quote:Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel op je klompen aanvoelen dat wanneer hij de curater niet met spitzengefühl benadert het beslag knellend wordt, maar als deze op de juiste leest geschoeid is zal hij de revindicatie door TS niet willen saboteren door de hakken in het zand te zetten. Maar als TS als een halve zool tegen hem uit zijn slof schiet zal hij hem wellicht op het verkeerde been zetten, dan sluipt de neiging erin om hem een hak te zetten. Nou staat het faillissementsrecht niet in de kinderschoenen, ook curatoren willen nog wel eens een scheve schaats rijden en de regels aan hun laars lappen, alleen niet alles wat zo iemand doet heeft juridisch vaste grond onder de voeten. Maar als je op zevenmijlslaarzen naar de rechter stapt ben je nog verder van huis, zoals een spreekwoord zegt, dan spint hij loopgaren en haspelt met de hakken.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel op je klompen aanvoelen dat wanneer hij de curater niet met spitzengefühl benadert het beslag knellend wordt, maar als deze op de juiste leest geschoeid is zal hij de revindicatie door TS niet willen saboteren door de hakken in het zand te zetten. Maar als TS als een halve zool tegen hem uit zijn slof schiet zal hij hem wellicht op het verkeerde been zetten, dan sluipt de neiging erin om hem een hak te zetten. Nou staat het faillissementsrecht niet in de kinderschoenen, ook curatoren willen nog wel eens een scheve schaats rijden en de regels aan hun laars lappen, alleen niet alles wat zo iemand doet heeft juridisch vaste grond onder de voeten. Maar als je op zevenmijlslaarzen naar de rechter stapt ben je nog verder van huis, zoals een spreekwoord zegt, dan spint hij loopgaren en haspelt met de hakken.
Tja, dat zit Ts onder de pantoffelquote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is het tegendeel waar. Jij bent je schoenen kwijt
quote:Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vergeet niet om na afloop om feedback te vragen ts.
Waarschijnlijk niet, hij komt over als een held op sokken.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:19 schreef Scrat_ched het volgende:
Zou TS zijn schoenen al terug hebben?
Als hij de hele kwestie maar niet bij ons in de schoenen schuift.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, hij komt over als een held op sokken.
Ach, dan geldt wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:39 schreef Dressers het volgende:
[..]
Als hij de hele kwestie maar niet bij ons in de schoenen schuift.
Nu eerst maar met lood in zijn schoenen richting die curator!quote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach, dan geldt wie de schoen past trekke hem aan.
heb contact gehad met curator, ze hebben zeker twee weken nodig, dan hoor ik van ze. heb geen duidelijk beeld gekregenwaarvoor ze die werken nodig hebben....quote:Op woensdag 13 november 2013 14:19 schreef Scrat_ched het volgende:
Zou TS zijn schoenen al terug hebben?
Die is de ladder in z'n kous aan het zoeken.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:16 schreef raptorix het volgende:
Ts denkt, met kousen en schoenen in de hemel te komen, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Tegen die tijd ben je vast al wel op de been.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef winterapfel het volgende:
[..]
heb contact gehad met curator, ze hebben zeker twee weken nodig, dan hoor ik van ze. heb geen duidelijk beeld gekregenwaarvoor ze die werken nodig hebben....
De curator laat jou lekker zonder schoenen van het kastje naar de muur sturen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef winterapfel het volgende:
[..]
heb contact gehad met curator, ze hebben zeker twee weken nodig, dan hoor ik van ze. heb geen duidelijk beeld gekregenwaarvoor ze die werken nodig hebben....
Dat kun je niet voetstoots aannemenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:02 schreef delano.888 het volgende:
TS ga nou niet naast je schoenen lopen want 2 weken is echt onacceptabel.
Ik vraag me ook af waar de schoen kan wringen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef winterapfel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |