Een bepaalde stijl niet dragen, omdat je het niet mooi vindt, maar omdat de rest het ook doet; hipsters.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Een bepaalde stijl niet dragen omdat je het mooi vindt, maar omdat de rest het ook doet; kuddedieren.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Met wannabe survival wear kan een man sowieso niet mee voor de dag komen.
Toetsenbordfalen, kan de beste overkomen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een bepaalde stijl niet dragen, omdat je het niet mooi vindt, maar omdat de rest het ook doet; hipsters.
Saillant detail.
Ik wilde inbe4wenfer2 posten gvd!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Met wannabe survival wear kan een man sowieso niet mee voor de dag komen.
Dat zeg ik altijd bij Starbucks als zijn mijn naam willen weten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker, zeker zo'n hipster uitdrukking voor Starbucks koffie drinken.
Rustig blijven G.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wilde inbe4wenfer2 posten gvd!!!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:33 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
The North Face swagger boys.Zéér terechte klacht.
Voor outdoor bezigheden is de kleding wel zeer geschikt hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:33 schreef wenfer2 het volgende:
Ga maar eens lekker aan het werk in je trenchcoat als het buiten sneeuwt en vriest. Natuurlijk zijn zulke jassen mooier (ik heb ze zelf ook liever) maar je kunt North Face echt niet lelijk noemen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:33 schreef wenfer2 het volgende:
Buiten werken in de sneeuw. Jezus, lul, man, ik ben toch geen arrrbeiderr?!??!quote:Op zondag 10 november 2013 01:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar eens lekker aan het werk in je trenchcoat als het buiten sneeuwt en vriest. Natuurlijk zijn zulke jassen mooier (ik heb ze zelf ook liever) maar je kunt North Face echt niet lelijk noemen.
Een beetje de handen uit de mouwen steken word je een grote sterke jongen van.quote:Op zondag 10 november 2013 01:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Buiten werken in de sneeuw. Jezus, lul, man, ik ben toch geen arrrbeiderr?!??!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |