Vond het allemaal wat matig.quote:Op zondag 10 november 2013 18:21 schreef richolio het volgende:
Berzerk van The Marshall Mathers LP 2 is het enige nummer wat me aanspreekt. Verder gaat het allemaal wel
Ik wil even een bevestigingquote:
Ehm, groen staat mij goedquote:
Waarom?quote:Op zondag 10 november 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben de komende week hopelijk van FOK! af. Vraag niet waarom, mijn kop is als een stel iphoneoortjes dat je uit je broekzak haalt.
Lobi wie lobi toekomt. Die weten het precies en als ze nieuwsgierig zijn mogen ze een berichtje sturen ooit
doei lobi.
Wow, je klinkt als een verslaafde.quote:Op zondag 10 november 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben de komende week hopelijk van FOK! af. Vraag niet waarom, mijn kop is als een stel iphoneoortjes dat je uit je broekzak haalt.
Lobi wie lobi toekomt. Die weten het precies en als ze nieuwsgierig zijn mogen ze een berichtje sturen ooit
doei lobi.
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Aldus de user die eerder vandaag zei konijnen te verkrachten en vervolgens op te eten
Heb je al die kleuren ook?quote:Op zondag 10 november 2013 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ehm, groen staat mij goed
En fuchsia kleuren ook wel
En blauw ook wel
Rood ook wel trouwens
En zwart
Eigenlijk alleen geel niet
Dankjewel voor dezen lobi.quote:Op zondag 10 november 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
doei lobi.
Ik draag alle kleuren behalve geelquote:
Geen zomergeel jurkje?quote:Op zondag 10 november 2013 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draag alle kleuren behalve geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |