Gewoon wat haar vriend vraagt hequote:Op zondag 10 november 2013 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Jullie brengen TS in de was. Straks weet ze totaal niet meer wat ze moet doen![]()
![]()
quote:
Ik ben niet zo'n fan van anaal bij een andere man, sorryquote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Hej, zo werkt dat compromissen sluiten niet!
Bij wie? Voor de spiegelquote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef LittleLady het volgende:
Ik ga denk ik ook maar een uurtje drammen
Dat hoef jij ook helemaal niet hoor ....quote:Op zondag 10 november 2013 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van anaal bij een andere man, sorry
Daar hoef ik niet voor te drammen, ben zelf de eigenares van het huis, dus hoef alleen mijzelf te overtuigen, is niet zo moeilijkquote:
Nee lijkt me niks.quote:Op zondag 10 november 2013 15:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat hoef jij ook helemaal niet hoor ....![]()
![]()
Niet veel moeilijker dan bij TS nee ..quote:Op zondag 10 november 2013 15:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te drammen, ben zelf de eigenares van het huis, dus hoef alleen mijzelf te overtuigen, is niet zo moeilijk
Uuuh ze weet het nog altijd niet zo goedquote:Op zondag 10 november 2013 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Maar TS, er is dus geen probleem meer, alles is helder en je weet wat je wil? Dan kan het topic op slot.
Nee die dramde de zin van een ander zo bij zichzelf door, dat hoefde die ander niet eens te doenquote:Op zondag 10 november 2013 15:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet veel moeilijker dan bij TS nee ..
Als hier direct een topic van mijn huisgenootje verschijnt, dat ik vind dat ze de keuken op moet ruimen maar ze dat eigenlijk niet wil, dan weten jullie wat jullie staat te doen he?quote:Op zondag 10 november 2013 15:04 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee die dramde de zin van een ander zo bij zichzelf door, dat hoeft die ander niet eens te doen
quote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Als hier direct een topic van mijn huisgenootje verschijnt, dat ik vind dat ze de keuken op moet ruimen maar ze dat eigenlijk niet wil, dan weten jullie wat jullie staat te doen he?
Waarin komt hij jou tegemoet dan ?quote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef BlauwWolkje het volgende:
Oh maar ik heb het er echt wel met hem over gehad. Ik ben hier nooit met 'jank jank' gekomen, maar omadvies, een deel van dat advies was 'sluit een compromis', gedaan. Dan is het toch goed?
Compromis sluiten met je huisgenootje? hahaquote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Als hier direct een topic van mijn huisgenootje verschijnt, dat ik vind dat ze de keuken op moet ruimen maar ze dat eigenlijk niet wil, dan weten jullie wat jullie staat te doen he?
ze krijgt een vrouwelijke sekspartner erbijquote:Op zondag 10 november 2013 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarin komt hij jou tegemoet dan ?
Laat hem alsjeblieft hier reageren. Please?quote:Op zondag 10 november 2013 15:08 schreef BlauwWolkje het volgende:
En ehm, mijn vriend zit hier ook, dus ja speciaal een account voor gemaakt.
Het is alleen goed als jij het zelf ook daadwerkelijk wil.quote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef BlauwWolkje het volgende:
Oh maar ik heb het er echt wel met hem over gehad. Ik ben hier nooit met 'jank jank' gekomen, maar omadvies, een deel van dat advies was 'sluit een compromis', gedaan. Dan is het toch goed?
OMG, ik hoop dat hij nu 'wijzer' is gewordenquote:Op zondag 10 november 2013 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat hem alsjeblieft hier reageren. Please?
Heb ik meer dan 3 keer gezegd, maar ze snapt het niet.quote:Op zondag 10 november 2013 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is alleen goed als jij het zelf ook daadwerkelijk wil.
En niet om je vriend tevreden te houden, of om wat de rest hier vind.
Wat wij vinden maakt niks uit, en wat je vriend wil ook niet.
Wat jij wil, dat is wat telt.
Er was trouwens ook een heel groot gedeelte van het advies dat zei ' niet doen', daar heb je overheen gelezen ?quote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef BlauwWolkje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |