Makkelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
50e gaan ze wel halen verwacht ik
Denk dat het gewoon op Sport1 is hoor. Weet eigenlijk wel zeker.quote:Op zondag 10 november 2013 22:24 schreef Norrage het volgende:
Morgenavond moeten we zeker ook weer suf op een stream kijken
BBC
Dat heb ik niet. Ik heb wel 8 euro over voor een potje epische Djoko - Rafa, de beste, coolste, stoerste en langste rivalry van het tennis ooit.quote:Op zondag 10 november 2013 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon op Sport1 is hoor. Weet eigenlijk wel zeker.
Ik neem sport 1 wel rond wimbledon, maar niet het hele jaar. En normaal zijn die streams voor mij ruim voldoende. Maar die streams van de WTF zijn zo verschrikkelijk slechtquote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O, dat had ik niet verwacht van zo'n grote tennis fan als jij
Ik heb Sport1 en FoxSports Eredivisie + International. Vind het altijd wel handig. Zo kan je altijd weer wat moois kijken als je zelf niks te doen hebtquote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik neem sport 1 wel rond wimbledon, maar niet het hele jaar. En normaal zijn die streams voor mij ruim voldoende. Maar die streams van de WTF zijn zo verschrikkelijk slecht
Ok, maar dit was toch ook wel ontzettend voorspelbaar....quote:
Tja, als Nadal van Federer wint is het voorspelbaar, maar als Djoko van StanWaw wint is het een koningquote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ok, maar dit was toch ook wel ontzettend voorspelbaar....
Nadal wint van Federer = Voorspelbaar![]()
Nole wint van Wawri = Djokoning
Jazeker. Maar Djoko deed het ook vrij indrukwekkend. Paar geweldige punten gezien. Dat heb ik Rafa niet zien doen.quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ok, maar dit was toch ook wel ontzettend voorspelbaar....
Nadal wint van Federer = Voorspelbaar![]()
Nole wint van Wawri = Djokoning
Nog serieus reageren ookquote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jazeker. Maar Djoko deed het ook vrij indrukwekkend. Paar geweldige punten gezien. Dat heb ik Rafa niet zien doen.
Maar goed, ik vind hem ook vooral Djokokoning nu omdat we tenminste de gehoopte finale krijgen nu
Ik snap ook niet waarom ik dat doe, ik verveel me ofzoquote:
Stiekem spreekt mijn niveau je gewoon wel aan.quote:Op zondag 10 november 2013 23:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik dat doe, ik verveel me ofzo
De Challengers gaan gewoon door hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef Anonymousz het volgende:
Het tennisseizoen sluit af met rafole
Norrage is dan ook een baasquote:Op zondag 10 november 2013 23:16 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Stiekem spreekt mijn niveau je gewoon wel aan.
Ik zie je ondertitelquote:Op zondag 10 november 2013 23:16 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Stiekem spreekt mijn niveau je gewoon wel aan.
sowiesoquote:
Ja want dat heeft iedereenquote:
sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |