Nieuw woord voor in de vandalequote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef UpsideDown het volgende:
Het woord 'vitaliteitloos' kent precies 1 hit op Google, 3x raden waar.
Eerste indruk is het best. Maar zou kunnen, wat vind je er minder goed aan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:07 schreef JuBoy het volgende:
[..]
In eerste instantie denk je van 'ja, goed geschreven' maar als je dan iets langer nadenkt en scherper naar de tekst kijkt, leest het toch niet zo prettig. Dit geldt voor mij ten minste.
Ik ben meer van de ad hoc grappige opmerkingen, die hebben me ook regelmatig een blauwtje gekost, maar een gevatte opmerking kan ik niet laten.quote:Op zondag 10 november 2013 12:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
B
[..]
Ben jij een bekwaam moppenverteller varkes?
Ik moest googlen wat ad hoc inhield, moet ik me nu schamen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben meer van de ad hoc grappige opmerkingen, die hebben me ook regelmatig een blauwtje gekost, maar een gevatte opmerking kan ik niet laten.
Jij bent toch een belezen man? Een beetje gêne mag dan wel.quote:Op zondag 10 november 2013 12:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik moest googlen wat ad hoc inhield, moet ik me nu schamen?
Er is altijd een baas boven baas, jij bent belezener.quote:Op zondag 10 november 2013 12:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij bent toch een belezen man? Een beetje gêne mag dan wel.
KLB / De moppentapper.quote:
En een pink in de snikkel. Amen.quote:Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Toch maar gelezen, grote duim in je anus voor dit mooi verhaal.
Ik doe niet aan samenvattingen sryquote:Op maandag 11 november 2013 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
tl;dr
samenvatting plz
Door de moeite van het schrijven noem ik het nu al een terechte klacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |