Als dit voor jou de druppel is, is het voor jou de druppel..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, ieder z'n kijk en mening natuurlijk, maar die van jou vind ik nogal apart.
Pino, omdat hij het uit wilde proberen, want het is zo ontzettend 'populair'. Maar het is mij dus onduidelijk wat hij ermee doet, hij er niks tegen mij over zegt, ik er via iemand anders achter moet komen en hoeveel contact had hij nou echt met andere vrouwen... Bovendien is dit de tweede keer en is mijn vertrouwen nu echt naar een nulpunt gedaald....
Hij is je eerste vriend?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, ieder z'n kijk en mening natuurlijk, maar die van jou vind ik nogal apart.
Pino, omdat hij het uit wilde proberen, want het is zo ontzettend 'populair'. Maar het is mij dus onduidelijk wat hij ermee doet, hij er niks tegen mij over zegt, ik er via iemand anders achter moet komen en hoeveel contact had hij nou echt met andere vrouwen... Bovendien is dit de tweede keer en is mijn vertrouwen nu echt naar een nulpunt gedaald....
Hoezo, ik ga niets verbieden, heeft ook geen zin, daarbij hoe harder je je partner vast probeert te houden, des te harder gaan ze weg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Ik vind jouw vriend wel een beetje onderdanig, hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Na een woordenwisseling en ruzie heeft hij zijn account gedelete en beterschap beloofd voor de toekomst.
http://www.ukrant.nl/stud(...)-openingszinnen.htmlquote:‘Bijna iedereen die ik ken heeft Tinder. Relatie of niet’, vertelt Tom (20). ‘Het is grappig en verslavend om meiden te checken via de app. En er zitten hier in Groningen echt veel mooie dames op. Het is gewoon een ordinaire vleeskeuring, haha!’
Tinder vind ik ook een beetje triest.quote:Op zondag 10 november 2013 03:40 schreef Kola het volgende:
Ook al ben je er zeker van dat hij er niets mee doet, dan alsnog is het sneu. Ik zou me echt schamen voor mijn vriend als hij op Tinder zat. Het moment waarop je beseft dat je niets speciaals in huis hebt.
Moet men zich schamen voor Tinder dan? Als iemand die jij kent Tinder heeft, vind je dat triest?quote:Op zondag 10 november 2013 03:40 schreef Kola het volgende:
Ook al ben je er zeker van dat hij er niets mee doet, dan alsnog is het sneu. Ik zou me echt schamen voor mijn vriend als hij op Tinder zat. Het moment waarop je beseft dat je niets speciaals in huis hebt.
Met alleen chatten is niks mis.quote:Op zondag 10 november 2013 10:26 schreef Scorpie het volgende:
Het is geen vreemdgaan, maar het is zeker niet in orde.
Nee. Maar dat verbergen voor je vriendin is niet zo netjes.quote:Op zondag 10 november 2013 11:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Met alleen chatten is niks mis.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Als mijn vriendin Tinder of Badoo zou hebben accepteerde ik dat absoluut niet. Ik geef mijn ziel en zaligheid aan haar en als ze het dan bij anderen zou zoeken.....Dat is gewoon een zware belediging imo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Vind jij.quote:Op zondag 10 november 2013 11:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Met alleen chatten is niks mis.
Jij bent de enige tegen wie je vriendin praten mag? Heerlijk, zo'n verstikkende relatie.quote:Op zondag 10 november 2013 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind jij.
Dat doe je gewoon niet binnen een relatie. Vind ik dan hè.
Je vergeet dat kijken ook al niet mag!quote:Op zondag 10 november 2013 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent de enige tegen wie je vriendin praten mag? Heerlijk, zo'n verstikkende relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |