Daar heb je een Ingetje bij nodigquote:
Maar één rondje toet gehad.quote:
Whehehequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Andere Q gaat denk ik meer voor de mosselsmaak
Je moet alleen goed doorlikken om bij de blanke pit te komen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouhouuuuuuu...ze is wel een ruwe bolster hoor
Stuur je een dm met je nieuwe adres?quote:
Faal van jouw kant, je had er zoveel kunnen nemen als je wildequote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stuur je een dm met je nieuwe adres?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je moet alleen goed doorlikken om bij de blanke pit te komen?
Ik hoopte hier chocola te vinden jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Faal van jouw kant, je had er zoveel kunnen nemen als je wilde
Nu wil ik ook chocolaquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoopte hier chocola te vinden ja
Mogen jongens geen sinaasappel eten?quote:
Ik niet, lijkt me echt zo ranzigquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Queller het volgende:
Mommentje....
Mag ik jullie ranzige samenzijn even onderbreken met een praktische vraag: wie van u dames heeft het ooit geprobeerd????
Defineer "geprobeerd" ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Queller het volgende:
Mommentje....
Mag ik jullie ranzige samenzijn even onderbreken met een praktische vraag: wie van u dames heeft het ooit geprobeerd????
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat heb jij niet nodig. Geef nou maar gewoon antwoord
Ik ga puur af horen zeggen van....quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Queller het volgende:
Mommentje....
Was de haring zo lekker dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef Queller het volgende:
Ik bedoel: haring.... Eergisteren nog gegeten. Not even close....
Oh bah, doelde je daar opquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef Queller het volgende:
Ik bedoel: haring.... Eergisteren nog gegeten. Not even close....
De vraag is: ligt het aan de mosselen, of ligt het aan de dames?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:14 schreef Queller het volgende:
Ik bedoel: mosselen.... Daar ga ik van over mijn nek. Ik ben nog nooit over mijn nek gegaan terwijl ik [censuur] een dame. Not even close
Wat dacht jij danquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh bah, doelde je daar opNaja, antwoord blijft hetzelfde
Ga je nou al 'he kut' tegen me zeggenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:15 schreef Laysa het volgende:
He kut....volgende keer even verder lezen
De spanning zit in de fantasie hèquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Gewoon 'het'.... Nee, dat is duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |