abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:49:54 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133185862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:41 schreef Luni het volgende:

[..]

Daar zat ik me ook week in week uit aan te ergeren ook in zijn topseizoen, toen scoorde hij volgens mij 8 x en 15 assists.

lit misschien aan mij, maar komt misschien ook aan het type speler dat een buitenspeler is dat je je daar vaker aan irriteert, ik had het met Blinker en Taument ook wel.
Dat is ook wel zo. Ik stoor me ook niet zo snel aan spelers. Maar wel als ze letterlijk elke vorm van een goede basistechniek missen. Vandaar dat Schaken nooit een favoriet van mij zal worden gok ik _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133185905
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. Ik stoor me ook niet zo snel aan spelers. Maar wel als ze letterlijk elke vorm van een goede basistechniek missen. Vandaar dat Schaken nooit een favoriet van mij zal worden gok ik _O-
Toch heeft de goede man een voetbalschool die focussed op techniek. :')
BFF met GGMM
pi_133186009
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Niks mis met Rubinho man, hater. :')
pi_133186088
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft zijn waarde gehad. Maar dat zo'n beperkte speler uitgroeit tot een smaakmaker zegt eigenlijk al genoeg. Dat is toch ook gewoon waarom Feyenoord nooit kampioen gaat worden. Als je bepalende spelers naar namen als Schaken en Immers luisteren _O-
Gewoon een geldkwestie.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat hij bruikbaar is. Maar of je er kampioen mee wordt is een tweede. Temeer omdat het spel van Feyenoord (meer dan van een Ajax, Vitesse, AZ noem maar op) enorm afhankelijk is van het spel van de vleugelspelers.
Dat systeem slaat sowieso nergens op in mijn ogen, aangezien er amper goals vallen uit de voorzetten.
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:56:14 #280
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133186124
Al weer gaan voor de titel uitspraken in de media. Dat mag wel wat minder zorg eerst maar dat we vier wedstrijden op rij winnen voor spelers en of trainers titel uitspraken gaan doen. Geen zin in gefrustreerde tafarelen zo als bij Psv vorig seizoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Forum Admin dinsdag 12 november 2013 @ 16:00:03 #281
35723 crew  GGMM
pi_133186255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al weer gaan voor de titel uitspraken in de media. Dat mag wel wat minder zorg eerst maar dat we vier wedstrijden op rij winnen voor spelers en of trainers titel uitspraken gaan doen. Geen zin in gefrustreerde tafarelen zo als bij Psv vorig seizoen.
En voor de titel gaan lijkt toch een iets te ambitieus plan voor Feyenoord.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133186475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon een geldkwestie.

[..]

Dat systeem slaat sowieso nergens op in mijn ogen, aangezien er amper goals vallen uit de voorzetten.
Sinds Schaken niet meer speelde, kreeg Pellè ook nauwelijks nog een voorzet. Volgens mij 1 van de redenen van zijn mindere en gefrustreerde spel.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133187904
quote:
Feyenoord heeft eerder een probleem aan gemakzucht dan frustratie om kampioen te worden. _O-
Althans die laatste paar wedstrijden van het vorige seizoen.
En tja, of we kampioen worden weet ik niet. Maar we hebben toch wel bewezen gewoon zonder Pelle te kunnen spelen. :s)
pi_133187983
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:

Helemaal mee eens.
Tijdens een aanval gaat haast elke bal richting de vleugelspeler ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

En voor de titel gaan lijkt toch een iets te ambitieus plan voor Feyenoord.
Omdat ze niet met de druk om kunnen gaan geloof ik er ook niet echt in.
Als ze dat kunnen overwinnen dan is het niet ondenkbaar, maar vooralsnog verwacht ik er niet teveel van.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133188046
quote:
dagdromers zijn het.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133188158
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef eight het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Tijdens een aanval gaat haast elke bal richting de vleugelspeler ;(

Ja precies. Zoals die Schaken bijvoorbeeld. Een speler met zoveel dreiging naar de 16 en dan op het moment dat er ruimte ligt zo'n lullige voorzet geven.
pi_133188552
Niet iedereen in een team hoeft top te zijn om kampioen te worden. Als je in elke linie één of twee toppers hebt ben je er al denk ik dit jaar. Voorin is dat in ieder geval Pelle, Middenveld momenteel Clasie en achterin Janmaat. Als de verdediging weer stabiel gemaakt kan worden ben ik er van overtuigd dat je minstens bij de eerste 3 eindigt..
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:55:03 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_133188646
Mathijsen moet basis vind ik. Is gewoon beter dan BMI :{ .
2000 light years from home
pi_133188822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:55 schreef Merkie het volgende:
Mathijsen moet basis vind ik. Is gewoon beter dan BMI :{ .
Mathijsen maakte zondag bij een 2-2 stand ook een domme overtreding in het strafschopgebied.
Als Nijhuis dat gezien had was Mathijsen nu de kop van jut geweest..
pi_133189746
Van Beek _O_
pi_133189851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:00 schreef eight het volgende:

[..]

Mathijsen maakte zondag bij een 2-2 stand ook een domme overtreding in het strafschopgebied.
Ja penalty en rood. Met Mathijsen ga je het ook niet redden. Geef Kongolo maar eens de kans, desnoods als LB als hij dat zou kunnen.
pi_133190807
Van Beek _O_. Ik heb wel vertrouwen gekregen in die jongen in die paar wedstrijden dat hij mee mocht spelen. Raar dat Van Gaal hem niet selecteert.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 12 november 2013 @ 18:19:16 #293
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_133190885
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:16 schreef Muto het volgende:
Van Beek _O_. Ik heb wel vertrouwen gekregen in die jongen in die paar wedstrijden dat hij mee mocht spelen. Raar dat Van Gaal hem niet selecteert.
:D!

Mja, we moeten gewoon af van de eeuwig voorspelbare systeem, bijna elke aanval gaat bij ons over de vleugels (omdat je ook een creatieve nummer 10 mist...), waarna een hoge voorzet volgt, zelfs als er iemand in de spits staat van 1,50m...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 12 november 2013 @ 18:19:45 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133190894
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:16 schreef Muto het volgende:
Leuk voor hem. Heeft eigenlijk altijd op de nominatie gestaan om eruit getrapt te worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 12 november 2013 @ 18:20:24 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133190910
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:19 schreef Tomasso het volgende:

[..]

:D!

Mja, we moeten gewoon af van de eeuwig voorspelbare systeem, bijna elke aanval gaat bij ons over de vleugels (omdat je ook een creatieve nummer 10 mist...), waarna een hoge voorzet volgt, zelfs als er iemand in de spits staat van 1,50m...
Wat doet Simon tegenwoordig?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133190918
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Leuk voor hem. Heeft eigenlijk altijd op de nominatie gestaan om eruit getrapt te worden.
Dat soort spelers zitten er soms tussen, ja. Andersom ook: grote talenten die het niet redden. (Isoufi)
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 19:17:43 #297
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_133192602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:00 schreef eight het volgende:

[..]

Was weinig aan de hand.
pi_133192747
ik heb vanochtend dat intervieuw van Immers gelezen in de spits ....
HAHAHAHAHAHAHA

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
WAT een mongolen zijn die hagenezen toch.

Die gast heeft een voetbalschool en kan geen pass over 2 meter goed passen. En dan maar te zwijgen over zijn schietvermogen, en dat leert aan onze jeugd hoe ze moeten voetballen. Geen wonder dat het Nederlandse voetbal zo achteruit gaat.

Die goser valt echt niet meer serieus te nemen na dit interview. Het toont zijn mentale zwakte aan, nog effe of hij gaat tijdens een wedstrijd janken..
pi_133192804
quote:
De voetbalwedstrijden van Feyenoord vroegen in het seizoen 2011/2012 verreweg het meeste van de politie. In totaal ging het om meer dan 27 duizend uur aan inzet. Dat meldt het KRO-programma De Rekenkamer dinsdag op basis van cijfers van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV).

FC Utrecht en Ajax completeren de top drie met respectievelijk 16.488 en 16.161 uur. Na Feyenoord, Utrecht en Ajax kwam alleen ADO Den Haag ook boven de tienduizend. PSV (9772), FC Twente (9451) en Vitesse (8686) eindigden in de middenmoot. Bij Heracles Almelo was twee seizoenen geleden de minste politie nodig. In het relatief kleine stadion waren agenten 2700 uur bezig. RKC, De Graafschap, NEC, Excelsior en FC Groningen bleven allemaal onder de vijfduizend uur.'

Het gaat volgens de Rekenkamer om politie-inzet tijdens de wedstrijden. De voorbereiding en afwikkeling is niet meegerekend.
Aboutaleb _O_
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:24:11 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133195559
16.000 om 27.000 is natuurlijk wel een gigantisch verschil. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat het bij Feyenoord op dat vlak de laatste jaren rustiger is dan in de hoofdstad :')

Maarja. Als je zelfs tegen Hoek complete pelotons ME laat opdraven...
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')