Dan leest hij het toch ook gewoon?quote:Op zondag 10 november 2013 15:08 schreef BlauwWolkje het volgende:
En ehm, mijn vriend zit hier ook, dus ja speciaal een account voor gemaakt.
Meer kunnen we niet doen dan he.quote:Op zondag 10 november 2013 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb ik meer dan 3 keer gezegd, maar ze snapt het niet.
Is Taurus de vriend van TS ????? Shockingquote:Op zondag 10 november 2013 15:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hij heeft ook een account gemaakt en geeft nu advies vooral te doen wat haar vriend wil
En wat is zijn mening nu?quote:Op zondag 10 november 2013 15:08 schreef BlauwWolkje het volgende:
En ehm, mijn vriend zit hier ook, dus ja speciaal een account voor gemaakt.
Remember when i said " Taurus is kloon van haar partner"quote:Op zondag 10 november 2013 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is Taurus de vriend van TS ????? Shocking
Die laat ts nu haar eigen topic lezen.quote:Op zondag 10 november 2013 15:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hij heeft ook een account gemaakt en geeft nu advies vooral te doen wat haar vriend wil
En je hebt er zin in om naar de striptent te gaan?quote:Op zondag 10 november 2013 15:14 schreef BlauwWolkje het volgende:
Nee maar nu zit mijn naam er niet aan
En ja, het is iets dat ik zelf wil.
Ik heb er zelf ook iets voor terug gekregen ja
Hij doet de afwas voor een keer ?quote:Op zondag 10 november 2013 15:14 schreef BlauwWolkje het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die laat ts nu haar eigen topic lezen.
"Kijk, zij doet wel wat haar vriend wil"
TS je bent presies barbiepop voor je vriend.quote:Op zondag 10 november 2013 15:14 schreef BlauwWolkje het volgende:
Als hij de titel ziet, weet hij toch dat het over hem/jullie gaat als hij zelf een fokker is?quote:Op zondag 10 november 2013 15:14 schreef BlauwWolkje het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 14:39 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt pervers. Er zijn super veel mooie vrouwen, dan wil ik het best eens uitproberen. Maar wellicht sta ik daar alleen in.
Ik hoop echt dat TS het nu snapt. en dat ze nu niet aan haar vriendje zit te vragen " is dat waar schat, manipuleer je mijquote:Op zondag 10 november 2013 15:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je kan misschien meer na proberen te denken en je minder laten overtuigen door hem (ja je laat je niet overtuigen, maar het laat je alsnog wel genoeg twijfelen om het te overwegen überhaupt). Geloof me maar dat zo'n persoon je gewoon verneukt. En hij weet dat jij hem leuk vindt, vatbaar bent, en de grenzen kan proberen te verleggen naar zijn plezier. Niet naar dat van jou of 'jullie'. Naar zijnes.
En wat als 1 van de 2 partijen het helemaal niks vind?quote:Op zondag 10 november 2013 15:20 schreef BlauwWolkje het volgende:
Gezien hij niet luisterd naar mijn beweegredenen betwijfel ik of hij het doorheeft hoor.
Ja, ik heb zin om naar die striptent te gaan! De reden is enigs zins lachwekkend dus daar zal ik niet over uitwijden. Verder heb ik zelf een soort fetijsh die hij vreselijk vind en wat we gaan proberen
Ik zal nu ophouden want nu rolt menig fokker over de vloer volgens mij.
Nee hoor, we zijn wel wat gewend.quote:Op zondag 10 november 2013 15:20 schreef BlauwWolkje het volgende:
Gezien hij niet luisterd naar mijn beweegredenen betwijfel ik of hij het doorheeft hoor.
Ja, ik heb zin om naar die striptent te gaan! De reden is enigs zins lachwekkend dus daar zal ik niet over uitwijden. Verder heb ik zelf een soort fetijsh die hij vreselijk vind en wat we gaan proberen
Ja ja hij luistert niet naar jou, maar wil wel aan jou wensen voldoenquote:Op zondag 10 november 2013 15:20 schreef BlauwWolkje het volgende:
Ja ik zie nu pas hoe groot dit topic al is geworden. En gezien haar laatste reacties heb ik nu een kleeeeein beetje zoiets van 'oke laat maar'. Succes enzoquote:Op zondag 10 november 2013 15:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat TS het nu snapt. en dat ze nu niet aan haar vriendje zit te vragen " is dat waar schat, manipuleer je mij"
Aldus haar partner.quote:Op zondag 10 november 2013 15:23 schreef BlauwWolkje het volgende:
Dan houdt het op en gebeurt het gewoon niet. Werkt beide kanten op, maar dan zal dat wat daar tegenover stond ook ophouden.
Kan hij daar niet mee leven dan is het klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |