Youtube! Ik kon ook nika anders dan losse en (halve) vaste, maar nu kan ik.dus ook rond!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
Ik ben een zèèr beginnende haker (understatement zelfs) en ik wil graag een muts haken.
Ik ben inmiddels een kei in lossen en vasten maar veel verder ben ik nog niet gekomen. Heeft iemand tips voor een patroon / tutorial dat makkelijk te doen is voor een amateur als ik?
Oh ja, mijn garen is dikte 10.
Alvast bedankt
Een tutorial mocht ook staat er, en ik heb via een tutorial op youtube een muts gehaaktquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:05 schreef trui het volgende:
ze zoekt toch een patroon voor een muts, gewoonmezelf?
Hoi Stormqueen, maak even een account in Ravelry aan. misschien zit hier iets voor je bij:
http://www.ravelry.com/pa(...)m%7C10.0mm&sort=best
deze lijkt me bijvoorbeeld niet te ingewikkeldquote:
O, ik had een leuke en simpele als mijn eerste haakexperiment!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
Ik ben een zèèr beginnende haker (understatement zelfs) en ik wil graag een muts haken.
Ik ben inmiddels een kei in lossen en vasten maar veel verder ben ik nog niet gekomen. Heeft iemand tips voor een patroon / tutorial dat makkelijk te doen is voor een amateur als ik?
Alvast bedankt
Is dit misschien iets voor je?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
Alvast bedankt
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat south park kussen is echt tof!
Hier een eigen baksel:
[ link | afbeelding ]Wat een leukerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die wil ik ook maken ooitquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn volgende eigen baksel staat even op pauze. Hoeft alleen nog oren en armen, maar ik heb me in mn hoofd gehaald dat ik deze wil gaan maken. Uiteraard zonder patroon want waarom 6,20 betalen als de basis er al ligtMaar die african flower haken best lekker weg.
Het hele jaar door zie ik kooppatronen die ik leuk vind, maar te gierig ohnee arme student ben om ze te kopen. Nu wil ik wat kopen voor de kerst, kan ik ze niet vinden.
Oeh die tweede is leuk, tnx!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef trui het volgende:
[..]
deze lijkt me bijvoorbeeld niet te ingewikkeld
deze is ook wel leuk,
of een met oorflappen.
maar ik weet helemaal niet of je een strak model wil of meer een 'slouchy' muts?
Ik doe dat tegenwoordig in etappes van 50, even markeren met een stichmarker. Scheelt veel getelquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef BrainTeaser het volgende:
Pfff, de eerste rij van een deken blijft toch altijd vervelend hoor!![]()
Net 160 steken opgezet en natuurlijk weer 4x de tel kwijtgeraakt![]()
Maar gelukkig kun je daarna altijd lekker doorhaken
Dat had ik me ook al bedacht dat ik het voortaan zo maar moest gaan doen..stukje handiger dan aantal keer de tel kwijt raken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe dat tegenwoordig in etappes van 50, even markeren met een stichmarker. Scheelt veel getel
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:39 schreef Puutje1977 het volgende:
[..]
Dat had ik me ook al bedacht dat ik het voortaan zo maar moest gaan doen..stukje handiger dan aantal keer de tel kwijt raken.
quote:en ja, blijkbaar gaat foto's maken van jezelf het beste in de badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |