SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zoek jij altijd de confrontatie op? Je krijgt een complimentje en alsnog begin je uit te lokken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een eerdere post van Johannes.
Ik vond hem de laatste keer al een beetje uit zijn hum. Vermoedelijk zag hij dit aankomen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
ADO HOOLIGANS!
Wel zielig voor Sjenee dat zijn clubje nu onder de degradatiestreep zakt.
Je hebt gelijk. Het spijt me.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zoek jij altijd de confrontatie op? Je krijgt een complimentje en alsnog begin je uit te lokken.
Hij was de hele nacht in de weer met de babyquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem de laatste keer al een beetje uit zijn hum. Vermoedelijk zag hij dit aankomen.
Een pleonastische alliteratie, daar draai ik mijn hand niet voor om.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pleonasme, het spreekt voor zich dat Johannes geniet van Groningen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank voor de toelichting. GGMM leest ook mee, vandaar
haha nee grapje
xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank voor de toelichting. GGMM leest ook mee, vandaar
haha nee grapje
Ik vervang het wel voor iets rullevanters.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Wat doet dit in de OP?
[ afbeelding ]
Revolutionair toch.. ofzo.. denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Wat doet dit in de OP?
[ afbeelding ]
Je hebt al iets anders aangepast zie ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vervang het wel voor iets rullevanters.
Dit kleurt goed bij de rest van de OPquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hebt al iets anders aangepast zie ik.
Er zijn vandaag 5 Feyenoordsympathisanten gesneuveld.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Grifte het volgende:
Wat een intellectueel niveau hier opeens, dit is niet meer voorgekomen sinds een bepaalde user met 4 masterstudies en 5 doctoraal titels een stadionverbod heeft gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |