Nog meer raakvlakken!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:59 schreef Anoniemv36 het volgende:
Mijn neukertje zoals jij het benoemt is gesterileseerd dus ook hij kan geen kinderen meer maken.........
Nou, dan heb je dus geen probleem.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:59 schreef Anoniemv36 het volgende:
Mijn neukertje zoals jij het benoemt is gesterileseerd dus ook hij kan geen kinderen meer maken.........
Hoe is dit en jouw onvruchtbaarheid in hemelsnaam een argument/verklaring om je vent te bedriegen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:59 schreef Anoniemv36 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:59 schreef Anoniemv36 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:54 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als je man met andere vrouwen het bed deelt?
Of eerlijk zijn naar je partner --> ik hou niet van je en je kan kapot vallen. En eerlijk zijn naar je kinderen --> jullie kunnen kapot vallen, ik ga voor een neukertje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:16 schreef Seven. het volgende:
Als je ECHT beseft hoeveel schade je je eigen gezin toebrengt, dan zou je niet met je ex neuken.
Nou fokken gaat dan dus niet meer...quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:00 schreef Dondermeester het volgende:
Dan zijn we weer mooi op fok-niveau
Antwoorden:quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:01 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ja Dondemeerster, en ik krijg geen antwoorden of suggesties over de daadwerkelijk vragen die ik heb gesteld!!!!
Kindje toch!!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:01 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ja Dondemeerster, en ik krijg geen antwoorden of suggesties over de daadwerkelijk vragen die ik heb gesteld!!!!
Van een man hoeft van mij niet, van een vrouw is dan weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Waarom gaat dan 1 op 3 mensen vreemd? Waarom stranden 1 op de 3 huwelijken?
Wat ik in ieder geval wel weet......als ik het ooit aan mijn man ga vertellen weet ik bijna zeker dat mijn huwelijk niet zomaar strand, ook mede omdat hij van veel apps en contacten af weet.
En nee onze kinderen zullen niet trots zijn. Dat doet mij ook intens pijn en verdriet.
Als jullie goed lezen naar mijn naam dan kunnen jullie er waarschijnlijk uit opmaken hoe oud/jong ik ben.
En ja soms gedraag ik mij als een puber, want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Ja Spijkerbroek! TS gaat vreemd en dus zal jouw biatch dat ook wel doen!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:05 schreef Anoniemv36 het volgende:
Hahahahaha Spijkerbroek, wie weet wat jou vrouw wel niet uit spookt of heeft gespookt en jouw het nooit durft te vertellen.
Bijna ieder mens komt wel eens in de verleiding en ieder mens heeft wel eens iets gedaan wat niet goed is.
Leer jij maar eerst je jou's en jouw's goed te gebruiken. En je hersens.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:07 schreef Anoniemv36 het volgende:
Dat zeg ik niet Seven.........LEZEN!!!!
Omdat jij niet in staat bent om met je hoofd te denken en blijkbaar alleen maar luistert naar wat je muts zegt wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:05 schreef Anoniemv36 het volgende:
Hahahahaha Spijkerbroek, wie weet wat jou vrouw wel niet uit spookt of heeft gespookt en jouw het nooit durft te vertellen.
Bijna ieder mens komt wel eens in de verleiding en ieder mens heeft wel eens iets gedaan wat niet goed is.
Integriteit, daar gaat het echt om.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ooooh mijn benen kan ik wel makkelijk bij elkaar houden. Waarom denk je dat er maar 2x sex heeft plaastgevonden???
Maar 2 keer, zo zo wat een prestatie zeg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ooooh mijn benen kan ik wel makkelijk bij elkaar houden. Waarom denk je dat er maar 2x sex heeft plaastgevonden???
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef Anoniemv36 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |