SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, die was gisteren. En ik ben a.s. donderdagavond pas terug van Noorwegen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet jouw gemeente niet aan koopavond?
quote:
De pener van Faxie?quote:
Maar hij is ook zo liefquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal er wel weer insluipen straks
Truste!quote:
Mag ik mee?quote:
Ben jij toch altijd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
Hoe weet je dat?Ik heb niks gezegd hier
[..]
Niemand die m'n profiel de moeite vond blijkbaar...
Hoeft niet hoor van mijquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij is ook zo lief![]()
![]()
Nee, zonder gekheid, ik zal minderen/stoppen
Lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor van mij
Als ik er echt last van zou hebben ga ik wel meppen![]()
Leugens, je bent man, die zijn altijd geil!!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
Hoe weet je dat?Ik heb niks gezegd hier
[..]
Niemand die m'n profiel de moeite vond blijkbaar...
Mja oke wel vaakquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Leugens, je bent man, die zijn altijd geil!!
Leugens!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja oke wel vaak
Maar die Fok vrouwen ook hoor![]()
Weet je niks vanquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Leugens, je bent man, die zijn altijd geil!!
Probeer het eensquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms denk ik wel eens dat ik ook eens op een datingsite moet gaan.
Heus welquote:
Ik vind het maar een vleeskeuringquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is net het echte leven.quote:
Doe gewoon zelf je ding.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat geil of lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel
[..]
Ik vind het maar een vleeskeuring
dat is toch juist leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel
[..]
Met 1 groot verschil!!quote:
Ja maar vlees hoort toch heet van buiten te zijn en een beetje rauw van binnen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Met 1 groot verschil!!
Op datingsites durven die kerels opmerkingen te maken die ik in het echte leven echt niet snel hoor!!
Neuken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 1 groot verschil!!
Op datingsites durven die kerels opmerkingen te maken die ik in het echte leven echt niet snel hoor!!
gaat lukkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trusten chick
En veel plezier morgen/zondag
Bothquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe gewoon zelf je ding.
[..]
Wat geil of lekker
Ja, ik vind het inderdaad een genot om dagelijks een stuk of 15 mailtjes te krijgen met de strekking: "zo jij stond best wel vooraan toen tieten werden uitgedeeld he!"quote:
Deed ik anders nooit hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 1 groot verschil!!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaat lukken
@ Huppel... jij wel
ON MY WAYYYYYYYYquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaat lukken
@ Huppel... jij wel
Neequote:
Nee en meer eenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Both
[..]
Ja, ik vind het inderdaad een genot om dagelijks een stuk of 15 mailtjes te krijgen met de strekking: "zo jij stond best wel vooraan toen tieten werden uitgedeeld he!"
Daar doe je hetzelfde mee als je in het dagelijks leven zou doen; negeren!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, ik vind het inderdaad een genot om dagelijks een stuk of 15 mailtjes te krijgen met de strekking: "zo jij stond best wel vooraan toen tieten werden uitgedeeld he!"
Ikquote:
Dat sowieso!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar doe je hetzelfde mee als je in het dagelijks leven zou doen; negeren!
Toch maar DM'en dan?quote:
quote:
die negeer je dan toch gewoon?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Both
[..]
Die mannen bedenken zich niet dat ze er toch niks mee bereiken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Both
[..]
En toch pik je de kerels die dat denken er waarschijnlijk zo uit, niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat sowieso!!
Maar in het echte leven hoor ik die opmerking niet zo vaak hoor.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens, no fap november gaat nog goed.
3x raden hoe ik mn crush heb ontmoetquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch pik je de kerels die dat denken er waarschijnlijk zo uit, niet?
Alleen als het over keihard neuken gaat en er met regelmaat foto's van je tieten voorbij komen hoor.quote:
Hij stond vooraan bij jou?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
3x raden hoe ik mn crush heb ontmoet
Hij deed heel hard zijn best om vooral niet te kijkenquote:
Dat ga ik niet redden met mijn 23 centimeter.quote:
Hij stond vooraan bij het uitdelen van de piemels.quote:
Makkelijker dan ik dacht.quote:
Aw!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij deed heel hard zijn best om vooral niet te kijken
Moet dat dan? Komt vanzelf wel. Ben sowieso liever zelf gelukkig. Rest eromheen lekker boeiend eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat levert me tot op heden niet zo gek veel op.
Niet 30cm hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden met mijn 23 centimeter.
Heeft hij later nog zwaar excuses voor aangebodenquote:
Ja en neequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als het over keihard neuken gaat en er met regelmaat foto's van je tieten voorbij komen hoor.
Dan krijgen degenen die dat wel doen voorrang. Helaas voor jou.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft hij later nog zwaar excuses voor aangeboden
Zulks een afwijzingquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijgen degenen die dat wel doen voorrang. Helaas voor jou.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden met mijn 23 centimeter.
Ik hecht grote waarde aan eerlijkheid.quote:
Hoe ver zit je hier vandaan eigenlijk?quote:
Dat siert jequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hecht grote waarde aan eerlijkheid.
negative. vriendje heeft mij alquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meh ik zie het ja
Afspreken dan maar![]()
Zuid Limburgquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ver zit je hier vandaan eigenlijk?
Dat dacht ik ook.quote:
Ik ben een reserve Belg aan de andere kantquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Zuid Limburg
jullie allemaal omgeving Amsterdam? ik weet dat rival daar ergens woont, dus.
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef Snoepie85 het volgende:
Zuid Limburg
jullie allemaal omgeving Amsterdam? ik weet dat rival daar ergens woont, dus.
I wishquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jullie allemaal omgeving Amsterdam?
Wat is er mis met Amsterdam?quote:
Afgezien van de trein naar Den Haag eigenlijk alles.quote:
inclusief Vlaams accent?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een reserve Belg aan de andere kant
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van de trein naar Den Haag eigenlijk alles.
fakequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja kan wel een klein accentje opzetten
Oppervlakkigheid, dezelfde oorzaak voor het effect dat tieten op mannen hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
Zo'n echte belg met een goede baard en een accent
dan kun je me echt opvegen
geen idee waarom
Ooooh, tieten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oppervlakkigheid, dezelfde oorzaak voor het effect dat tieten op mannen hebben.
bless themquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
It's beyond your control.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag, wel met de hand natuurlijk!quote:
ik bedoelde mannenquote:
Oh,. ik zou eerder voor andersom gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde mannenniet mijn tieten
Damn, en ik dacht al als een echte paus es ff aan een goede handoplegging te gaan doen.quote:
mijn tieten zijn veel te heiden daar voorquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, en ik dacht al als een echte paus es ff aan een goede handoplegging te gaan doen.
Dat zou ik er zonder meer voor over hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
mijn tieten zijn veel te heiden daar voor
je hand zou spontaan ontbranden of zo
het risico of zonder handje door het leven gaan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou ik er zonder meer voor over hebben.
Dat eerste zeker en dat tweede misschien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
het risico of zonder handje door het leven gaan?
intens hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste zeker en dat tweede misschien.
DM'en dan maar?quote:
wat gaat je dat opleveren?quote:
Daar vinden we wel wat op. Net als de vorige keren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
wat gaat je dat opleveren?
niet mijn tieten, die zijn in het zuiden en jij niet
Jij bent verliefd, da's nog veel leuker joh dan geil en ordinair dm'en.quote:
Ik heb wel een nadeel gevonden aan mijn verliefdheid!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent verliefd, da's nog veel leuker joh dan geil en ordinair dm'en.
Nog meer buiten dat hij voor een andere voetbalclub is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een nadeel gevonden aan mijn verliefdheid!
Daar kan ik nog wel om lachen, hij ook wel!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer buiten dat hij voor een andere voetbalclub is?
Blijkbaar wegen de voordelen op dit moment nog zwaarder. Meld je maar als de balans is doorgeslagen de andere kant op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb wel een nadeel gevonden aan mijn verliefdheid!
meervoud?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar vinden we wel wat op. Net als de vorige keren.
Er is een vorm van exclusiviteit beloofd naar elkaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wegen de voordelen op dit moment nog zwaarder. Meld je maar als de balans is doorgeslagen de andere kant op.
quote:
Ze heeft het wel goed te pakken hoor, spellingsvouten vergeten en zulks!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wegen de voordelen op dit moment nog zwaarder. Meld je maar als de balans is doorgeslagen de andere kant op.
Hoe 1657!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is een vorm van exclusiviteit beloofd naar elkaar.
ik heb jou toch maar 1x gezien?quote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een vorm van exclusiviteit beloofd naar elkaar.
FUCKING DROOGSTAND ZUIGT WEL EVEN HOOR
En dan nog maar te zwijgen over al die grammaticafouten die ze zelf maakt. Tja, toch lastig typen als je met één hand in je broek zit en met je andere hand zowel zit te FOK!ken als te sexten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
Ze heeft het wel goed te pakken hoor, spellingsvouten vergeten en zulks!
Ow, daar doelde ik niet op. Maar dat klopt ja.quote:
oh ik raakte al heel erg in de warquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, daar doelde ik niet op. Maar dat klopt ja.
Mwa, vrouwen kunnen goed multitasken toch het schijnt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan nog maar te zwijgen over al die grammaticafouten die ze zelf maakt. Tja, toch lastig typen als je met één hand in je broek zit en met je andere hand zowel zit te FOK!ken als te sexten.
Hij vindt mijn verbeteringen inmiddels niet zo leuk meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft het wel goed te pakken hoor, spellingsvouten vergeten en zulks!
Stil jijquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan nog maar te zwijgen over al die grammaticafouten die ze zelf maakt. Tja, toch lastig typen als je met één hand in je broek zit en met je andere hand zowel zit te FOK!ken als te sexten.
Die kwamen daar per toeval?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stond toevallig weer een mooi paar voor mijn deur.
Ze kwamen er wel voor een reden, maar in de basis was het wel toeval.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
Mwa, vrouwen kunnen goed multitasken toch het schijnt?
O jee, hij was ook een t vergeten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt mijn verbeteringen inmiddels niet zo leuk meer
[..]
Stil jij
quote:
Stiekem maakt hij best wel ernstige foutenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
O jee, hij had ook een t vergeten?
Dus je hebt haar van je blauwe agave laten proeven?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze kwamen er wel voor een reden, maar in de basis was het wel toeval.
Zoalsquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem maakt hij best wel ernstige fouten
En laat de kwaliteit van neuken nou direct een relatie hebben met de kwaliteit van grammatica. Daarom zijn jij en ik ook zo briljant in bed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem maakt hij best wel ernstige fouten
Nee, want ze kwam voor een opener voor haar wijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hebt haar van je blauwe agave laten proeven?
Niemand vind dat leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt mijn verbeteringen inmiddels niet zo leuk meer
[..]
Stil jij
Mooie aanleiding om haar eerst een flink pak slaag te geven en daarna zonder glijmiddel anaal te neuken. Zo leert ze dat verbeteren snel genoeg af. Of daar houdt ze juist wel van, en dan is het toch een match-made-in-heaven.quote:
Dat is nog niet bewezenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En laat de kwaliteit van neuken nou direct een relatie hebben met de kwaliteit van grammatica. Daarom zijn jij en ik ook zo briljant in bed.
Ja, te erg!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals
Daar heb ik uiteraard nooit last van
Daar was die niet van, en jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie aanleiding om haar eerst een flink pak slaag te geven en daarna zonder glijmiddel anaal te neuken. Zo leert ze dat verbeteren snel genoeg af. Of daar houdt ze juist wel van, en dan is het toch een match-made-in-heaven.
*vindtquote:
*hijquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nog niet bewezen
[..]
Ja, te erg!
Vandaag had ik hem aan de telefoon en bijna bij iedere zin verbeterde ik hem wel, zijn straf daarop was om hand in hand te gaan zingen voor me
Ik ben hem al subtiel aan het voorbereiden op mijn uhm wensen enzquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*hij
Dan is dit niet de ware. Hup en vanilla seks, yeah right!
'ik wil hem niet afschrikken en meteen over wurgseks beginnen' kwam gisteren voorbijquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*hij
Dan is dit niet de ware. Hup en vanilla seks, yeah right!
Dan maar duimen voor je dat hij onbewust bekwaam is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben hem al subtiel aan het voorbereiden op mijn uhm wensen enz
Hij was wel even verbaasd maar inmiddels is hij vooral bereidquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar duimen voor je dat hij onbewust bekwaam is.
Ja, nou, dat doe je gewoon niet op een eerste date!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'ik wil hem niet afschrikken en meteen over wurgseks beginnen' kwam gisteren voorbij![]()
![]()
Juich niet te snel. Je zal niet de eerste zijn die tegen een kerel aanloopt die je eerst lafjes slaat, en dan in huilen uitbarst dat hij je geen pijn wil doen. Of uitspraken doet als 'noem mij seksgod, sletje' terwijl het totaal niet geloofwaardig overkomt. Ik wil je verder niet bang maken ofzo hoor....quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij was wel even verbaasd maar inmiddels is hij vooral bereid
Een echte kerel niet, een papjongetje wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, nou, dat doe je gewoon niet op een eerste date!!
Hoi ik ben hups en ik geil op keiharde ruige slaan en wurg seks.
Dan rent zo'n kerel meteen weg
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, nou, dat doe je gewoon niet op een eerste date!!
Hoi ik ben hups en ik geil op keiharde ruige slaan en wurg seks.
Dan rent zo'n kerel meteen weg
Trust me, dat soort figuren heb ik ook al gehadquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juich niet te snel. Je zal niet de eerste zijn die tegen een kerel aanloopt die je eerst lafjes slaat, en dan in huilen uitbarst dat hij je geen pijn wil doen. Of uitspraken doet als 'noem mij seksgod, sletje' terwijl het totaal niet geloofwaardig overkomt. Ik wil je verder niet bang maken ofzo hoor....
Zoals ik gisteren al zei, ik wilde eerst zien wat hij zelf in huis had zonder aanwijzingen, tips enzquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte kerel niet, een papjongetje wel.
Gister was ik hier niet en ik lees nooit terug.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me, dat soort figuren heb ik ook al gehad
[..]
Zoals ik gisteren al zei, ik wilde eerst zien wat hij zelf in huis had zonder aanwijzingen, tips enz
Niet? We hebben over je geroddeldquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister was ik hier niet en ik lees nooit terug.
Daarom herhaalde ik het even voor jequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister was ik hier niet en ik lees nooit terug.
Ik niet hoor!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet? We hebben over je geroddeld
Dan was het echt een saaie avond.quote:
Je bent een schat.... soms....quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Daarom herhaalde ik het even voor je
Altijd een schat zijn is ook maar saaiquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet hoor!!
Ik zou niet durven namelijk
Absoluut.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd een schat zijn is ook maar saai
Trust me!!quote:
Dat effect heb ik op vrouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Trust me!!
Als ik tegen Air zeg dat ik niet zou durven dan meen ik dat ook
Heerlijkquote:
Komt dat ook door die verliefdheid of waar is huppel en wat heb je gedaan met haar?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me!!
Als ik tegen Air zeg dat ik niet zou durven dan meen ik dat ook
Niet echt het juiste gespreksonderwerp om van je geilheid af te komen he?quote:
2x neequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komt dat ook door die verliefdheid of waar is huppel en wat heb je gedaan met haar?
Hou op, schei uit!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt het juiste gespreksonderwerp om van je geilheid af te komen he?
Zolang ik nog geen DM's van je zie verschijnen, heb je heb je het blijkbaar nog onder controle. Ik weet nou niet of ik het jammer voor je moet vinden of respect moet hebben dat je jezelf zoveel genot ontzegt.quote:
Jij zei dat je niet wilde DM-en dus dan respecteer ik datquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ik nog geen DM's van je zie verschijnen, heb je heb je het blijkbaar nog onder controle. Ik weet nou niet of ik het jammer voor je moet vinden of respect moet hebben dat je jezelf zoveel genot ontzegt.
Al die opgekropte energie zal ook niet goed zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ik nog geen DM's van je zie verschijnen, heb je heb je het blijkbaar nog onder controle. Ik weet nou niet of ik het jammer voor je moet vinden of respect moet hebben dat je jezelf zoveel genot ontzegt.
Inmiddels al weer terecht of zijn ze nog verstoptquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
En wat betreft onder controle, de batterijen zijn niet aan te slepen in huize hups
De nuance is dat jij niet aan mijn voorwaarden wil voldoen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij zei dat je niet wilde DM-en dus dan respecteer ik dat
Inmiddels wel gevonden jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inmiddels al weer terecht of zijn ze nog verstopt
Can you really blame me?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De nuance is dat jij niet aan mijn voorwaarden wil voldoen.
Natuurlijk niet. Het maakt het juist alleen maar leuker om je alsnog te tergen.quote:
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze vast ook wel oplaadbare he
Voor jou jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het maakt het juist alleen maar leuker om je alsnog te tergen.
Kun je die dingen niet gewoon aan het net hangen, al dan niet met adapter?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
En wat betreft onder controle, de batterijen zijn niet aan te slepen in huize hups
Zolang jij nog voldoende batterijen op voorraad heb, kom jij niks tekort schat ik zo in.quote:
Dat is te makkelijk hequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je die dingen niet gewoon aan het net hangen, al dan niet met adapter?
Verkeerd ingeschatquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij nog voldoende batterijen op voorraad heb, kom jij niks tekort schat ik zo in.
Of zoals bij elektrieke tandenborstels dat je ze in een houder kan zetten, tegelijkertijd als showcase naar de wereld.quote:
Mjah dan moet ik andere kopen en daar heb ik ff geen geld voorquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je die dingen niet gewoon aan het net hangen, al dan niet met adapter?
Verkeerde PI jonguh!!quote:
Ik begreep al niets van je post, normaal ben jij toch erg op de PI gesteld. Later kwam het gelukkig toch nog goed!quote:
Gewoon zon ding halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je had het zonet al gezegd dat je al veel te lang droog staat. Ik dacht; ik wrijf het nog ff in.quote:
Ja dat bedoelde ik ook maar batterijen zijn makkelijker he blijkbaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of zoals bij elektrieke tandenborstels dat je ze in een houder kan zetten, tegelijkertijd als showcase naar de wereld.
Mijn PI-keuze faalt juist heel vaakquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik begreep al niets van je post, normaal ben jij toch erg op de PI gesteld. Later kwam het gelukkig toch nog goed!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zon ding halen.Geef jij mij er ff geld voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Gelukkig was de laatste keer wel episch genoeg om even op te terenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, je had het zonet al gezegd dat je al veel te lang droog staat. Ik dacht; ik wrijf het nog ff in.
Zoiets hoor je nou van je vent te krijgen schatquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn PI-keuze faalt juist heel vaak
[..]
Geef jij mij er ff geld voor?
Die heeft op het moment nog de illusie dat ik genoeg zou hebben aan hemquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets hoor je nou van je vent te krijgen schat
Als je maar lang genoeg in de pauzestand staat, dan heb je niet veel nodig. Zelfs een faxie had je dan dat ongekende hoogten kunnen brengen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig was de laatste keer wel episch genoeg om even op te teren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Oh boy, dat wordt nog wat voor hem de volgende keerquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft op het moment nog de illusie dat ik genoeg zou hebben aan hem
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg in de pauzestand staat, dan heb je niet veel nodig. Zelfs een faxie had je dan dat ongekende hoogten kunnen brengen.Dank je!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij die MI overleef ik de droogstand wel
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh hell yeahquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh boy, dat wordt nog wat voor hem de volgende keer
Ik DM je wel ff dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je!!
Dankzij die MI overleef ik de droogstand wel
Bring it onquote:
Past het nu in enen wel binnen je exclusiviteitsafspraken dan?quote:
Vast niet, ik wilde gewoon even stoer doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past het nu in enen wel binnen je exclusiviteitsafspraken dan?
Anders gewoon even bellen met Amsterdams accentquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past het nu in enen wel binnen je exclusiviteitsafspraken dan?
KWIJL!!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders gewoon even bellen met Amsterdams accent
Dan past het zeker
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Vast niet, ik wilde gewoon even stoer doen
Als ze ook maar één woord Amsterdams tegen mij zou praten, zou het hoofdstuk wurgseks al heel snel bereikt worden. Of het hoofdstuk deepthroaten natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
Anders gewoon even bellen met Amsterdams accent
Dan past het zeker
Ik weet het!! Ook ik herken mijzelf niet terug en vind mijzelf maar saaiquote:
Bel eensquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze ook maar één woord Amsterdams tegen mij zou praten, zou het hoofdstuk wurgseks al heel snel bereikt worden. Of het hoofdstuk deepthroaten natuurlijk.
Niks mis meequote:Op zaterdag 9 november 2013 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze ook maar één woord Amsterdams tegen mij zou praten, zou het hoofdstuk wurgseks al heel snel bereikt worden. Of het hoofdstuk deepthroaten natuurlijk.
Ik heb je nummer niet.quote:
Dat ben je ook, absoluut!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet het!! Ook ik herken mijzelf niet terug en vind mijzelf maar saai![]()
Die wil jij ooknietquote:
Bepaal jij dat voor mij?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht, ik kan geen Amsterdams praten
Ik zou niet durven!!!quote:
Neuh, ik heb al een onwijze backlog.quote:
Mn crush vandaag nog aan de telefoon: mooi wel, je hebt zo'n hekel aan Rotterdam maar je hebt zo'n heerlijk Rotterdams accent.quote:
Van mij krijgt ie het gratis hoorquote:
Ik wil je nummer, maar dan wel op je tieten geschreven en dan doorgestuurd via een foto.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou niet durven!!!
Maar als je mijn nummer had gewild had je die allang gevraagd!!
Deal!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je nummer, maar dan wel op je tieten geschreven en dan doorgestuurd via een foto.
Haha wat een baasquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn crush vandaag nog aan de telefoon: mooi wel, je hebt zo'n hekel aan Rotterdam maar je hebt zo'n heerlijk Rotterdams accent.
Toen heb ik opgehangen
Ik denk niet dat ie dat nog een keer zal doenquote:
Om 22:53 zei je nog dat je ab-so-luut geen foto's van je tieten ging sturen.quote:
Niet tegengekomen bij je zoektochten naar batterijen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts is op zoek naar een merkstift!
Deze uitdaging vind ik wel humor!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om 22:53 zei je nog dat je ab-so-luut geen foto's van je tieten ging sturen.
Ik had je Feyenoordfan moeten laten schrijven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze uitdaging vind ik wel humor!!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had je Feyenoordfan moeten laten schrijven.
Die had ik niet zo leuk gevondenquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had je Feyenoordfan moeten laten schrijven.
Dat onthoud ik wel.quote:
Dat weet ik!!quote:
quote:
Bureaustoel kapot maar foto verstuurdquote:
Je hebt talent voor op zijn kop schrijven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Bureaustoel kapot maar foto verstuurd
Was het het waard?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bureaustoel kapot maar foto verstuurd
Eng duidelijk wel hequote:Op zaterdag 9 november 2013 00:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt talent voor op zijn kop schrijven.
Ik zit nu zeker 10 cm lager op een kutstoelquote:
Dat is niet het antwoord op de gestelde vraag, lieverd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu zeker 10 cm lager op een kutstoel
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op de gestelde vraag, lieverd.
Ze is letterlijk en figuurlijk in haar eer gedaald, zou je kunnen zeggen,quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:35 schreef Watertornado het volgende:
Dat is niet het antwoord op de gestelde vraag, lieverd.
Bedanktquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is letterlijk en figuurlijk in haar eer gedaald, zou je kunnen zeggen,
Je gaat me toch niet vertellen dat ze een dichtbijzijnd cirkelvormig object heeft gebruikt als 0 hè, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is letterlijk en figuurlijk in haar eer gedaald, zou je kunnen zeggen,
Heb jij niet ff iets anders te doen ofzo?quote:
Als jij dat per se niet wil, ga ik dat niet vertellen nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:37 schreef Watertornado het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ze een dichtbijzijnd cirkelvormig object heeft gebruikt als 0 hè, alsjeblieft.
Alles uit de losse pols ja!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze een dichtbijzijnd cirkelvormig object heeft gebruikt als 0 hè, alsjeblieft.
Neequote:Op zaterdag 9 november 2013 00:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij niet ff iets anders te doen ofzo?
Goed los getrild zeker zie polsquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles uit de losse pols ja!!!
[..]
Nee
Duurde ff voor ik hem snaptequote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgende keer maar geen magic marker gebruiken
Je kunt zeker wel een scrubbeurt gebruiken hè?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nu druk met nagellakremover op mijn tieten, mijn focus ligt even ergens andersquote:
Dat ga ik straks ook zeker wel doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt zeker wel een scrubbeurt gebruiken hè?
Vodka gebruiken. Kan iemand anders het er (indien er behoefte aan is) weer vanaf likken, mocht je vrezen voor druipers.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu druk met nagellakremover op mijn tieten, mijn focus ligt even ergens anders
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Inmiddels dus 2 dingen gesneuveldquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu druk met nagellakremover op mijn tieten, mijn focus ligt even ergens anders
Niemand in de buurtquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vodka gebruiken. Kan iemand anders het er (indien er behoefte aan is) weer vanaf likken, mocht je vrezen voor druipers.
Ik hoop dat je hem kan vinden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand in de buurt![]()
Nagelllakremover werkt ook![]()
Ik ga zo mn bed opzoeken hoor
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem kan vinden.
Welterusten!quote:
Mogguh!!quote:
Als een roosjequote:Op zaterdag 9 november 2013 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh!!
K. ook lekker door geslapen dus?
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 9 november 2013 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als een roosje
Gisteravond even een paar kuchjes en vanmorgen om half 7
Maar geen aanval
pseudokroepquote:
Oh ik dacht dat het over jou gingquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over jou gingIk wilde al vragen of je daar niet te oud voor bent. Moest ff teruglezen
Doe mij ook een bakkiequote:Op zaterdag 9 november 2013 08:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ging om de jongste
Ik ga uit bed. Ontbijten en koffie
quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pseudokroep
@ Huppel
Iets minder bezorgd weg is wel fijn
Al is afstand in NL relatief klein natuurlijk (copyright Peu)
Anderhalf uur rijden valt nog mee
quote:
Close enoughquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
@ Huppel randje Zuid Holland/Zeeland
Gezelligquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
@ Huppel randje Zuid Holland/Zeeland
quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoelang ga je ook alweer? Zaterdag+zondag toch?
bahquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben goed verkouden aan het worden
Echt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |