Oké... Maak er twintig jaar van.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:39 schreef Nat-Water het volgende:
Dat is niet alleen de afgelopen 10 jaar zo
Slaat ook niet echt op de huidige situatie, of zie je een behoorlijk grote minderheid aan chinezen en andere zuid-oost aziaten rondlopen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:48 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Of: Welkom in Wokland.
hahaha, nee kutgrap.
Of je ga gewoon waar naar het stationquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:48 schreef Hoplahopla het volgende:
Het wordt tijd een een einde te maken aan de culturele diversiteit in dit land...
Er moet een wet komen dat mensen alleen nog met elkaar mogen omgaan als ze van hetzelfde ras zijn. Dat scheelt mij een hoop irritatie...
Wut? Ik moet omlopen omdat appel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of je ga gewoon waar naar het station
Scheelt bij veel mensen ook irritatie
Voel ik een beetje Hitler mentaliteit?quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:48 schreef Hoplahopla het volgende:
Het wordt tijd een een einde te maken aan de culturele diversiteit in dit land...
Er moet een wet komen dat mensen alleen nog met elkaar mogen omgaan als ze van hetzelfde ras zijn. Dat scheelt mij een hoop irritatie...
Nee hoor. Ik ben gewoon voorstander van raszuiverheid.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:52 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Voel ik een beetje Hitler mentaliteit?
Zal toch nooit gebeuren denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben gewoon voorstander van raszuiverheid.
Zolang mensen gewoon blijven doorfokken en alle rassen zich vermengen blijft er niets meer over nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:55 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Zal toch nooit gebeuren denk ik.
Je bedoelt dat je het moet vragen bij het gemeentehuis met wie je een kind mag maken?quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:56 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Zolang mensen gewoon blijven doorfokken en alle rassen zich vermengen blijft er niets meer over nee.
Klinkt als een goed plan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:00 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het moet vragen bij het gemeentehuis met wie je een kind mag maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |