Wat is er mis met de Zeeman?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:50 schreef HighVolume het volgende:
blijf jij maar lekker in je zeeman outfitje doorlopen ts
ach...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:51 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Zeeman?
wat niet gast.... tis kut zooi van kut kwaliteitquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:51 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Zeeman?
Dat is net zo erg iddquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef Plienn het volgende:
Er is niks 'pauper'' aan dat merk. Neem dan Nickelson jassen ( Vuilniszakjassen met dode konijntjes als kraag. Dat is pas mee lopen
Sokken en boxers van de zeeman gaan anders 10 jaar lang meequote:Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef HighVolume het volgende:
[..]
wat niet gast.... tis kut zooi van kut kwaliteit
10 jaar lang hetzelfde ondergoed?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:58 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Sokken en boxers van de zeeman gaan anders 10 jaar lang mee
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:57 schreef 1410 het volgende:
Een paupermerk is het zeker niet, het namelijk redelijk prijzig. Daarbij is het merk ontworpen uit functionaliteit en niet om trends te volgen.
Dit hoor ik vaker, zeker zo'n hipster uitdrukking voor Starbucks koffie drinken.quote:
mijn god... ik wil het niet eens wetenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:58 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Sokken en boxers van de zeeman gaan anders 10 jaar lang mee
Zolang het niet gescheurd/versleten is, is er geen reden om het weg te gooien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
10 jaar lang hetzelfde ondergoed?![]()
Want? Je hebt een hekel aan kwaliteit? Je baalt dat je geen ondergoed/sokken van de Zeeman hebt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef HighVolume het volgende:
[..]
mijn god... ik wil het niet eens weten
Nee man, de vlekken zien er mooi uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Zolang het niet gescheurd/versleten is, is er geen reden om het weg te gooien.
Dan is er óf iets mis met je wasmachine, óf met je spijsverteringsstelsel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, de vlekken zien er mooi uit natuurlijk.
Ik heb nooit vlekken erin. Je kan ze ook wassen he, dan worden ze weer schoonquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat doe jij met je boxers?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja het is prijzig, omdat het wordt ontworpen op functionaliteit. Het zijn bepaalde stoffen die de jas duur maken en die bestemd zijn tegen regen en/of wind. Je hoeft het niet mooi te vinden, want dat is niet het doel van het merk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]prijzig
![]()
En functionaliteit? Het zijn normale jassen en tassen.
Gewoon nee gast
Starbucks is anders ook niet meer wat het geweest is hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker, zeker zo'n hipster uitdrukking voor Starbucks koffie drinken.
want?..... onderbroeken van 10 jaar oud..... pisvlekken... strontvlekken... 10jaar......10 jaar....quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Want? Je hebt een hekel aan kwaliteit? Je baalt dat je geen ondergoed/sokken van de Zeeman hebt?
Neuken.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan is er óf iets mis met je wasmachine, óf met je spijsverteringsstelsel.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik heb nooit vlekken erin. Je kan ze ook wassen he, dan worden ze weer schoon
Gast... Ik weet niet maar leer is bijv. duur en noem maar op. Wat vind je van de functionaliteit dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ja het is prijzig, omdat het wordt ontworpen op functionaliteit. Het zijn bepaalde stoffen die de jas duur maken en die bestemd zijn tegen regen en/of wind.
En ik ben een vrouw.
Je hebt geen wasmachine en draagt je ondergoed totdat de pis- en strontvlekken aan de buitenkant zichtbaar worden en mensen op straat je nakijken vanwege de rottende geur die je verspreidt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:02 schreef HighVolume het volgende:
[..]
want?..... onderbroeken van 10 jaar oud..... pisvlekken... strontvlekken... 10jaar......10 jaar....
Leer is ook duur ja, maar er zijn meer stoffen in de wereld die duur zijn om te produceren jochie. De functionaliteit is dat het bijv winddicht of waterdicht is (en nee dat zijn niet alle jassen).quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:02 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Gast... Ik weet niet maar leer is bijv. duur en noem maar op. Wat vind je van de functionaliteit dan?
Oke
Verkleurt? Loop je de hele dag met je ondergoed door de zon en gooi 'm weg als ie verbleekt of zo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neuken.
[..]
[..]Ik bedoel dat het verkleurt, niet dat het bruin wordt of zo.
Jij denkt dat de verf magisch op de stof blijft zitten na 10 jaar?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Verkleurt? Loop je de hele dag met je ondergoed door de zon en gooi 'm weg als ie verbleekt of zo?
Niks magisch aan, als je kwaliteit hebt. Zoals Zeeman.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat de verf magisch op de stof blijft zitten na 10 jaar?
Zeeman is kwaliteit. Waarom? Omdat het kwaliteit is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks magisch aan, als je kwaliteit hebt. Zoals Zeeman,
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef 1410 het volgende:
[..]
Leer is ook duur ja, maar er zijn meer stoffen in de wereld die duur zijn om te produceren jochie. De functionaliteit is dat het bijv winddicht of waterdicht is (en nee dat zijn niet alle jassen).
Zolang het maar gewatteerd is... Daar blijf je wel warm van hoor, prijs is dan niet belangrijk ( alhoewel duurdere jassen beter gewatteerd zijn )quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef 1410 het volgende:
[..]
Leer is ook duur ja, maar er zijn meer stoffen in de wereld die duur zijn om te produceren jochie. De functionaliteit is dat het bijv winddicht of waterdicht is (en nee dat zijn niet alle jassen).
Dat zeg ik niet mijn beste.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:09 schreef HQ het volgende:
Alles maar te pas en te onpas hipster noemen
Eindelijk, je snapt het.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeeman is kwaliteit. Waarom? Omdat het kwaliteit is.
Goede redenering.
mijn god. Wat loop jij met je eigen domheid te koopquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt geen wasmachine en draagt je ondergoed totdat de pis- en strontvlekken aan de buitenkant zichtbaar worden en mensen op straat je nakijken vanwege de rottende geur die je verspreidt?
Dit zeg je alleen maar omdat je zelf ook meeloopt met deze hype.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef Plienn het volgende:
Er is niks 'pauper'' aan dat merk. Neem dan Nickelson jassen ( Vuilniszakjassen met dode konijntjes als kraag. Dat is pas mee lopen
Wat is er niet fris aan, als het regelmatig grondig gewassen word?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:09 schreef HighVolume het volgende:
[..]
mijn god. Wat loop jij met je eigen domheid te koopik geef aan dat ik het niet fris vind wijsneus,dus dan is het heel voor de hand liggend dat ik mijn ondergoed niet was
![]()
....De manier waarop jij verbanden legt, zegt mij dat jij op sociaal vlak ernstig tekort schiet mijn beste.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:08 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
[..]
Zolang het maar gewatteerd is... Daar blijf je wel warm van hoor, prijs is dan niet belangrijk ( alhoewel duurdere jassen beter gewatteerd zijn )
Precies!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef Beebiel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeft geen uitleg, denk ik.
dat is dus niet mijn punt.Mijn punt is ...10 jaar lang met dezelfde onderbroek rond lopen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is er niet fris aan, als het regelmatig grondig gewassen word?
Nee hoor,quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Piye het volgende:
Stom TS, je had beter kunnen klagen over Nickelsonjassen, want zoals je zelf al gemerkt zult hebben, zijn de dragers van deze jassen hier in den overvloede aanwezig.
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je zelf ook meeloopt met deze hype.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef Beebiel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeft geen uitleg, denk ik.
En wat is daar erg aan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dat is dus niet mijn punt.Mijn punt is ...10 jaar lang met dezelfde onderbroek rond lopen.
Functionaliteit is belangrijker dan het uiterlijk of denk jij daar anders over?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef 1410 het volgende:
[..]Ik zeg nergens dat je door gewatteerde jassen niet warm blijft. Ik geef aan dat hoe beter de kwaliteit is, hoe duurder de jas is, maar dat sommige merken geen trendvolgers zijn, omdat zij bijvoorbeeld sportmerken verkopen waarbij de functionaliteit veel belangrijker is dan het uiterlijk.
Dan verdedig je je vriendjes die dit wel doen. In ieder geval is het geen valide argument, dat Nickelsonjassen pas echt pauper zijn, om TS zijn standpunt onderuit te halen.quote:
''Duur'' wil ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef ShevaJB het volgende:
Het ziet er niet uit. Het is bedoelt voor mensen met geld zonder smaak.
Dat zeg ik ook niet. Merken kiezen daar zelf voor. Ik werk zelf als designer in deze branche en nee het is niet mijn style, maar ik begrijp deze mensen wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:15 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Functionaliteit is belangrijker dan het uiterlijk of denk jij daar anders over?
Wel voor shit wat er niet uit ziet. Het zal vast heerlijk zitten op de fiets tijdens regenachtige herfstdagen, maar het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:17 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
''Duur'' wil ik het niet noemen.
Het is bedoeld voor wintersport. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef ShevaJB het volgende:
Het ziet er niet uit. Het is bedoelt voor mensen met geld zonder smaak.
Ik heb zeker 30 boxershorts, waarvan sommigen zeker al 10 jaar oud zijn ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef HighVolume het volgende:
[..]
dat is dus niet mijn punt.Mijn punt is ...10 jaar lang met dezelfde onderbroek rond lopen.
Wintersport an sich is al klachtwaardigquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor wintersport. Niet meer, niet minder.
Nee maar daarom vroeg ik het me af hoe jij erover dachtquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef 1410 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Merken kiezen daar zelf voor. Ik werk zelf als designer in deze branche en nee het is niet mijn style, maar ik begrijp deze mensen wel.
Waarheid als een pauw,quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wintersport an sich is al klachtwaardig
Iemand die het begrijptquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor wintersport. Niet meer, niet minder.
nee dat denk ik niet,ik vind het zo alle jezus goor man. En dan zon username hebben:')quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik heb zeker 30 boxershorts, waarvan sommigen zeker al 10 jaar oud zijn ja.
Denken dat iemand 10 jaar lang elke dag dezelfde boxer draagt
Uhm na 1 of 2 jaar ziet het er meestal niet meer uit. Tenminste ik zou er niet meer mee voor de dag komen maar misschien laat jij het minder zien dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik heb zeker 30 boxershorts, waarvan sommigen zeker al 10 jaar oud zijn ja.
Denken dat iemand 10 jaar lang elke dag dezelfde boxer draagt
'Mee voor de dag komen' ... je gaat gekleed in slechts je ondergoed naar je werk?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:26 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Uhm na 1 of 2 jaar ziet het er meestal niet meer uit. Tenminste ik zou er niet meer mee voor de dag komen maar misschien laat jij het minder zien dat kan natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:27 schreef Sunshineboy91 het volgende:
ga ff weg met die boxers de hele tijd
Met wannabe survival wear kan een man sowieso niet mee voor de dag komen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:26 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Uhm na 1 of 2 jaar ziet het er meestal niet meer uit. Tenminste ik zou er niet meer mee voor de dag komen maar misschien laat jij het minder zien dat kan natuurlijk
Een bepaalde stijl niet dragen, omdat je het niet mooi vindt, maar omdat de rest het ook doet; hipsters.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Een bepaalde stijl niet dragen omdat je het mooi vindt, maar omdat de rest het ook doet; kuddedieren.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Met wannabe survival wear kan een man sowieso niet mee voor de dag komen.
Toetsenbordfalen, kan de beste overkomen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een bepaalde stijl niet dragen, omdat je het niet mooi vindt, maar omdat de rest het ook doet; hipsters.
Saillant detail.
Ik wilde inbe4wenfer2 posten gvd!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Met wannabe survival wear kan een man sowieso niet mee voor de dag komen.
Dat zeg ik altijd bij Starbucks als zijn mijn naam willen weten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker, zeker zo'n hipster uitdrukking voor Starbucks koffie drinken.
Rustig blijven G.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wilde inbe4wenfer2 posten gvd!!!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:33 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
The North Face swagger boys.Zéér terechte klacht.
Voor outdoor bezigheden is de kleding wel zeer geschikt hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:33 schreef wenfer2 het volgende:
Ga maar eens lekker aan het werk in je trenchcoat als het buiten sneeuwt en vriest. Natuurlijk zijn zulke jassen mooier (ik heb ze zelf ook liever) maar je kunt North Face echt niet lelijk noemen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:33 schreef wenfer2 het volgende:
Buiten werken in de sneeuw. Jezus, lul, man, ik ben toch geen arrrbeiderr?!??!quote:Op zondag 10 november 2013 01:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar eens lekker aan het werk in je trenchcoat als het buiten sneeuwt en vriest. Natuurlijk zijn zulke jassen mooier (ik heb ze zelf ook liever) maar je kunt North Face echt niet lelijk noemen.
Een beetje de handen uit de mouwen steken word je een grote sterke jongen van.quote:Op zondag 10 november 2013 01:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Buiten werken in de sneeuw. Jezus, lul, man, ik ben toch geen arrrbeiderr?!??!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |