Die heb je dan gemist, maar die was er wel. 2e helft, hoge bal halverwege eigen helft.quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben allang al blij dat hij vandaag geen bal recht in de voeten van de tegenstander heeft getrapt.
Gast, stel je niet zo aanquote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef whizzzerrr het volgende:
Die samenvatting van de nos is helemaal lachwekkend voor zo een wedstrijd hahaha nog geen 10 minuten
Ala ajax zo een wedstrijd speelt duurt die samenvatting minimaal 20 minuten...
gaat toch weg man, dit was 1 van de best voetballende wedstrijden van dit seizoen. Ze hebben de helft van de kansen niet eens laten zien. Bij ajax laten ze elk balletje breed nog zien....quote:
Langer mogen ze niet uitzenden, als er dus geen ruk gebeurt in zo'n wedstrijd krijg je al snel de balletjes breed. Gebeurt er teveel dan moeten er dingen geskipt worden.quote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef whizzzerrr het volgende:
Die samenvatting van de nos is helemaal lachwekkend voor zo een wedstrijd hahaha nog geen 10 minuten
quote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef whizzzerrr het volgende:
Ach ja, altijd toch. Een groot Ajax bolwerk daar.quote:Op zondag 10 november 2013 19:14 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
gaat toch weg man, dit was 1 van de best voetballende wedstrijden van dit seizoen. Ze hebben de helft van de kansen niet eens laten zien. Bij ajax laten ze elk balletje breed nog zien....
Dat weet je best..quote:Op zondag 10 november 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom die van jou weer 'toevallig' z'n kontje naar ons toe?
Wel eens. Bovendien zijn die spelhervattingen drama. Als verdediger speel je ook niet vrijuit wetende dat Mulder achter je staat.quote:Op zondag 10 november 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij krijgt de schuld niet, maar hij pakt echt werkelijk nooit een bijzondere bal ofzo. Je hebt er niks extra's aan.
Hij was echt overal op het veldquote:Op zondag 10 november 2013 19:30 schreef Muto het volgende:
En laatste post:
Immers.
Iedereen zit te zeiken op hem om die gemiste kans op de 3-1. Maar die vergeten even dat hij wel erg knap die 2-1 maakt.
Ik snap de kritiek wel op hem, maar mensen die Bakkal prefereren boven Immers neem ik vanaf vandaag niet meer serieus.quote:
Ik vond dat hij het vrij goed invulde. Zeker voor basisdebuut.quote:
Hij kreeg een vinger in zijn oog zei hij, of zoiets. Kopgoal was wel prima, speelde goed.quote:Op zondag 10 november 2013 19:03 schreef whizzzerrr het volgende:
Jezus ik zie net die kans van Immers terug...
echt he...
volgens mij heeft die elke week een vinger in zijn oog, hij is blind als hij voor het doel komt...quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij kreeg een vinger in zijn oog zei hij, of zoiets. Kopgoal was wel prima, speelde goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |