Kom naar mijn huis, dan ik die vod in uwen gezicht wrijven kontneukerquote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
1. Je hebt geen vrienden.
2. Geen chick wil met je omgaan.
3. Naar een fuif? Jij?
Conclusie: Verzonnen topics.
Het was 14:00quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef Kiid het volgende:
Je vergat het gedeelte te vermelden wanneer je wakker werd
Lief dagboek?quote:
Heee een echte belg zegt kontpoeperquote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kom naar mijn huis, dan ik die vod in uwen gezicht wrijven kontneuker
Lijkt mij een redelijke oplossingquote:Op zondag 10 november 2013 19:43 schreef imikethat het volgende:
Neuk haar en laat haar dan heel je huis schoonmaken
Ik vrees ervoor, vooral die rezaniaquote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je een keer een terechte klacht, krijg je dit.
Tijd voor een kloon TS.
Wil ik wel de scoop in DM natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor, vooral die rezania
Waarom zou ik naar je huis willen komen?quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kom naar mijn huis, dan ik die vod in uwen gezicht wrijven kontneuker
TS die sociaal doet, geloof je het zelf?quote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je een keer een terechte klacht, krijg je dit.
Tijd voor een kloon TS.
Jij bent aids met al die lullen in je kontquote:Op zondag 10 november 2013 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar je huis willen komen?Straks krijg ik nog Belgenaids of zo.
Zozo jij bent ff diplomatiek bezigquote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent aids met al die lullen in je kont
Bullshit acherlijk ventje,quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS die sociaal doet, geloof je het zelf?Gewoon een verzonnen topic.
Nissan micra uit 1996*quote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef WhineAndShine het volgende:
Jammer van je Opel Astra uit 1993
Dat is niet verzonnen de pleuris, kklullenquote:
Was jij maar verzonnen!quote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is niet verzonnen de pleuris, kklullen
Ja ach ik ben de beroerdste niet.quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS die sociaal doet, geloof je het zelf?Gewoon een verzonnen topic.
HEB IK GEKLAAGD HOE MOELIJK HET IS????? NEEN!!!!!!!!!!!!!!!!11 IK HEB GEKLAAGD DAT ZE KOTST , LEER LEZEN DWAASquote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef -niemand- het volgende:
is het nu echt zo moeilijk om een achterbank goed schoon te maken?
Nee TS heeft erectiestoornis (buik zit er voor)quote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Dus neuken van half bewusteloze vrouwen zat er niet in?
DE MENSEN DIE IN JE BUURT KOMEN HEBBEN EEN ERECTIE STOORNIS,quote:Op zondag 10 november 2013 19:52 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Nee TS heeft erectiestoornis (buik zit er voor)
quote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Plekken geraken er niet uit en achterbank is verneukt.
zondag verneukt
hier heb je dat gezegdquote:Op zondag 10 november 2013 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
HEB IK GEKLAAGD HOE MOELIJK HET IS????? NEEN!!!!!!!!!!!!!!!!11 IK HEB GEKLAAGD DAT ZE KOTST , LEER LEZEN DWAAS
De enige stoornis die ik kan vastellen is cum onder jouw CAPSLOCKquote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
DE MENSEN DIE IN JE BUURT KOMEN HEBBEN EEN ERECTIE STOORNIS,
IK MOET GEWOON TAPIJT REINIGER HALENquote:
Caps locks aan.. word je kwaad?quote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
DE MENSEN DIE IN JE BUURT KOMEN HEBBEN EEN ERECTIE STOORNIS,
Think soquote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Caps locks aan.. word je kwaad?
nee, je moet die bank eruithalen en dan afspuiten met de hogedrukspuit. wel ff 2 weekjes laten drogen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
IK MOET GEWOON TAPIJT REINIGER HALEN
Je moeder was dronken toen ze je verwerktequote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef remievandezande het volgende:
[..]
De enige stoornis die ik kan vastellen is cum onder jouw CAPSLOCK
Wat zeg jij vriend? Mijn reactie was serieus. Beetje kots opruimen van een chick.quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb wel geteld 2 serieuze reacties gezien in dit topic
bericht 3 en 18
Jongen, jij maakt iedere keer topics over hoe debiel je wel niet bent, en dan ben ik de achterlijke hier?quote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bullshit acherlijk ventje,
Ik heb dan tenminste seks, plezier en sociaal contact, maagdje.quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent aids met al die lullen in je kont
Ja. Als jij mij respecteert, respecteer ik u.quote:Op zondag 10 november 2013 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, jij maakt iedere keer topics over hoe debiel je wel niet bent, en dan ben ik de achterlijke hier?
Ik ben niet meer maagd.quote:Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb dan tenminste seks, plezier en sociaal contact, maagdje.
Kan kloppen, maar mocht ik nog maagd zijn bleef ik liever maagd dan een lul in je kontje te krijgen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb dan tenminste seks, plezier en sociaal contact, maagdje.
Een komkommer uithollen, in de magnetron stoppen, glijmiddel in spuiten en lul erin steken telt nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |