Schijn bedriegtquote:Op zondag 2 maart 2014 19:20 schreef BozeHaas het volgende:
Oostblokmeisjes zien er altijd zo lief uit
Nee dat was niet waar ik op doelde.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:20 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Een Koerdische jongen die uitziet als een Pool en zijn eigen taal bijna niet kan spreken
Oftewel: Turkijequote:Op zondag 2 maart 2014 19:19 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Noord Irak is Koerdistan, Arabieren hebben niks te zeggen. Nee ik kom uit Zuid Oost Anatolië
Luister naar deze man.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:20 schreef BozeHaas het volgende:
Oostblokmeisjes zien er altijd zo lief uit
Je zei kan het nog erger, en ik vulde je aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee dat was niet waar ik op doelde.
[..]
Oftewel: Turkije
De Grijze Wolven en hun aanhangers vormen echt maar een klein deel van de Turkse bevolking.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:28 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Je zei kan het nog erger, en ik vulde je aan.
En Koerdisch betekent niet dat je niet uit Turkije komt, alleen worden we niet echt getolereerd door de Grijze wolven.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:28 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Je zei kan het nog erger, en ik vulde je aan.
En Koerdisch betekent niet dat je niet uit Turkije komt, alleen worden we niet echt getolereerd door de Grijze wolven.
Hmmm, gemengde gevoelens. Aan de ene kant heb ik nu wel een leuk, lief meisje om mijn frustraties op af te kunnen reageren, maar aan de andere kant blijkt er nu dus een nóg liever Oostblokmeisje op de uni te zittenquote:
Ik zie je struggles. Maar je kent het oude gezegde "Liever 1 in de hand dan 10 in de lucht". Dus beter eerst checken wat je kansen zijn met het überlieve Oostblokmeisje alvorens je je huidige vriendin verlaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmmm, gemengde gevoelens. Aan de ene kant heb ik nu wel een leuk, lief meisje om mijn frustraties op af te kunnen reageren, maar aan de andere kant blijkt er nu dus een nóg liever Oostblokmeisje op de uni te zitten
Ik alleen voor mezelf. Voor anderen alleen als het supertof en uniek is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef oLexie het volgende:
[..]
Sowieso niet voordat ze je vriendin of iets in de buurt daarvan is.
Ik haal alleen voor m'n zus, zusje, nichtje, neefje, vader en vriend dure cadeau's. De rest is gewoon een briefje van 20 of een fles drank.
Echt, je moet minder MvH kijken...quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:17 schreef MAHL het volgende:
Nou, de dag die ik wist dat zou komen is eindelijk hier
Dus een leuk Oostblokmeisje in een werkgroep op de Uni. PoolsBlond haar, blauwe ogen, en zo'n lief oostbloksnoetje. Helemaal mijn tiep ditdat en ze is nog aardig ook.
Alleen, hoe ga ik dit aanpakken? Normaal gezien zit er niet zulke druk achter dus kan ik het een stuk rustiger/chiller aan doen... Maar dit, ik weet dat als ik het verknal, dat ik het mezelf dan nooit meer vergeefDus extra druk op de ketel en dus kom ik weer heerlijk awkward over enzo...
Godver, ik lijk weer gewoon een puber nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |