Ontgonnen uit jouw bijnieren?quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Er bestaat nu ook zoiets als 'n lustpil, is eigenlijk voor vrouwen maar ik denk dat ie bij jou ook wel effect heeft.
Je hebt zelf een klein compromisquote:Op zondag 10 november 2013 14:47 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Totale overgave? Ik vind het meer een (klein) compromis.
Als jij je er goed bij voelt is het prima! Ik vind het een mooie oplossing. Naar aanleiding van het bezoek aan een stripclub ga je er misschien anders tegenaan kijken (of niet). Na het bezoek in ieder geval goed met elkaar communiceren hoe je het ervaren hebt en aangeven of je er anders over na bent gaan denken. Vooral gewoon bij jezelf blijven en doen wat goed voelt.quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef BlauwWolkje het volgende:
Oh dus net was het 'de vriend van ts is een schoft en ts is wel erg preuts en terughoudend' en nu ik besloten heb een compromis te sluiten, waar ik me eerlijk waar goed bij voel, is het 'ts is een pushover en ZO onzeker dat ze niet meer voor zichzelf kan denken'.
Geweldig als het internet niet krijgt wat ze willen. Ik kwam hier om een oplossing, ik stond al voor heel veel dingen open, en nu ik een conclusie bereikt heb is dat raar?
' ik ga dat niet doen, ik ben daar veel te onzeker voor'quote:Op zondag 10 november 2013 14:47 schreef Hallmark het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg je nou wel, maar ik denk dat jij nog even flink gaat doorbitchen in dit topic
Zoals al eerder gezegd, het zal mij worst wezen wat iedereen uitspookt, al paat ts zich op verzoek van haar vriend elk weekend uitwonen door 33 negers. Zo lang beide partijen dat willen en er plezier aan beleven.quote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het is heel simpel: zogenaamd leven we in een seksueel vrijgevochten land, maar in werkelijkheid moet het binnen een bepaalde bandbreedte vallen, want anders kun je het beter voor je houden (want "pervers" aldus 1 van de eerste reacties in dit topic).
Bovendien moeten vrouwen in Nederland een grote mond hebben, assertief zijn, grenzen als een betonnen muur hebben en vooral niet over zich heen laten lopen. Als ze vrouwelijke kwaliteiten tonen, dan ben je als vrouw ineens een deurmat.
Het was een no-go, ze was onzeker, jankjank. En dan binnen een uur - terwijl iedereen benoemt dat haar vriend niet echt lief is - gaat ze toch maar naar de seksclub voor hem.quote:Op zondag 10 november 2013 14:47 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zal TS een trolololololol zijn?quote:Op zondag 10 november 2013 14:49 schreef Interv het volgende:
[..]
Het was een no-go, ze was onzeker, jankjank. En dan binnen een uur - terwijl iedereen benoemt dat haar vriend niet echt lief is - gaat ze toch maar naar de seksclub voor hem.
De meeste mensen hier gaan altijd helemaal op in het verhaal, maar hier klopt natuurlijk niks van hè.
Op het moment dat jij meegaat in wat hij wil, gebaseerd op een topic op een internetforum, maar zonder in staat te zijn daar met zijn tweeën goed en eerlijk over te praten, is dat geen compromis sluiten. Dat is gewoon toegeven.quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef BlauwWolkje het volgende:
Oh dus net was het 'de vriend van ts is een schoft en ts is wel erg preuts en terughoudend' en nu ik besloten heb een compromis te sluiten, waar ik me eerlijk waar goed bij voel, is het 'ts is een pushover en ZO onzeker dat ze niet meer voor zichzelf kan denken'.
Geweldig als het internet niet krijgt wat ze willen. Ik kwam hier om een oplossing, ik stond al voor heel veel dingen open, en nu ik een conclusie bereikt heb is dat raar?
Ik verveel me, laat me lekker dit topic volposten met dr Phil posts.quote:Op zondag 10 november 2013 14:47 schreef Hallmark het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg je nou wel, maar ik denk dat jij nog even flink gaat doorbitchen in dit topic
Exact , TS is veel te onzeker en is veel te afhankelijk van wat een ander denkt of voelt.quote:Op zondag 10 november 2013 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
' ik ga dat niet doen, ik ben daar veel te onzeker voor'
Een uur later:
'Ik ga naar de club en als dat oké is gaan we naar een seksfeest'
Dat noem ik toch echt totale overgave, wedden dat TS ook nadenkt over het triootje?
Zo krijg ik altijd anaal voor elkaar, gewoon lang genoeg mijn eikel tegen het poepgaatje aanwrijven totdat ze niet meer protesteert.quote:Op zondag 10 november 2013 14:51 schreef LittleLady het volgende:
Wel grappig, dus als je lang genoeg blijft doordrammen krijg je uiteindelijk je zin, wat weer een leerzame ervaring gewoon in een uur tijd
Wou ik dit weten? whaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 november 2013 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo krijg ik altijd anaal voor elkaar, gewoon lang genoeg mijn eikel tegen het poepgaatje aanwrijven totdat ze niet meer protesteert.
Ik ram m er gewoon voor de helft in zonder er over te praten, en noem dat dan 'een compromis sluiten'quote:Op zondag 10 november 2013 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo krijg ik altijd anaal voor elkaar, gewoon lang genoeg mijn eikel tegen het poepgaatje aanwrijven totdat ze niet meer protesteert.
Doe er je voordeel meequote:Op zondag 10 november 2013 14:53 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Wou ik dit weten? whaaaaaaaaaaa
We gaan toch niet preuts worden nu he?quote:Op zondag 10 november 2013 14:53 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Was ironisch bedoelt.quote:Op zondag 10 november 2013 14:53 schreef LittleLady het volgende:
[..]
'Zet je over de pijn en de onzekerheid heen, ontspan je poeperd, dan ga je het vanzelf waarderen'quote:Op zondag 10 november 2013 14:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ram m er gewoon voor de helft in zonder er over te praten, en noem dat dan 'een compromis sluiten'
Nee nee nee. Dat zou betekenen dat ik luister naar wat zij vindt en voelt.quote:Op zondag 10 november 2013 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Zet je over de pijn en de onzekerheid heen, ontspan je poeperd, dan ga je het vanzelf waarderen'
Terwijl je er ondertussen al voor de helft in zit?quote:Op zondag 10 november 2013 14:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee nee nee. Dat zou betekenen dat ik luister naar wat zij vindt en voelt.
Ze mag het er hooguit op een internetforum over hebben, om dan alsnog te doen wat ik wil.
Jij snapt m!quote:Op zondag 10 november 2013 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terwijl je er ondertussen al voor de helft in zit?
Nee dank jequote:Op zondag 10 november 2013 14:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij snapt m!
Zin in een logeerpartijtje ...?
Jullie brengen TS in de war. Straks weet ze totaal niet meer wat ze moet doenquote:Op zondag 10 november 2013 14:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee nee nee. Dat zou betekenen dat ik luister naar wat zij vindt en voelt.
Ze mag het er hooguit op een internetforum over hebben, om dan alsnog te doen wat ik wil.
En dan maken we daar keihard gebruik vanquote:Op zondag 10 november 2013 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Jullie brengen TS in de was. Straks weet ze totaal niet meer wat ze moet doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |