Hhhaten op Wennemarsquote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef Remzz het volgende:
Die Wennemars, wat een vervelende vent. Waarom zit hij daar, praat continue uit zijn gevoel en zegt dingen die helemaal niet kunnen.
Bart Veldkamp had ook een mening maar kon technisch veel meer vertellen, bovendien kwam hij oprechter over.quote:
Ik vind Wennemars de beste schaatscommentator.quote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef Remzz het volgende:
Die Wennemars, wat een vervelende vent. Waarom zit hij daar, praat continue uit zijn gevoel en zegt dingen die helemaal niet kunnen.
Als commentator kan ik hem helemaal niet aanhorenquote:Op zondag 10 november 2013 14:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Wennemars de beste schaatscommentator.
Peter Muellerquote:Op zondag 10 november 2013 14:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als commentator kan ik hem helemaal niet aanhoren.Dat geschreeuw....
Ik heb gewoon helemaal niets met Wennemars, als je het boek van Peter Mueller leest komt hij er niet echt goed vanaf(dat is zacht uitgedrukt). Het komt bij mij allemaal een beetje over als een toneelstukje.
komt omdat je hetzelfde accent hebt zekerquote:Op zondag 10 november 2013 14:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon helemaal niets met Wennemars, als je het boek van Peter Mueller leest komt hij er niet echt goed vanaf(dat is zacht uitgedrukt). Het komt bij mij allemaal een beetje over als een toneelstukje.
En ik stotter ook nogquote:Op zondag 10 november 2013 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
komt omdat je hetzelfde accent hebt zeker
Tja, de presentator/presentatrice beslist dat niet, dus die moet ook maar het vrolijke gezicht spelenquote:Op zondag 10 november 2013 14:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
En blij aankondigen dat vanavond rond middernacht de samenvattingen van vandaag te zien zijn.
Echt, de grootste bullshit ooit, wat je zegt slaat echt als een kut op een taartquote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef Remzz het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk als deskundige in de studio. Dat wat-ie net deed dus.quote:Op zondag 10 november 2013 14:50 schreef Remzz het volgende:
Dit eerder jaquote:
Ah okee, naja dan is hij niet heel slecht Ritsma en Friesinger waren ontzettend saai, van Deutekom ook. Ria en Bart was altijd genieten.quote:Op zondag 10 november 2013 14:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk als deskundige in de studio. Dat wat-ie net deed dus.
Muellerquote:Op zondag 10 november 2013 14:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Deze baas weet.quote:Op zondag 10 november 2013 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit eerder ja
Erben
Zwolle
Erben z'n accent
Oh en die hele houding van Erben, met dat hoofd pikken en puffen altijd bij elke slag, dat vond ik echt gaafquote:
Dat puffen iddquote:Op zondag 10 november 2013 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh en die hele houding van Erben, met dat hoofd pikken en puffen altijd bij elke slag, dat vond ik echt gaaf
En de 10km in Heerenveen van hem was 1 van de mooiste kwartiertjes schaatsen die ik ooit gezien heb
volgens mij zei Erben dat als Kramer vandaag niet wint én iemand anders 6.02 rijdt, Kramer volgende week 5.55 zal rijden... Kramer heeft voor een nieuw WR naar mijn idee ook wel wat getergdheid nodig...quote:Op zondag 10 november 2013 15:11 schreef Montov het volgende:
Wennemars is goed, alleen soms wordt hij iets te enthousiast. En dan wordt hij veel te optimistisch of the drammerig.
5:55 is dit seizoen niet mogelijk. Het WR van 6:03 bestaat uit rondjes rond de 28.5, vervolgens nog 4 rondjes laag in de 29. 2 opties om onder de 6 minuten te geraken is het volhouden van rondjes 28.5 tot het eind. De tweede optie is om te beginnen met 27'ers met een langzaam oplopend schema.
Niemand gaat nu optie 2 proberen, want je kan jezelf opblazen en dingen kapot maken. En 28.5 volhouden is heel moeilijk. Wellicht over een week in SLC (hoger, misschien betere omstandigheden, meer acclimatisatie). Maar ik denk dat het realistischer is om eerst maar eens een 6:02 of 6:01 te schaatsen.
Mja, als, als. Zelfs in het geval van een 6:02 is een 5:59 ook genoeg revanche. Getergdheid is zeker een voorwaarde.quote:Op zondag 10 november 2013 15:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens mij zei Erben dat als Kramer vandaag niet wint én iemand anders 6.02 rijdt, Kramer volgende week 5.55 zal rijden... Kramer heeft voor een nieuw WR naar mijn idee ook wel wat getergdheid nodig...
http://nos.nl/video/57328(...)ppe-inhaalactie.htmlquote:Op zondag 10 november 2013 14:23 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen hier maar het shorttrack bespreken?
Omgquote:Op zondag 10 november 2013 15:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Mja, als, als. Zelfs in het geval van een 6:02 is een 5:59 ook genoeg revanche. Getergdheid is zeker een voorwaarde.
[..]
http://nos.nl/video/57328(...)ppe-inhaalactie.html
Die commentator wilde opnieuw beginnen met zijn commentaar na een valse start, maar ze hebben het er niet uit geknipt.
16:48 volgens mijn stream.quote:
Die van de ISU. Is het ook op de Nederlandse TV?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |