quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Dat had ik ook nog niet gezegd, ook vanmiddag gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat goed, dat had ik kennelijk gemist
Nee, stond op openbaar zelfs. Maar komt dus niet op de timeline terecht. Nu vindt ie facebook stom, omdat hij er nooit wat op zet en nu hij het wel doet niemand het ziet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
Is het een eigen filmpje Gb? Want dan staat de video zélf misschien op prive?
Maar groter is de kans dat de instelling op FB bij het plaatsen idd op prive staat nu.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog niet gezegd, ook vanmiddag gedaan
En alles is naar de stort gebracht ook
Dit was een goede dag!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
TT
Ik ben helemaal hyper![]()
Mijn eten is ook alweer koud
Ik heb ook wel eens dat ik mijn eigen ding niet zie op de timeline, maar dan staat ie er toch...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, stond op openbaar zelfs. Maar komt dus niet op de timeline terecht. Nu vindt ie facebook stom, omdat hij er nooit wat op zet en nu hij het wel doet niemand het ziet.
En stug door blijven posten hequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik mijn eigen ding niet zie op de timeline, maar dan staat ie er toch...
Staat bij het filmpje de instelling op die twee poppetjes, van vrienden?
Zeg...Jij....downton abbey begint vanavond weer...dat keek jij toch ook....toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik mijn eigen ding niet zie op de timeline, maar dan staat ie er toch...
Ja, maar een vriend van hem kan het ook niet zien (behalve op zijn eigen pagina). Filmpje stond op geheel openbaar. Nu op "vrienden".quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg...Jij....downton abbey begint vanavond weer...dat keek jij toch ook....toch?
Dat weet ik dus niet meer...maar zelf kijk ik het terug via uitzending gemist...Nu HGTquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet eens wat het is![]()
Ik Google nu even, maar het ziet er Sense & Sensibility en Pride & Prejudice achtig uit!!
Was het Gb niet die het ook keek?
quote:
Wat is HGT?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet meer...maar zelf kijk ik het terug via uitzending gemist...Nu HGT
Geen idee, voel je wat schuren?quote:
Het is inderdaad wel de kunst om alleen die dingen te hamsteren die je daadwerkelijk gebruikt. Sommige mensen beheersen die kunst eh... matigjesquote:
Je zal maar 97 zakken croutons hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel de kunst om alleen die dingen te hamsteren die je daadwerkelijk gebruikt. Sommige mensen beheersen die kunst eh... matigjes
quote:
Ik lust niet eens croutons!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zal maar 97 zakken croutons hebben
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
nog niet....zit een grote afstand tussen![]()
Holland Got talent
Same. Nou, leugens. Droog wel. Vanuit de soep is het zo smerig in je giecheltje..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lust niet eens croutons!
Zompige stukjes!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Nou, leugens. Droog wel. Vanuit de soep is het zo smerig in je giecheltje..
quote:
Daar ben ik dan bij mezelf weer niet bang voor, stom hequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel de kunst om alleen die dingen te hamsteren die je daadwerkelijk gebruikt. Sommige mensen beheersen die kunst eh... matigjes
Ligt eraan, als je 5x per dag gaat kakken... mhaw, tikt aardig aanquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik dan bij mezelf weer niet bang voor, stom he
Dit vond ik juist zo briljant omdat ik het TOCH anders elke dag koop, precies diezelfde blikjes, echt geweldig
Pleepapier kan ik het mss ook eens bij doen, maar daar bespaar ik vast niet zóveel op haha.
Dat koop ik altijd tijdens de AH hamsterweken en dat ik laat dan thuisbezorgen. Genoeg wasmiddel, schoonmaakspul, wc papier, en allerlei andere zaken voor de helft van de prijs en allemaal dingen die ik toch wel gebruik. Bespaar ieder jaar 100-en euro's weer. Ik sla het gewoon op in het opberghok of de kelder.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik dan bij mezelf weer niet bang voor, stom he
Dit vond ik juist zo briljant omdat ik het TOCH anders elke dag koop, precies diezelfde blikjes, echt geweldig
Pleepapier kan ik het mss ook eens bij doen, maar daar bespaar ik vast niet zóveel op haha.
Ik koop dat soort shit bij de action, kan de hamsterweken niet aan tippenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat koop ik altijd tijdens de AH hamsterweken en dat ik laat dan thuisbezorgen. Genoeg wasmiddel, schoonmaakspul, wc papier, en allerlei andere zaken voor de helft van de prijs en allemaal dingen die ik toch wel gebruik. Bespaar ieder jaar 100-en euro's weer. Ik sla het gewoon op in het opberghok of de kelder.
Ok! Dat scheelt dus ook echt heel veel, in die hamsterweken?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat koop ik altijd tijdens de AH hamsterweken en dat ik laat dan thuisbezorgen. Genoeg wasmiddel, schoonmaakspul, wc papier, en allerlei andere zaken voor de helft van de prijs en allemaal dingen die ik toch wel gebruik. Bespaar ieder jaar 100-en euro's weer. Ik sla het gewoon op in het opberghok of de kelder.
Maar dan moet je er zelf mee zeulen, daar heb ik dan weer geen zin in met een meer dan fulltime baan ernaast.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik koop dat soort shit bij de action, kan de hamsterweken niet aan tippen
Dus, als de hongerwinter uitbreekt weten we iig waar we moeten zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok! Dat scheelt dus ook echt heel veel, in die hamsterweken?
Nu al zin in
Maar scheelt wel veelquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar dan moet je er zelf mee zeulen, daar heb ik dan weer geen zin in met een meer dan fulltime baan ernaast.
Ik lav de hamsterweken!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok! Dat scheelt dus ook echt heel veel, in die hamsterweken?
Nu al zin in
Hahahaha altijd welkom, maar op kattenvoer en pleepapier kunnen we voorlopig nog geen winter doorkomenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus, als de hongerwinter uitbreekt weten we iig waar we moeten zijn
Welk merk heb je? Action heeft ook best vaak Robijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
WC papier kan ik wel bij de action halen, maar wasmiddel bv weer niet, want van veel merken krijg ik zelf de vlekken, dan loop ik de hele dag te krabben, dus dat haal ik dan idd weer liever tijdens zulke hamsterweken
Klopt. En begin alsjeblieft niet over de rijen voor de kassaquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Action heeft ook weer nadelen. Je moet maar kijken of ze alles hebben op het moment dat jij er toevallig bent in de hoeveelheden die je hebben wil... dan is online bestellen ook wel handig.
En anders kun je hier nog wel langskomenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus, als de hongerwinter uitbreekt weten we iig waar we moeten zijn
Stonden ze alleen maar voor de kassa. Hier staan ze in de halve winkelquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. En begin alsjeblieft niet over de rijen voor de kassa
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En anders kun je hier nog wel langskomen![]()
*erg is* Maar ik gooi zelden iets weg en koop vrijwel alles alleen als het in de aanbieding is
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys, gewoon even brutaal he, lette je nooit op aanbiedingen?
En niet aan de kant gaan, en gewoon met die dikke reet voor het schap blijven staan terwijl je er bij moet. Pleurishekel heb ik er aanquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stonden ze alleen maar voor de kassa. Hier staan ze in de halve winkel
Ja, maar dan liep je er bij de drogist tegenaan? Nooit foldertjes bestuderen en zo? Wat ga je dan een geld besparenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon heel eerlijk.
Nou ja, helemaal nooit is ook niet waar, want als er bij de drogist Syoss producten 1+1 was, ging ik wel een fles shampoo en conditioner kopen (omdat ik die toch wilde) en dan heb ik er nu dus nog eentje van elk graties in de kast staan in de badkamer.
Maar omdat die voorraadkast zo onbruikbaar was door alle bende, wilde ik eigenlijk nooit meer halen dan ik in 1-3 dagen nodig had.
Die je niet weg wil gooien ondanks dat ie kut is, toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
Nou ja, helemaal nooit is ook niet waar, want als er bij de drogist Syoss producten 1+1 was, ging ik wel een fles shampoo en conditioner kopen (omdat ik die toch wilde) en dan heb ik er nu dus nog eentje van elk graties in de kast staan in de badkamer.
Ja, dus als iemand die wil....quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die je niet weg wil gooien ondanks dat ie kut is, toch?
Folders bestuderenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dan liep je er bij de drogist tegenaan? Nooit foldertjes bestuderen en zo? Wat ga je dan een geld besparen
Oeh deo en shampoo en conditioner hebben ze ook altijd tijdens de hamsterweken. En vorige keer hadden ze Duracell batterijen zelfs. Dat was pas echt besparenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon heel eerlijk.
Maar omdat die voorraadkast zo onbruikbaar was door alle bende, wilde ik eigenlijk nooit meer halen dan ik in 1-3 dagen nodig had.
Misschien komt er wel een shampoocrisis! Ik zou hem bewarenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dus als iemand die wil....
En anders bewaar ik hem wel 'voor nood' ofzo.
Nee, folders bestudeerde ik nooitquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dan liep je er bij de drogist tegenaan? Nooit foldertjes bestuderen en zo? Wat ga je dan een geld besparen
Ik zag trouwens laatst een bierzaakje in Den Haag. Brouwen daar hun eigen bier.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb wel een voorraad... maar zo'n voorraad niet. Alhoewel, ik heb inmiddels 8 kratten bier in totaal en 2 zelf gebrouwen... dus als iemand nog alcoholist wil worden?
Sommige wel. En ik maak ook wel eens mee dat AH troep in de aanbieding heeft en dan deka alsnog 10 cent goedkoper isquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
En het stomme is... ik had bv ook vaak het idee dat aanbiedingen kul waren![]()
Dan dacht ik 'Ja ja, aanbieding... dan hebben ze het eerst vast duurder gemaakt om het nu weer iets goedkoper te maken'.
Awesome!!!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zag trouwens laatst een bierzaakje in Den Haag. Brouwen daar hun eigen bier.
Heb je de tassen zelf gesjouwd?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, folders bestudeerde ik nooitWegens bovengenoemde reden, ik dacht dat het allemaal maar onzin was, aanbiedingen. Dat het een soort nep-korting was, sigaar uit eigen doos enzo.
En naar verschillende supermarkten wilde ik al helemaal niet. Pure luiheid/laksheid. Eerlijk is eerlijk.
Nou ja, dat geeft toch niks? Op een bepaalde manier is dat ook luxe en dat heeft zijn prijs en zolang je dat ervoor wil betalen, prima toch? Hoef je je echt niet voor te schamen! Maar met een beetje opletten kun je op jaarbasis honderden euro's sparen, daar ben ik van overtuigdquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, folders bestudeerde ik nooitWegens bovengenoemde reden, ik dacht dat het allemaal maar onzin was, aanbiedingen. Dat het een soort nep-korting was, sigaar uit eigen doos enzo.
En naar verschillende supermarkten wilde ik al helemaal niet. Pure luiheid/laksheid. Eerlijk is eerlijk.
O dan gaat er een wereld voor je open nu en dan kun je echt een hoop geld uitsparen om leuke dingen mee te doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon heel eerlijk.
Uiteraardquote:
Gewoon reclamefolders.nlquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoorde op de radio een of andere site waar je alle folders kunt bekijken. Spotta of zoiets
Zie, S bespaard ook alquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
UiteraardIk was alleen. In de stromende regen, tot op mijn onderbroek nat geregend, maar de smile ging niet meer van mijn gezicht hoor!
Ik wilde net mijn moeder bellen om het te vertellen, maar die komen morgen, dus ik moet het van S morgen vertellen want dat scheelt weer belkosten![]()
Plies doe.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zal volgende week effekes fotootje voor je maken.
Ik denk en hoop dat ik het echt leuk ga vindenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, dat geeft toch niks? Op een bepaalde manier is dat ook luxe en dat heeft zijn prijs en zolang je dat ervoor wil betalen, prima toch? Hoef je je echt niet voor te schamen! Maar met een beetje opletten kun je op jaarbasis honderden euro's sparen, daar ben ik van overtuigdEn je levert niet in op kwaliteit, maar je houdt alleen een stukje van de winst in je eigen zak
Ik ben benieuwd, ik zie nu nog niet helemáál hoe dat werkt, met folders enzo. Dus jullie pluizen dan een folder uit en aan de hand daarvan koop je meerdere keren dat product? Of je bepaalt op basis van de folder wat je gaat eten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef indaha het volgende:
[..]
O dan gaat er een wereld voor je open nu en dan kun je echt een hoop geld uitsparen om leuke dingen mee te doen
Ik wil ook troost eten. Mijn hand doet fucking zeer. En mijn knieën.. Ik ben zielig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als troost voor het spuiten daarnet
Je kunt kattenvoer etenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook troost eten. Mijn hand doet fucking zeer. En mijn knieën.. Ik ben zielig.
En als ik nu ga troost eten ga ik me schuldig voelen
Neem een troostkomkommerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef Qwea het volgende:
Ik wil ook troost eten. Mijn hand doet fucking zeer. En mijn knieën.. Ik ben zielig.
En als ik nu ga troost eten ga ik me schuldig voelen
Dat vind ik nou zo jammer dat die hier niet meer in de buurt zit. Dat is hier allemaal vervangen door een AH. Echt jammer want die hebben regelmatig ook hele toffe aanbiedingen idd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Adnap het volgende:
c1000 is ook zo leuk : van de week blikken bonduelle, van 2.59 voor 1.-Drie keer raden wat er in mijn voorraadkast staat
augurkenquote:
Sowieso heb ik vaste dingen. Dan kijk ik of die in de aanbieding zijn en dan schrijf ik op waar ik ze moet halen. Daarnaast kijk ik of er andere dingen in de aanbieding zijn die ik kan gebruikenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Ohhh en laatst toen ik die regenjas van Biet bestelde, zag ik dat het parkietenvoer in de aanbieding was bij Zooplus, dus ik heb een 6 kilo (!) zak meebesteldDat vond ik ook een goede zet
[..]
Ik denk en hoop dat ik het echt leuk ga vinden![]()
[..]
Ik ben benieuwd, ik zie nu nog niet helemáál hoe dat werkt, met folders enzo. Dus jullie pluizen dan een folder uit en aan de hand daarvan koop je meerdere keren dat product? Of je bepaalt op basis van de folder wat je gaat eten?
De kleine blikjes zijn nu in de aanbieding bij de AHquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo jammer dat die hier niet meer in de buurt zit. Dat is hier allemaal vervangen door een AH. Echt jammer want die hebben regelmatig ook hele toffe aanbiedingen idd.
Nee je leest gewoon die folders van de winkels die je in de buurt hebt en kijkt of er dingen in de aanbieding zijn die je gebruiktquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Ohhh en laatst toen ik die regenjas van Biet bestelde, zag ik dat het parkietenvoer in de aanbieding was bij Zooplus, dus ik heb een 6 kilo (!) zak meebesteldDat vond ik ook een goede zet
[..]
Ik denk en hoop dat ik het echt leuk ga vinden![]()
[..]
Ik ben benieuwd, ik zie nu nog niet helemáál hoe dat werkt, met folders enzo. Dus jullie pluizen dan een folder uit en aan de hand daarvan koop je meerdere keren dat product? Of je bepaalt op basis van de folder wat je gaat eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |