Noem er eens 1 (in Nederland) die slechter is dan Immers?quote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De overige spelers van Feyenoord zijn ook gewoon slecht hoor.
Nooit in de ArenA geweest en net mij nep fan noemen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hahaha godverdomme he.![]()
![]()
30 zijn en elke vrije minuut besteden met calimeroplaatjes uploaden op een forum.
Ik voel de aarde beven.quote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Krijg jij ook zo'n last van de kuipvrees? Hoor het hier bijna!
Tien jaar geleden was hij al druk op dit forum om Avril Lavigne een lekkere baby te vinden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hahaha godverdomme he.![]()
![]()
30 zijn en elke vrije minuut besteden met calimeroplaatjes uploaden op een forum.
Van de Eredivisie?!? VAN DE WERELD!! VELTGODquote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef NOEP. het volgende:
We mogen toch wel concluderen dat Ajax de beste verdediging van de Eredivisie heeft.
Vilhenaquote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Noem er eens 1 (in Nederland) die slechter is dan Immers?
Nepfanquote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nooit in de ArenA geweest en net mij nep fan noemen.
Mag op een bordje.quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Scorpie het volgende:
De havenslaven zijn boos.
Het schuim staat ze op de mond.
Het gras is groen.
Dat is op zich niet zo vreemd voor een Ajacied.quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nooit in de ArenA geweest en net mij nep fan noemen.
bij het 'komen wij uit Rotterdam' staat iedere keer weer het kippenvel op mijn armenquote:Op zondag 10 november 2013 16:50 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kijk de kuip eens kolken en trillen, wat een sfeer! LEGIOEN!!!11
De haas is groen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Scorpie het volgende:
De havenslaven zijn boos.
Het schuim staat ze op de mond.
Het gras is groen.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was hij al druk op dit forum om Avril Lavigne een lekkere baby te vinden.
Precies, kan zo bij Barcelona mee in plaats van Pique.quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van de Eredivisie?!? VAN DE WERELD!! VELTGOD![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo vreemd voor een Ajacied.
Ik vind hem serieus beter dan Piquequote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, kan zo bij Barcelona mee in plaats van Pique.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, anders zeg ik het niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus beter dan Pique
quote:
Deze manquote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben maar hier gaan posten, want die René en Stijn zijn uitermate vermoeiend met hun wekelijkse toneelspelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |