kom privéquote:Op zondag 10 november 2013 14:37 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Vrijgezel he, ik heb een verboden samen te scholen bordje boven mijn bed
Echt zonde dat meisjes zo onzeker zijn dat ze zo snel switchen.quote:Op zondag 10 november 2013 14:37 schreef Interv het volgende:
[..]
Ah, dat is dan snel besloten. Binnen 1 uurtje van dat je het echt niet wil omdat je zo onzeker bent, naar toch maar meegaan naar een seksclub.
Ik vind het niet echt pervers. Er zijn super veel mooie vrouwen, dan wil ik het best eens uitproberen. Maar wellicht sta ik daar alleen in.quote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die zelfwaarde vliegt inderdaad de deur uit bij types zoals TS. Best wel een afknapper. Net zoals perverse vrouwen die aan trio's enzo doen.
Ieder zijn ding he.quote:Op zondag 10 november 2013 14:39 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt pervers. Er zijn super veel mooie vrouwen, dan wil ik het best eens uitproberen. Maar wellicht sta ik daar alleen in.
Inderdaad volgens mij zou TS beter haar onzekerheid aanpakken in plaats van naar die sexclub te gaan.quote:Op zondag 10 november 2013 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt zonde dat meisjes zo onzeker zijn dat ze zo snel switchen.
TTSSSSK, hoezo PREUTS ?!?! valt me van je tegen hoor .. Beter geef je gewoon toe en noem je het 'een compromis sluiten'quote:Op zondag 10 november 2013 14:37 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Vrijgezel he, ik heb een verboden samen te scholen bordje boven mijn bed
wat is dit dan?quote:Relatie Nog pril
Het is geen of-of, he? Kan allebei tegelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 14:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad volgens mij zou TS beter haar onzekerheid aanpakken in plaats van naar die sexclub te gaan.
Therapie in de seksclub, ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 10 november 2013 14:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het is geen of-of, he? Kan allebei tegelijk.
Ja maar ze was eerst te onzeker om dat te doen, dus eerst die onzekerheid aanpakken en dan misschien naar de sexclub.quote:Op zondag 10 november 2013 14:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het is geen of-of, he? Kan allebei tegelijk.
Er bestaat nu ook zoiets als 'n lustpil, is eigenlijk voor vrouwen maar ik denk dat ie bij jou ook wel effect heeft.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Therapie in de seksclub, ik zie een gat in de markt.
Goede omgeving wel, alleen lastig voor de concentratie.quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Therapie in de seksclub, ik zie een gat in de markt.
Ik vind het vooral apart dat iemand zich hier speciaal registreert om te vertellen dat haar vriend dingen wil waar ze enorm onzeker van wordt, hij zijn zin doordrijft, iedereen zegt dat het niet normaal is om zo'n vriend te hebben en een uur later besluit ze om mee te gaan naar een seksclub.quote:Op zondag 10 november 2013 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt zonde dat meisjes zo onzeker zijn dat ze zo snel switchen.
Niet alles is voor eeuwigquote:Op zondag 10 november 2013 14:40 schreef probeer het volgende:
[..]
TTSSSSK, hoezo PREUTS ?!?! valt me van je tegen hoor .. Beter geef je gewoon toe en noem je het 'een compromis sluiten'
enne ..
[..]
wat is dit dan?
gwn kloon togquote:Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik vind het vooral apart dat iemand zich hier speciaal registreert om te vertellen dat haar vriend dingen wil waar ze enorm onzeker van wordt, hij zijn zin doordrijft, iedereen zegt dat het niet normaal is om zo'n vriend te hebben en een uur later besluit ze om mee te gaan naar een seksclub.
Ik weet niet, maar het komt op mij wat onrealistisch over.
Lust genoeg, geen interesse in externe partijen.quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Er bestaat nu ook zoiets als 'n lustpil, is eigenlijk voor vrouwen maar ik denk dat ie bij jou ook wel effect heeft.
Ik snap niet waarom je een topic opent met in je verhaal dat je zo zielig en onzeker bent, en een uurtje later ineens met je vriend naar de seksclub gaat.quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef BlauwWolkje het volgende:
Oh dus net was het 'de vriend van ts is een schoft en ts is wel erg preuts en terughoudend' en nu ik besloten heb een compromis te sluiten, waar ik me eerlijk waar goed bij voel, is het 'ts is een pushover en ZO onzeker dat ze niet meer voor zichzelf kan denken'.
Geweldig als het internet niet krijgt wat ze willen. Ik kwam hier om een oplossing, ik stond al voor heel veel dingen open, en nu ik een conclusie bereikt heb is dat raar?
Het is heel simpel: zogenaamd leven we in een seksueel vrijgevochten land, maar in werkelijkheid moet het binnen een bepaalde bandbreedte vallen, want anders kun je het beter voor je houden (want "pervers" aldus 1 van de eerste reacties in dit topic).quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef BlauwWolkje het volgende:
Geweldig als het internet niet krijgt wat ze willen. Ik kwam hier om een oplossing, ik stond al voor heel veel dingen open, en nu ik een conclusie bereikt heb is dat raar?
Wel frappant dat je binnen een uur van no-go naar totale overgave bent gegaan ondanks alle adviezen die zeggen dat je het niet moet doen. Maar hey, in je hoofd klinkt het vast heel logisch wat je allemaal bedacht hebt, dus succes ermee, ofzo.quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef BlauwWolkje het volgende:
Oh dus net was het 'de vriend van ts is een schoft en ts is wel erg preuts en terughoudend' en nu ik besloten heb een compromis te sluiten, waar ik me eerlijk waar goed bij voel, is het 'ts is een pushover en ZO onzeker dat ze niet meer voor zichzelf kan denken'.
Totale overgave? Ik vind het meer een (klein) compromis.quote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef Scorpie het volgende:
Wel frappant dat je binnen een uur van no-go naar totale overgave bent gegaan
Dat zeg je nou wel, maar ik denk dat jij nog even flink gaat doorbitchen in dit topicquote:
Kijk, zelfs nu ben je onzeker van wat je net dacht dat het best was voor je.quote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef BlauwWolkje het volgende:
Ja, want TS is het voorbeeld van een exotische vrouw die in is voor een avontuurtje en totaal niet onder druk van haar partner dingen moet doen op seksueel vlak die haar niet aanstaan.quote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het is heel simpel: zogenaamd leven we in een seksueel vrijgevochten land, maar in werkelijkheid moet het binnen een bepaalde bandbreedte vallen, want anders kun je het beter voor je houden (want "pervers" aldus 1 van de eerste reacties in dit topic).
Bovendien moeten vrouwen in Nederland een grote mond hebben, assertief zijn, grenzen als een betonnen muur hebben en vooral niet over zich heen laten lopen. Als ze vrouwelijke kwaliteiten tonen, dan ben je als vrouw ineens een deurmat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |