Tja, de beste is er nietquote:Op zondag 10 november 2013 15:36 schreef hafcfan het volgende:
Die BDO lui bakken er ook niks van tot nu toe.
Ja en Bunting is er helaas niet, dat vind ik jammer want die is ook gewoon echt goed.quote:Op zondag 10 november 2013 15:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waites en Bunting zijn de enige toppers.
Klopt.quote:Op zondag 10 november 2013 15:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja en Bunting is er helaas niet, dat vind ik jammer want die is ook gewoon echt goed.
quote:Op zondag 10 november 2013 15:54 schreef hafcfan het volgende:
Bunting gaat naar de PDC volgend jaar.
Hij tweete vorig jaar dat hij al twijfelde, want als hij de q school niet overleefde mocht hij niet meer meedoen bij de BDO, dus hij moet even een tour card verdienen.quote:Op zondag 10 november 2013 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bron? Dat is echt heel goed nieuws
Waar slaat dat op?quote:Op zondag 10 november 2013 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij tweete vorig jaar dat hij al twijfelde, want als hij de q school niet overleefde mocht hij niet meer meedoen bij de BDO, dus hij moet even een tour card verdienen.
Klopt een verbod van 90 dagen als je naar de PDC gaat, dus dat risico nam hij niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Mag niet meer van de BDO neem ik aan?
180 toch?quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt een verbod van 90 dagen als je naar de PDC gaat, dus dat risico nam hij niet.
Deed Hankey dat?quote:
Hankey wint morgen sowieso als hij in dit irriterende ritme gaat gooien. Die Smith weet niet wat ie meemaakt.quote:
Ben benieuwd naar Smith.quote:Op zondag 10 november 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hankey wint morgen sowieso als hij in dit irriterende ritme gaat gooien. Die Smith weet niet wat ie meemaakt.
Oke, dan verwacht ik dat hij hierna speeltquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ga ik geen antwoord op geven.
Doe dat.quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, dan verwacht ik dat hij hierna speelt
Stijn wel.quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef doornbossie het volgende:
dit lijkt echt heel slecht, iemand de gemiddeldes?
5-1 voor Knarreveldquote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
GSM Waites.
Tijd voor Barney - O'Shea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |