Oh in dat geval: RaZe_1991quote:
we kunnen niet communiceren..quote:Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef Grielen het volgende:
[..]
jij niet, wij wel. Kom nou gewoon even met de crew spelen joh, is grappig
Er zijn zoveel crewmembers zonder headset..quote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
we kunnen niet communiceren..
Ben jij ff stoer hey, praat je ook zo in de disco? Gewoon geen k gebruiken in je vocubalaire = geen problemen, zo makkelijk kan het leven zijn.quote:
Wij kunnen gewoon instructies geven met headset en via dit topic kan je toch gewoon chatten.quote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
we kunnen niet communiceren..
Ik had wel een headset maar die is nu stuk en ik wil op zn minst 20k per helikopter.quote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef Painore het volgende:
[..]
Er zijn zoveel crewmembers zonder headset..
Ja beetje elke keer naar mn pc lopen zeker..quote:Op maandag 11 november 2013 19:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wij kunnen gewoon instructies geven met headset en via dit topic kan je toch gewoon chatten.
Het is geen rocketscience, desnoods rijden we gewoon met de tailgater en meerdere mensen naar het vliegveld
quote:Op maandag 11 november 2013 19:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik had wel een headset maar die is nu stuk en ik wil op zn minst 20k per helikopter.
Ben jij ff grappig hè, je op je 30ste nog gedragen als een puber, ben jij ook zo in het echt? Als je toch geen trek hebt om online te komen met de rest ga dan ook niet hier de clown uithangen. Grapje heeft lang genoeg geduurd.quote:Op maandag 11 november 2013 19:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben jij ff stoer hey, praat je ook zo in de disco? Gewoon geen k gebruiken in je vocubalaire = geen problemen, zo makkelijk kan het leven zijn.
Ik mag posten waar ik wil, zeurpiet. Jij moet gewoon geen k rondstrooien einde verhaal, dat doe je maar op marokkoforum.com oid.quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij ff grappig hè, je op je 30ste nog gedragen als een puber, ben jij ook zo in het echt? Als je toch geen trek hebt om online te komen met de rest ga dan ook niet hier de clown uithangen. Grapje heeft lang genoeg geduurd.
bestaan er ook componisten in loondienst?quote:Op maandag 11 november 2013 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik mag posten waar ik wil, zeurpiet. Jij moet gewoon geen k rondstrooien einde verhaal, dat doe je maar op marokkoforum.com oid.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij ff grappig hè, je op je 30ste nog gedragen als een puber, ben jij ook zo in het echt? Als je toch geen trek hebt om online te komen met de rest ga dan ook niet hier de clown uithangen. Grapje heeft lang genoeg geduurd.
Doe dit ff via DMquote:Op maandag 11 november 2013 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik mag posten waar ik wil, zeurpiet. Jij moet gewoon geen k rondstrooien einde verhaal, dat doe je maar op marokkoforum.com oid.
gedaanquote:Op maandag 11 november 2013 20:05 schreef Painore het volgende:
Add Bunty_x als je mee wilt helpen mij te lvlen voor cargobobs. Met 4 man gaat het een stuk sneller
Ik ben uit de FokElite, misschien helpt dat?quote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt, iemand die een verlossend antwoord heeft? Ik word nu weer een sessie uitgeknikkerd (mijn verbinding hielt ermee op)
Ik heb wifi, lan, alles geprobeerd inclusief dns aanpassen.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben uit de FokElite, misschien helpt dat?
DMZ in router?quote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt, iemand die een verlossend antwoord heeft? Ik word nu weer een sessie uitgeknikkerd (mijn verbinding hielt ermee op)
Ik heb wifi, lan, alles geprobeerd inclusief dns aanpassen.
Daar zijn resetknopjes voorquote:Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iets aangepast in mijn router, nu helemaal geen internet meer en ik kan niet meer in mijn router zelf komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |