Coolquote:Op woensdag 11 december 2013 13:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Lijkt me erg cool. Wil ook een trip maken naar Nepal en dat combineren met India.
Veel plezier!quote:
Veeeeeel plezierrrrrrrrrrrquote:
Nice!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 1.5 week![]()
Inmiddels wel hele reis zo'n beetje gepland. Met de kanttekening dat we in de Filipijnen weinig vaste momenten hebben staan.
Eerste kerstdag vliegen naar Tokyo. Dan een volle week Tokyo, via Nagano naar Osaka. In Osaka vliegen we de 8e door naar Manila.
In Manila eerst even naar boven naar de bergen/rijstplateus. Daarna eilandhoppen van Manila naar het zuiden, o.a. via Mindoro, Coron, El Nido en Palawan. Vanaf Palawan op 5 februari naar Manila naar Nederland terug.
Best wel zin in
Zo niet jij!quote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef SeLang het volgende:
Vlucht geboekt naar Kathmandu
Heen: 2 maart
Terug: 14 april
Het zegt wel iets over hoe tof die vorige reis was. En ja, 6 weken maar...ik krijg alweer bijna spijt dat ik niet langer gaquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo niet jij!
- twee keer achter elkaar hetzelfde land
- geen twee maanden
Iemand?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:55 schreef Levis het volgende:
Vraagje aan de hikers. Ik heb een super mooie Osprey Backpack van 70 liter gekocht. De heupband is echter (iets) te groot! Als ik de riemen strak heb aangetrokken zit er geen ruimte meer tussen beide kanten van de band en kunnen de riemen niet nog verder worden aangetrokken.
Op internet las ik dat er ongeveer 7.5/15 cm ruimte moet zitten tussen beide kanten van de heupband. Dit is nu dus niet het geval! Hij zit echter wel strak! Mijn vraag: moet ik nog op zoek naar een nieuwe heupband?
osprey tassen kunnen ze op jouw maat maken dmv warmte. Bel eens naar de winkel waar je hem hebt gekocht of ze dat voor je kunnen doenquote:
Met sommige Ospreys kan dat, in ieder geval de Aether en de Ariel, maar misschien zijn er nog meer modellen inmiddels.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
osprey tassen kunnen ze op jouw maat maken dmv warmte. Bel eens naar de winkel waar je hem hebt gekocht of ze dat voor je kunnen doen
je zal maar n koelkast nodig hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 08:14 schreef SeLang het volgende:
Wat een mietjuhs zijn wij toch ook eigenlijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |