quote:haha! Ja, dat was ik
Op donderdag 6 november 2003 16:19 schreef Kimsomnia het volgende:
Nouja, wat zij allemaal zeiden: het was echt!!!
[..]Als je foto's aan het maken was met een erg stoere Canon en hierover commentaar kreeg van een portier wel, ik stond achter je...
Neen, je bent een vrouw ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Icicle op 06-11-2003 16:47]
[Dit bericht is gewijzigd door anima op 06-11-2003 17:01]
De sfeer zat er ook goed in in de pit. hoewel een enkeling soms asociaal hard armenzwaaiend de boel onveilig probeerde te maken, was het over het algemeen genomen een leuke pit. Maar wat was het verschrikkelijk warm weer. Dan is het niet echt prettig als er met water gegooid wordt wat vervolgens iedere keer niet jouw kant op komt.
Maargoed, het concert zelf was zo ontzettend strak, alles klopte, het geluid was goed, alleen Keith stond iets te zacht ingemixt, als het publiek mee begon te zingen was hij soms helemaal niet te horen. Opvallend vond ik dat hij steeds vaker z'n zinnen later zong dan gebruikelijk, misschien om er nog een beetje bovenuit te komen. Verder had het alles wat ik had verwacht, gehoopt en iedereen wilde horen. Ik was overigens wel blij met al die stiltes tussen de nummers door, kon ik mooi nog even op adem komen.
Oh, voor de mensen die niet meteen weg zijn gegaan na afloop in de 013, wie heeft nou eigenlijk het oudhollands handdoektrekken gewonnen? Er werd een handdoek in 't publiek gemikt die bovenop iemand's hoofd belande, maar bij het daarvan verwijderen stonden ineens 5 man voor m'n neus om een handdoek te vechten wwaarbij vervolgens verschillende mensenhet steeds van elkaar overnamen, waardoor ik het gevoel krijg dat ze daar nu nogsteeds om aan het vechten zijn. Leuk hoor, maar een beetje doelloos.
Ja al die mensen die telaat waren met het kopen van kaartjes en daar nogsteeds van balen, of mensen die per se naar Iron Maiden wilde gaan en dat met veel pijn en moeite boven LoA hebben verkozen, jullie hebben wat gemist
.
quote:dan stond jij linksboven, ik stond rechtsboven en kon het net niet zien dat ie neerkwam
Op donderdag 6 november 2003 10:45 schreef blindfolt het volgende:
Ik heb heerlijk op het balkon gestaan,
geen lastige duwers en perfect uitzicht.
En inderdaad die gast vanaf een afstand gigantisch op zijn gezicht zien gaan.
enige minpuntje vond ik trouwens dat de bass alles overstemde, het was nu wel heel extreem of ben ik de enige die dat vond
quote:Icicle, de foto's doen het niet. Zou je ze nog een keer kunnnen checken ik wil ze zo graag zien.
Op donderdag 6 november 2003 21:24 schreef Icicle het volgende:
[afbeelding]
quote:Volgens mij doen ze het weer.... er was iets raars met de server, as usual
Op vrijdag 7 november 2003 08:03 schreef anima het volgende:[..]
Icicle, de foto's doen het niet. Zou je ze nog een keer kunnnen checken ik wil ze zo graag zien.
Ik wil ze anders graag mailen...
[Dit bericht is gewijzigd door Icicle op 07-11-2003 10:05]
quote:Ja, ze doen het weer, thanx
Op vrijdag 7 november 2003 09:58 schreef Icicle het volgende:[..]
Volgens mij doen ze het weer.... er was iets raars met de server, as usual
Ik wil dit memorabele moment in mijn leven nooit vergeten. en dat kan mooi met foto's
anima, ik wil de overigen wel per msn doorsturen.. als ik thuis ben.
girlcornflake@hotmail.com
[Dit bericht is gewijzigd door Icicle op 07-11-2003 11:51]
maar euh hoe add ik je
quote:En die kreeg je zonder problemen mee naar binnen? Bij mij beginnen ze altijd te zeuren als ik een camera bij me heb (zelfs als het maar een simpel compactdingetje is), daarom heb ik het maar niet geprobeerd om mijn cam (sony dsc717) mee te nemen.
Op vrijdag 7 november 2003 11:33 schreef Icicle het volgende:
Foto's zijn gemaakt met een "erg stoere Canon" G3
quote:je email kan je verwijderen hoor. ik heb het opgeslagen
Op vrijdag 7 november 2003 11:33 schreef Icicle het volgende:
Foto's zijn gemaakt met een "erg stoere Canon" G3anima, ik wil de overigen wel per msn doorsturen.. als ik thuis ben.
girlcornflake@hotmail.com
quote:Icicle zijn dit alle foto's die je hebt gemaakt of zijn er nog meer?
Op vrijdag 7 november 2003 09:58 schreef Icicle het volgende:[..]
Volgens mij doen ze het weer.... er was iets raars met de server, as usual
fuck dat ik het gemist heb
quote:onder welke steen heb jij het afgelopen half jaar vertoefd?
Op dinsdag 25 november 2003 16:52 schreef DeadLock het volgende:
aaaaaaaargggggh, vloek ende zucht, ik had eerder in deze thread moeten kijken (of misschien de aardschok wat beter door moeten bladeren). Ik wist helemaal niet dat ze weer bij elkaar waren en al helemaal niet dat ze in nederland waren.fuck dat ik het gemist heb
LOA is blijkbaar niet zijn ding.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:34 schreef Timz het volgende:
Ik vond het eigenlijk heel goed! wat vond je saai?
bedoel je nu het nummer van die eerste solocd van Keith?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 05:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
'New York City ' kicked wel ass hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |