De rechten liggen bij de EBU, dus de NOS heeft in eerst instantie het alleenrecht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef borisz het volgende:
Wellicht is het schaatsen iets voor FOX
In 2015 loopt het contract af.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De rechten liggen bij de EBU, dus de NOS heeft in eerst instantie het alleenrecht.
Bowe ook snel. Die was ook al snel in het voorseizoen.quote:Op zondag 10 november 2013 09:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
in de B-groepen onder andere een NR voor Richardson op de 1500.
Mooie ritten ook: Verweij vs Blokhuijsen. Pedersen vs Bokko. Lee vs Bergsma. De Jong vs Kramer.quote:Op zondag 10 november 2013 09:32 schreef snellejelle het volgende:
Vanavond de 5km
Dat worden veel PR's.
Wat is dat toch met die schaatsers, altijd ziek zwak of misselijk. Je kan wel keihard trainen maar als je dan bij het eerst zuchtje koele wind de griep oploopt is het wel vrij zinloos. Vorig jaar ook zo vaak mensen ziek..quote:Op zondag 10 november 2013 10:24 schreef Montov het volgende:
Marrit Leenstra niet op de 1000m en de achtervolging vanwege verkoudheid.
Lotte van Beek en Antoinette de Jong staan nu op de lijst voor de achtervolging.
[..]
Mooie ritten ook: Verweij vs Blokhuijsen. Pedersen vs Bokko. Lee vs Bergsma. De Jong vs Kramer.
Terwijl die 1.54 gisteren helemaal niet zo slecht wasquote:Op zondag 10 november 2013 10:57 schreef danos het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die schaatsers, altijd ziek zwak of misselijk. Je kan wel keihard trainen maar als je dan bij het eerst zuchtje koele wind de griep oploopt is het wel vrij zinloos. Vorig jaar ook zo vaak mensen ziek..
Is zo vaak met topsporters, je leeft qua gezondheid echt op het randje.quote:Op zondag 10 november 2013 10:57 schreef danos het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die schaatsers, altijd ziek zwak of misselijk. Je kan wel keihard trainen maar als je dan bij het eerst zuchtje koele wind de griep oploopt is het wel vrij zinloos. Vorig jaar ook zo vaak mensen ziek..
Ja maar te dicht op het randje is dus niet goed want dan is alle training sowieso voor niks. Volgens mij zijn vorig jaar alle vrouwen meerdere keren ziek geweest, een keertje kan ik nog wel begrijpen, maar vorig jaar vond ik het opvallend.quote:Op zondag 10 november 2013 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is zo vaak met topsporters, je leeft qua gezondheid echt op het randje.
quote:Maurits Hendriks, de technisch directeur van sportkoepel NOC*NSF, heeft in Turijn samen met de algemeen directeur van de schaatsbond KNSB, Paul Sanders, een bezoek gebracht aan de preses van de internationale federatie ISU. Het was voor Hendriks de eerste keer dat hij de Italiaan Ottavio Cinquanta bezocht.
'We willen voor Nederland samen met de KNSB een dialoog hebben met de ISU op weg naar een verbeterde relatie. Het is in ons aller belang dat deze relatie goed blijft', aldus Hendriks, die verder geen toelichting wilde geven.
De KNSB heeft in mei de voor november geplande wereldbekerwedstrijd teruggegeven aan de ISU. In het seizoen 2015-2016 zal Nederland geen groot internationaal schaatstoernooi organiseren.
Ja, met 2 armen los de hele race. Kwam tot 1:56.39 op #15. In de breedte erg goede tijden met veel 1:55 en 1:56 (plaats 6 tot en met 20).quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reed Kali Christ eigenlijk op de 1500?
Maar het gat naar 1.52 is dan wel weer grootquote:Op zondag 10 november 2013 13:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, met 2 armen los de hele race. Kwam tot 1:56.39 op #15. In de breedte erg goede tijden met veel 1:55 en 1:56 (plaats 6 tot en met 20).
Jammer, vind ik ook wel een outsider, die Kali.quote:Op zondag 10 november 2013 13:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, met 2 armen los de hele race. Kwam tot 1:56.39 op #15. In de breedte erg goede tijden met veel 1:55 en 1:56 (plaats 6 tot en met 20).
Voorbeschouwing 5km van Kramer en terugblik op 6 jaar geleden:
http://nos.nl/video/573250-kramer-heeft-rode-lap-nodig.html
Gezien de omstandigheden en de instelling van Kramer geen WR. Maar rond de 6:05 wellicht wel?
Inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 14:23 schreef DeLuna het volgende:
Erben denkt dat Sven volgende week wel even 5.55 schaatst
En blij aankondigen dat vanavond rond middernacht de samenvattingen van vandaag te zien zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
Bij de NOS gaan ze het nog maar even nabeschouwen.
Dat zie ik ook nog niet gebeurenquote:Op zondag 10 november 2013 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wel onder voorwaarde dat Bergsma 6.02 rijdt vandaag en Kramer zelf 6.04.
Ik ook niet. Bob gaat dat doen namelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |