SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Tobi was net windows phoneHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
330 euro betalen voor 2 verstandskiezen die zijn getrokken
Hala Madrid !
Zat waarschijnlijk te kijken of we aan het clubben om te bepalen of ie al die chicks uit z'n huis moet kicken.quote:![]()
Goeie chick aanwezig?quote:
Het is dat ik morgen moet werken, anders was ik nu ook op fissa.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eigenlijk geen enkel meisje gezien. Gewoon lol gemaakt met vrienden uit mijn team.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goeie chick aanwezig?
Het is dat ik morgen moet werken, anders was ik nu ook op fissa.
Morgen wel een verjaardag met meisjes aanwezig. Eng hoor.
Ik ga naar bed. Welterusten allemaal.
Zoveel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:50 schreef BDIL het volgende:
330 euro betalen voor 2 verstandskiezen die zijn getrokken
Bij mij zat het in de verzekering![]()
![]()
halfuur door de regen naar huis lopen omdat er een fietser onder de tram voor me was gekomen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
fuck jouw leven manquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:11 schreef poker4lifee het volgende:
halfuur door de regen naar huis lopen omdat er een fietser onder de tram voor me was gekomen![]()
![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
mja wel met een chick samen die natuurlijk alleen engels sprak. voelde me net dreetje met m'n engelsquote:maarja.
toch weer wat meegemaakt als fokker zijnde. netjes stukje extra meegelopen en op haar tram gewacht
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Betaal fucking 130 euro maandelijks en hebben alles aanvullend. Er is 25,36 afgetrokkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoveel?
Bij mij zat het in de verzekeringHoe the fuck baseer je zon laag bedrag...
Hala Madrid !
Ik heb geen flauw idee. Misschien is het iets met eigen risico ofzo? Ik moet volgende week vrijdag weer voor de andere 2quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Betaal fucking 130 euro maandelijks en hebben alles aanvullend. Er is 25,36 afgetrokkenHoe the fuck baseer je zon laag bedrag...
Echt geen zin in![]()
![]()
Neen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Die gratis Elegy in GTA is wel nice trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
en vervolgens.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of je ga gewoon waar naar het station
Scheelt bij veel mensen ook irritatieYoung bloods everywhere....![]()
is 'm ook al 5 keer verteld manquote:
Wat is er nou met je gebeurd? Je was eerst zo lief en schattig...quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee verdomme helemaal niks mag meer![]()
Ben boos, omdat me moeder weer zo nodig met een ander mee wou rijden en nu kom ik te laat bij mijn wedstrijdquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is er nou met je gebeurd? Je was eerst zo lief en schattig...![]()
En het is niet de eerste keer dankzij hun.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |