Helemaal logisch dat je daar niet op zit te wachten hoorquote:Op maandag 11 november 2013 08:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij is 3 nachten weg, en ook nog eens niet om de hoek. En omdat er laatst is ingebroken enzo.
Maar komt goed.

ik ben opt werk ook overgeschakeld op thee. Zoveel beter dan hele dagen koffie slurpen... doe er wel veel suiker inquote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef Ynske het volgende:
Zoveel mensen die als ze niet lekker zijn geen koffie maar wel thee binnen houden.ik vind t helemaal niet raar van Laysa dat ze nu voor thee kiest.

op t werk drink ik alleen waterquote:Op maandag 11 november 2013 09:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
ik ben opt werk ook overgeschakeld op thee. Zoveel beter dan hele dagen koffie slurpen... doe er wel veel suiker in

Hoezo?quote:Op maandag 11 november 2013 09:04 schreef Ynske het volgende:
aangekomen en dan blijkt dat je je nieuwe plek moet gaan zoeken...

6 man minder in het teamquote:

en gister Oad op Nujquote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:
Wij kennen Sint Maarten niet echt, hier is het gewoon de elfde van de elfde, carnaval

valt wel mee hier. Super veel keuze en gratis:quote:Op maandag 11 november 2013 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
op t werk drink ik alleen water
als er iets niet te zuipen is is t alles uit de automaat wel

hier wordt het ook niet gevierd... heb gewoon gebruik gemaakt van deze vrije dag om ereen volledige week conge van te makenquote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:
Wij kennen Sint Maarten niet echt, hier is het gewoon de elfde van de elfde, carnaval

Dit, Brabant de gekstequote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:

Ut veugelke!quote:Op maandag 11 november 2013 09:26 schreef tombolafan het volgende:
Rood rood vogeltje
Met je rode jasje aan
Daar komt sintermaarten aan!![]()
![]()

Japs! Al twee man in een pekske zien langskomen.quote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:

Dit dusquote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:
Wat stomquote:Op maandag 11 november 2013 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
6 man minder in het team
dus weer verandering in werkplek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |