Uitverkocht zeker? Ik heb ze eens in Tivoli gezien (1994?) en dat was me toch een partij hulde en lof! Ze waren zo stoned als een garnaal. Desalniettemin was het het beste optreden dat ik ooit gezien heb.quote:
geen idee of het uitverkocht is, maar dat zal vast wel...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:57 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Uitverkocht zeker? Ik heb ze eens in Tivoli gezien (1994?) en dat was me toch een partij hulde en lof! Ze waren zo stoned als een garnaal. Desalniettemin was het het beste optreden dat ik ooit gezien heb.
staat in de luisterpaal van 3voor12...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:58 schreef HAL9000S het volgende:
Lijkt het nieuwe album of river runs red? Dat is eigenlijk het laatste wat ik ooit hoorde van L.O.A.??
dus je kent alleen hun debuut. Dan mis je nog een grandioze plaat, en een middelmatige plaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:58 schreef HAL9000S het volgende:
Lijkt het nieuwe album of river runs red? Dat is eigenlijk het laatste wat ik ooit hoorde van L.O.A.??
Ook aanwezig isquote:
Godver Godverdomme...1!! ik zie het nu pas...quote:
Who am i kidding..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:43 schreef Laton het volgende:
[..]
Godver Godverdomme...1!! ik zie het nu pas...
*bid dat er nog kaartjes zijn...
bedoel je het LOA optreden in 013? Ik heb ze die tour in Antwerpen gezien en dat was ook geniaal. En dat was zeker niet "een paar muzikanten met Keith Caputo", maar ook echt LOA als vanouds.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:40 schreef peaceman het volgende:
Geweldig optreden! Beter als in 013, omdat er nu een band stond en toen een paar muzikanten met Keith Caputo.
ik bedoel er mee te zeggen dat ze nu veel meer een band waren als toen. Toen was het ook wel goed, maar nu, ja nu was het echt super! Echt een goede band. Met name Keith was veel meer gedreven.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
bedoel je het LOA optreden in 013? Ik heb ze die tour in Antwerpen gezien en dat was ook geniaal. En dat was zeker niet "een paar muzikanten met Keith Caputo", maar ook echt LOA als vanouds.
Inderdaad, is het nieuwe album nou een beetje aangeslagen?!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:13 schreef kriele het volgende:
[..]
Maar het is verder akelig stil rondom deze eens zo geweldige band.![]()
goed samengevat!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nou, dat was dus gisteren. Veel te kort optreden natuurlijk, maar wel krachtig
Volgens mij wel... want eerst stond ie nog met die draden te klooien omdat Keith er weer een puinhoop van aan het maken wasquote:Op donderdag 8 december 2005 13:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik kon het niet goed zien, maar het was dus een roadie? Ik dacht aanvankelijk dat het iemand was die het podium opgeklommen was..
Zoals altijdquote:Op donderdag 8 december 2005 13:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij wel... want eerst stond ie nog met die draden te klooien omdat Keith er weer een puinhoop van aan het maken was![]()
Hij schopte die gast vol in z'n waffel, onbewust (quote:Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef peaceman het volgende:
Waarom vloog ie nou gisteren zijn Roadie achterna eigenlijk? (zo tegen het einde)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |