Nou nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:21 schreef JenHermes het volgende:
Het is natuurlijk schandalig dat deze twee landen tegenover elkaar moeten staan
Laten we kijken naar het sportieve vlak en ik denk dat beide spelers wel gelijk zijn aan elkaar wat kwaliteit betreft. Als je beide spelers niet op een WK hebt, is het een verlies van een sieraad voor de sportquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:22 schreef BasEnAad het volgende:
Het zijn allebei eikels, dus ik gun ze het allebei niet. Maar Zlatan is wel een grotere zak.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:21 schreef JenHermes het volgende:
Het is natuurlijk schandalig dat deze twee landen tegenover elkaar moeten staan voor een ticket naar het WK volgend jaar in Brazilië
Een normaal topic openen is er tegenwoordig niet meer bij zie ik welquote:
Je bent nogal van de overdrijvingen. Er is genoeg moois te zien op het WK, ook zonder één van deze twee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Laten we kijken naar het sportieve vlak en ik denk dat beide spelers wel gelijk zijn aan elkaar wat kwaliteit betreft. Als je beide spelers niet op een WK hebt, is het een verlies van een sieraad voor de sport
Het gaat er ook om dat een van deze twee spelers niet te zien zijn op het WK volgend jaar. Dat is toch zonde voor de verstokte voetballiefhebberquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je bent nogal van de overdrijvingen. Er is genoeg moois te zien op het WK, ook zonder één van deze twee.
Enne het zijn Portugal en Zweden maar he, niet Brazilië en Duitsland ofzo. Dus een schande dat valt wel mee.
Gewoon terecht. Had dat land maar beter moeten presteren in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat een van deze twee spelers niet te zien zijn op het WK volgend jaar. Dat is toch zonde voor de verstokte voetballiefhebber
Vooral Portugal inderdaad. Kijk Zweden kwam met Duitsland, dan kun je dus tweede worden. Maar Portugal kan het alleen zichzelf kwalijk nemen dat ze eindigden onder Ruslandquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Had dat land maar beter moeten presteren in de kwalificatie.
Ajax kampioen, Bayern München wint CL, Nederland gekwalificeerd, Turkije niet. Prima jaar toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kutjaar is dit geweest zeg.
hij bedoelt, als dit de wedstrijd vh jaar is, is het wel een enorm kutjaar geweest.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax kampioen, Bayern München wint CL, Nederland gekwalificeerd, Turkije niet. Prima jaar toch?
Enige vervelende is dat België zich ook gekwalificeerd heeft.
TS is nogal van het overdrijven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij bedoelt, als dit de wedstrijd vh jaar is, is het wel een enorm kutjaar geweest.
Vind ik niet, Portugal - Zweden is een prima affiche.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij bedoelt, als dit de wedstrijd vh jaar is, is het wel een enorm kutjaar geweest.
Inderdaad, de ploegen hadden allebei de mogelijkheid om zich direct te kwalificeren, dat hebben ze niet gedaan, is niks schandalig aan dat ze play-offs moeten spelen.quote:
Jawel. Beide te zien bij RTl 7.quote:Op zondag 10 november 2013 15:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er bij deze wedstrijd geen return?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |