Ben je nu de eerste die geneukt heeft op een tinderdate?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef Pienata het volgende:
Mijn Tinder-date gisteren was leuk!![]()
Ook pas vandaag thuis gekomen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu de eerste die geneukt heeft op een tinderdate?
Vast niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu de eerste die geneukt heeft op een tinderdate?
Get used to it.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg [ afbeelding ]!
Gematched met vet leuk meisje!!
Kijk ik bij matches staat ze er gelijk niet meer in!
Je vriend is ook bij hem blijven slapen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef Pienata het volgende:
Mijn Tinder-date gisteren was leuk!![]()
Ook pas vandaag thuis gekomen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:41 schreef cowman het volgende:
[..]
Je vriend is ook bij hem blijven slapen?
Volgens mij had ze geen vriend hoor?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:41 schreef cowman het volgende:
[..]
Je vriend is ook bij hem blijven slapen?
Ah dat meende ik gelezen te hebben; misschien vergis is me dan met een andere vrouwelijke Tinderster.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij had ze geen vriend hoor?
Het heeft waarschijnlijk vrij weinig te maken met of je lelijk bent of dat je er prima uitziet. Je bent alleen niet de hunk. Naar mijn idee wordt het 85ste percentiel van jongens geliked. De meeste meiden die eruit zien als een 7 (of beter) hebben gewoon ontzettend aanbod aan likes, waardoor ze vrij selectief kunnen zijn. Jongens liken gewoon veel meer en de vrouw is snel verzadigd met likes.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:37 schreef BroodjeKebab het volgende:
Mag ik vragen aan de vrouwen wat voor soort mannen/jongens ze liken en op basis van wat zij liken of disliken? Ik had nog wel een gevoel dat ik er goed uitzag, maar na 0 matches sinds ik tinder heb (twee dagen) vind ik het vrij zorgwekkend en voel ik me kansloos.
Het maakt mij wel onzeker moet ik zeggen, behoorlijk omdat ik nog geen ene match heb gehad. Ik krijg ook zoals al meerdere malen gepost ook maar 5-10 dames te zien en daarna 1 tot paar uur geen dames meer te zien om te swipen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:51 schreef cowman het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk vrij weinig te maken met of je lelijk bent of dat je er prima uitziet. Je bent alleen niet de hunk. Naar mijn idee wordt het 85ste percentiel van jongens geliked. De meeste meiden die eruit zien als een 7 (of beter) hebben gewoon ontzettend aanbod aan likes, waardoor ze vrij selectief kunnen zijn. Jongens liken gewoon veel meer en de vrouw is snel verzadigd met likes.
Joh, pleur die app eraf, installeer hem weer en probeer het daarna weer. Ik had ook 4 dagen 0 matches en nu stromen ze binnenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:54 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Het maakt mij wel onzeker moet ik zeggen, behoorlijk omdat ik nog geen ene match heb gehad. Ik krijg ook zoals al meerdere malen gepost ook maar 5-10 dames te zien en daarna 1 tot paar uur geen dames meer te zien om te swipen.
Ik heb wis account gedaan gisterenochtend ofzo en app opnieuw geinstalleerd en stroomde het binnen. Nu is het weer rustig.. Ik ga niet weer mijn account verwijderen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Joh, pleur die app eraf, installeer hem weer en probeer het daarna weer. Ik had ook 4 dagen 0 matches en nu stromen ze binnen
Ja dat kan ik beamen. Had eerste 3 dagen ook maar 9 en na een delete opeens 30+ in twee dagen. Maakt dus echt wel uit. Alhoewel ze nu mondjesmaat binnenkomen (+-4 per dag).quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Joh, pleur die app eraf, installeer hem weer en probeer het daarna weer. Ik had ook 4 dagen 0 matches en nu stromen ze binnen
Heb twee leuke nieuwe. Ook wel nodig. Was een beetje dood afgelopen dagenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat is deze
[ afbeelding ]
Doe dat nog 1x en daarna een swipe spree naar rechtsquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:59 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik heb wis account gedaan gisterenochtend ofzo en app opnieuw geinstalleerd en stroomde het binnen. Nu is het weer rustig.. Ik ga niet weer mijn account verwijderen.
Ik heb bovendien android? Jij zegt via applicatiebeheer gegevens verwijderen en gedwongen stoppen van de app en vervolgens verwijderen en opnieuw installeren?
Zet jij bovendien WI-FI aan ( locatie via wifi vastgesteld) bij locatieservices of GPS? Of beide?
Je had ook bij locatieservices een keuze volgens mij locatie en google zoeken (google mag uw locatiegegevens gebruiken voor betere zoekresultaten en andere services) .
Weet alleen niet welke vd 3 ik moet aanzetten?
Swipe spree naar rechts ?quote:Op zondag 10 november 2013 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe dat nog 1x en daarna een swipe spree naar rechts
Bij mij staat alles aan bij die locatieservice ja.
Een reden om weer mijn Italiaans op te pakken![]()
[ afbeelding ]
wtf? Je zegt een post hierboven dat je in twee dagen 0 matches had.. en nu ditquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:59 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik heb wis account gedaan gisterenochtend ofzo en app opnieuw geinstalleerd en stroomde het binnen. Nu is het weer rustig.. Ik ga niet weer mijn account verwijderen.
Ik heb bovendien android? Jij zegt via applicatiebeheer gegevens verwijderen en gedwongen stoppen van de app en vervolgens verwijderen en opnieuw installeren?
Zet jij bovendien WI-FI aan ( locatie via wifi vastgesteld) bij locatieservices of GPS? Of beide?
Je had ook bij locatieservices een keuze volgens mij locatie en google zoeken (google mag uw locatiegegevens gebruiken voor betere zoekresultaten en andere services) .
Weet alleen niet welke vd 3 ik moet aanzetten?
0 matches ja. Maar ik heb het over die potentiele matches die binnenstromen (keuzes van dislike en like).quote:Op zondag 10 november 2013 00:02 schreef cowman het volgende:
[..]
wtf? Je zegt een post hierboven dat je in twee dagen 0 matches had.. en nu dit
kk , my bad!quote:Op zondag 10 november 2013 00:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
0 matches ja. Maar ik heb het over die potentiele matches die binnenstromen (keuzes van dislike en like).
Ik had 1 hele leuke en leuk gesprek ook maar ze wou nog niet afspreken ivm net uit een relatie of iets.quote:Op zondag 10 november 2013 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb twee leuke nieuwe. Ook wel nodig. Was een beetje dood afgelopen dagen
Jezus wat een fotoquote:Op zondag 10 november 2013 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe dat nog 1x en daarna een swipe spree naar rechts
Bij mij staat alles aan bij die locatieservice ja.
Een reden om weer mijn Italiaans op te pakken![]()
[ afbeelding ]
Had ik ook. Leuke date, gezoend. Wilde later niet verder vanwege nog niet klaar ervoor na een relatie. Ging best vaagquote:Op zondag 10 november 2013 00:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had 1 hele leuke en leuk gesprek ook maar ze wou nog niet afspreken ivm net uit een relatie of iets.
Hotornot gebruiken!quote:Op zondag 10 november 2013 00:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Je hebt alle mogelijke matches al gehad -aantal 0-.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |