Waarom zou ik als PLAN C behandelt willen worden?quote:Op zondag 10 november 2013 17:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bij nader inzien nu Xeor weg is en ess niets met me wilt, wil ik je best daten
D, ik was Cquote:Op zondag 10 november 2013 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik als PLAN C behandelt willen worden?
Omdat ik het waard benquote:Op zondag 10 november 2013 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik als PLAN C behandeld willen worden?
Dit is de reden dat ze nog single zijn Sofquote:Op zondag 10 november 2013 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik als PLAN C behandelt willen worden?
Blijf je dan bij me?quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ze nog single zijn Sof
Ik kan niet geloven dat ik me echt gevleid voelquote:Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij bent plan sowieso, ongeacht of ik iets met sof krijg, trouwen we
oke dan ga ik dat doen speciaal voor jouquote:
Sof mag 't niet weten hoorquote:Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat ik me echt gevleid voel
Mooiquote:Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan ga ik dat doen speciaal voor jou
Ja, dat je trouw blijftquote:
Ja ik zie het wel hoor met clown.quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 10 november 2013 18:03 schreef essnhills het volgende:
Sof, ik denk dat Donnie iets voor je verbergt
Oh nee, wat, nee, bby, dat is een grapje, ik hou alleen van jouquote:Op zondag 10 november 2013 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik zie het wel hoor met clown.
skkl. je hebt het verpest.
Moet ik mijn ui nou weer veranderen?quote:Op zondag 10 november 2013 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik zie het wel hoor met clown.
skkl. je hebt het verpest.
Snitch!quote:Op zondag 10 november 2013 18:03 schreef essnhills het volgende:
Sof, ik denk dat Donnie iets voor je verbergt
Ik twijfel niet aan je hoor Donnie.quote:Op zondag 10 november 2013 18:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh nee, wat, nee, bby, dat is een grapje, ik hou alleen van jou
Sst. Onze relatie blijft geheimquote:Op zondag 10 november 2013 18:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je hoor Donnie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even vergeten wat voor fantastische billen ze heeftEn tetten!
Sof is maar tijdelijk, ik blijfquote:Op zondag 10 november 2013 18:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sst. Onze relatie blijft geheimIntussen sof terug krijgen.
Ik zou het niet zomaar vertrouwenquote:
Ik merk alleen even mijn bevindingen opquote:
Onthou dat alle negers elkaar kennen, Ess!quote:Op zondag 10 november 2013 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet zomaar vertrouwen
Nee hij betekent niks meer voor me. ceviche slet mag hem hebbenquote:Op zondag 10 november 2013 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet zomaar vertrouwen
Oh nee, wat is deze, wie gaat voor de kinderen zorgen?quote:Op zondag 10 november 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij betekent niks meer voor me. ceviche slet mag hem hebben
Mijn neger zal me beschermenquote:Op zondag 10 november 2013 18:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Onthou dat alle negers elkaar kennen, Ess!
je bent gwn jaloers met je spinragquote:Op zondag 10 november 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij betekent niks meer voor me. ceviche slet mag hem hebben
Ess natuurlijkquote:Op zondag 10 november 2013 18:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh nee, wat is deze, wie gaat voor de kinderen zorgen?
Neequote:
Ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |