zonder zijn schoenen is TS een held op sokkenquote:Op zondag 10 november 2013 09:12 schreef No.name.for.me het volgende:
Nee, TS kan dit op zijn sloffen aan
Dus jij denkt dat TS de sokken erin gaat zettenquote:Op zondag 10 november 2013 10:26 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
zonder zijn schoenen is TS een held op sokken
in beginsel, maar lees verder en verdiep je er meer in.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
http://www.jongbloed-fisc(...)_en_belastingdienst/
Tsja, wie de schoen past trekke hem aan he.quote:Op zondag 10 november 2013 12:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
5 paginas vol met bullshit, waar is TS met de eindconclusie van dit verhaal.
Je kunt natuurlijk wel op je klompen aanvoelen dat wanneer hij de curater niet met spitzengefühl benadert het beslag knellend wordt, maar als deze op de juiste leest geschoeid is zal hij de revindicatie door TS niet willen saboteren door de hakken in het zand te zetten. Maar als TS als een halve zool tegen hem uit zijn slof schiet zal hij hem wellicht op het verkeerde been zetten, dan sluipt de neiging erin om hem een hak te zetten. Nou staat het faillissementsrecht niet in de kinderschoenen, ook curatoren willen nog wel eens een scheve schaats rijden en de regels aan hun laars lappen, alleen niet alles wat zo iemand doet heeft juridisch vaste grond onder de voeten. Maar als je op zevenmijlslaarzen naar de rechter stapt ben je nog verder van huis, zoals een spreekwoord zegt, dan spint hij loopgaren en haspelt met de hakken.quote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar wringt de schoen hier nu voor ts?
quote:
ts zit te genieten van dit topic. de eindconclusie was er al snel: schoenen blijven van mij, dus curator bellen tjdens kantoortijd en ze terug vragen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
5 paginas vol met bullshit, waar is TS met de eindconclusie van dit verhaal.
Volgens mij is het tegendeel waar. Jij bent je schoenen kwijtquote:Op zondag 10 november 2013 15:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
ts zit te genieten van dit topic. de eindconclusie was er al snel: schoenen blijven van mij, dus curator bellen tjdens kantoortijd en ze terug vragen.
als ik mijn ferrari weg breng voor een beurt ben ik die dus ook kwijt als ik pech heb?quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is het tegendeel waar. Jij bent je schoenen kwijt
Dank voor dit fantastische voorbeeld. Het verhaal van TS was niet duidelijk genoeg, dit verduidelijkt de boel enorm. Onderbouwt volledig je meningquote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
als ik mijn ferrari weg breng voor een beurt ben ik die dus ook kwijt als ik pech heb?
Daar zit een Koos-grap in. lopen meestal wel.quote:
Loopt idd gesmeerd.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij vertrok in het seizoen 1971/72 naar Feyenoord. Daar bleef hij vier jaar. Voor de Rotterdamse club scoorde hij 19 doelpunten in Europees verband, een record dat vandaag de dag nog altijd staat. In 1974 was hij Europees topscorer met 10 treffers.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel op je klompen aanvoelen dat wanneer hij de curater niet met spitzengefühl benadert het beslag knellend wordt, maar als deze op de juiste leest geschoeid is zal hij de revindicatie door TS niet willen saboteren door de hakken in het zand te zetten. Maar als TS als een halve zool tegen hem uit zijn slof schiet zal hij hem wellicht op het verkeerde been zetten, dan sluipt de neiging erin om hem een hak te zetten. Nou staat het faillissementsrecht niet in de kinderschoenen, ook curatoren willen nog wel eens een scheve schaats rijden en de regels aan hun laars lappen, alleen niet alles wat zo iemand doet heeft juridisch vaste grond onder de voeten. Maar als je op zevenmijlslaarzen naar de rechter stapt ben je nog verder van huis, zoals een spreekwoord zegt, dan spint hij loopgaren en haspelt met de hakken.
Of een halve zool.quote:Op zondag 10 november 2013 10:26 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
zonder zijn schoenen is TS een held op sokken
Had ie voor het WK-86 en tijdens het WK-90 moeten doen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man wil vast voor TS z'n best beentje voorzetten om tot een oplossing te komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |