quote:Op zondag 10 november 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi Brownie, hoe was je laatste werkdag in Alexandrium?
Ik kan me mijn eerste keer anaal nog herinneren, zo ervaar je het daarna nooit meer. Gefeliciteerd man.quote:
nee joh. tuurlijk niet.quote:
Vind je best een sexy gozer.quote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh wacht, dit is de versie waarin FL_Freak mijn pose overnam.
(Hoi FL_Freak, ik weet dat je dit gaat Sherlocken).
Ik heb er zelfs nog meer gezien in deze pose, waaronder xcachet.
(Hoi xcachet, ik weet dat je dit gaat Sherlocken).
quote:Op zondag 10 november 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een paar keer per week denkt van ja ik ga die serie echt binnenkort kijken. En dat een halfjaar lang?
Ik was 2 weken geleden bijna begonnen. Uiteindelijk niet verder gekomen dan de download aan te klikkenquote:
nee heb ik niet.quote:Op zondag 10 november 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een paar keer per week denkt van ja ik ga die serie echt binnenkort kijken. En dat een halfjaar lang?
Ja, dat heb ik met The Wire.quote:Op zondag 10 november 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
Daar moet ik ook nog mee beginnen/proberenquote:
quote:
Nice. Homeland heb ik wel 1 aflevering van gezien, maar vervolgens niet mee verder gegaan. Geen idee waarom eigenlijk, het concept leek me wel interessant.quote:Op zondag 10 november 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog mee beginnen/proberen![]()
Eerst breaking bad laatste 2 seizoenen en homeland nog xd
Homeland heb ik seizoen 1 van gekeken. Maar dat is echt al meer dan een jaar geleden. Die wil ik dus eigenlijk weer gewoon vanaf aflevering 1 gaan kijken, vond seizoen 1 echt vet. Maar eerst de laatste 2 seizoenen van breaking bad nogquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. Homeland heb ik wel 1 aflevering van gezien, maar vervolgens niet mee verder gegaan. Geen idee waarom eigenlijk, het concept leek me wel interessant.
Welke serie wil je dan al een halfjaar lang 'binnenkort' gaan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |