dan jij.quote:Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
Als dat betekend continue pogingen doen om in een meisjes broekje te komen en dan falen dan ben ik aardig op weg
Ghehequote:
En de vlinders doen ook raar vandaag.quote:
VVV-trio's.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een trio tussen Rhubarb, Fas en Faxie
Graagquote:
Is dat goed of niet?quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
En de vlinders doen ook raar vandaag.
Oh... Goed of slecht?quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
[..]
En de vlinders doen ook raar vandaag.
Geen idee.quote:
Met Fascination?quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Arme jij, zeker als je dan weet dat ik zelfs meer succes heb dan jij.
Ik regisseer wel.quote:
Nein!quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een trio tussen Rhubarb, Fas en Faxie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |