SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, die was gisteren. En ik ben a.s. donderdagavond pas terug van Noorwegen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet jouw gemeente niet aan koopavond?
quote:
De pener van Faxie?quote:
Maar hij is ook zo liefquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal er wel weer insluipen straks
Truste!quote:
Mag ik mee?quote:
Ben jij toch altijd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
Hoe weet je dat?Ik heb niks gezegd hier
[..]
Niemand die m'n profiel de moeite vond blijkbaar...
Hoeft niet hoor van mijquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij is ook zo lief![]()
![]()
Nee, zonder gekheid, ik zal minderen/stoppen
Lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor van mij
Als ik er echt last van zou hebben ga ik wel meppen![]()
Leugens, je bent man, die zijn altijd geil!!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
Hoe weet je dat?Ik heb niks gezegd hier
[..]
Niemand die m'n profiel de moeite vond blijkbaar...
Mja oke wel vaakquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Leugens, je bent man, die zijn altijd geil!!
Leugens!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja oke wel vaak
Maar die Fok vrouwen ook hoor![]()
Weet je niks vanquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Leugens, je bent man, die zijn altijd geil!!
Probeer het eensquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms denk ik wel eens dat ik ook eens op een datingsite moet gaan.
Heus welquote:
Ik vind het maar een vleeskeuringquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is net het echte leven.quote:
Doe gewoon zelf je ding.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat geil of lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel
[..]
Ik vind het maar een vleeskeuring
dat is toch juist leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel
[..]
Met 1 groot verschil!!quote:
Ja maar vlees hoort toch heet van buiten te zijn en een beetje rauw van binnen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Met 1 groot verschil!!
Op datingsites durven die kerels opmerkingen te maken die ik in het echte leven echt niet snel hoor!!
Neuken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 1 groot verschil!!
Op datingsites durven die kerels opmerkingen te maken die ik in het echte leven echt niet snel hoor!!
gaat lukkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trusten chick
En veel plezier morgen/zondag
Bothquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe gewoon zelf je ding.
[..]
Wat geil of lekker
Ja, ik vind het inderdaad een genot om dagelijks een stuk of 15 mailtjes te krijgen met de strekking: "zo jij stond best wel vooraan toen tieten werden uitgedeeld he!"quote:
Deed ik anders nooit hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 1 groot verschil!!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaat lukken
@ Huppel... jij wel
ON MY WAYYYYYYYYquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaat lukken
@ Huppel... jij wel
Neequote:
Nee en meer eenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Both
[..]
Ja, ik vind het inderdaad een genot om dagelijks een stuk of 15 mailtjes te krijgen met de strekking: "zo jij stond best wel vooraan toen tieten werden uitgedeeld he!"
Daar doe je hetzelfde mee als je in het dagelijks leven zou doen; negeren!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, ik vind het inderdaad een genot om dagelijks een stuk of 15 mailtjes te krijgen met de strekking: "zo jij stond best wel vooraan toen tieten werden uitgedeeld he!"
Ikquote:
Dat sowieso!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar doe je hetzelfde mee als je in het dagelijks leven zou doen; negeren!
Toch maar DM'en dan?quote:
quote:
die negeer je dan toch gewoon?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Both
[..]
Die mannen bedenken zich niet dat ze er toch niks mee bereiken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Both
[..]
En toch pik je de kerels die dat denken er waarschijnlijk zo uit, niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat sowieso!!
Maar in het echte leven hoor ik die opmerking niet zo vaak hoor.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens, no fap november gaat nog goed.
3x raden hoe ik mn crush heb ontmoetquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch pik je de kerels die dat denken er waarschijnlijk zo uit, niet?
Alleen als het over keihard neuken gaat en er met regelmaat foto's van je tieten voorbij komen hoor.quote:
Hij stond vooraan bij jou?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
3x raden hoe ik mn crush heb ontmoet
Hij deed heel hard zijn best om vooral niet te kijkenquote:
Dat ga ik niet redden met mijn 23 centimeter.quote:
Hij stond vooraan bij het uitdelen van de piemels.quote:
Makkelijker dan ik dacht.quote:
Aw!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij deed heel hard zijn best om vooral niet te kijken
Moet dat dan? Komt vanzelf wel. Ben sowieso liever zelf gelukkig. Rest eromheen lekker boeiend eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat levert me tot op heden niet zo gek veel op.
Niet 30cm hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden met mijn 23 centimeter.
Heeft hij later nog zwaar excuses voor aangebodenquote:
Ja en neequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als het over keihard neuken gaat en er met regelmaat foto's van je tieten voorbij komen hoor.
Dan krijgen degenen die dat wel doen voorrang. Helaas voor jou.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft hij later nog zwaar excuses voor aangeboden
Zulks een afwijzingquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijgen degenen die dat wel doen voorrang. Helaas voor jou.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden met mijn 23 centimeter.
Ik hecht grote waarde aan eerlijkheid.quote:
Hoe ver zit je hier vandaan eigenlijk?quote:
Dat siert jequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hecht grote waarde aan eerlijkheid.
negative. vriendje heeft mij alquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meh ik zie het ja
Afspreken dan maar![]()
Zuid Limburgquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ver zit je hier vandaan eigenlijk?
Dat dacht ik ook.quote:
Ik ben een reserve Belg aan de andere kantquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Zuid Limburg
jullie allemaal omgeving Amsterdam? ik weet dat rival daar ergens woont, dus.
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef Snoepie85 het volgende:
Zuid Limburg
jullie allemaal omgeving Amsterdam? ik weet dat rival daar ergens woont, dus.
I wishquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jullie allemaal omgeving Amsterdam?
Wat is er mis met Amsterdam?quote:
Afgezien van de trein naar Den Haag eigenlijk alles.quote:
inclusief Vlaams accent?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een reserve Belg aan de andere kant
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van de trein naar Den Haag eigenlijk alles.
fakequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja kan wel een klein accentje opzetten
Oppervlakkigheid, dezelfde oorzaak voor het effect dat tieten op mannen hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
Zo'n echte belg met een goede baard en een accent
dan kun je me echt opvegen
geen idee waarom
Ooooh, tieten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oppervlakkigheid, dezelfde oorzaak voor het effect dat tieten op mannen hebben.
bless themquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
It's beyond your control.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag, wel met de hand natuurlijk!quote:
ik bedoelde mannenquote:
Oh,. ik zou eerder voor andersom gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde mannenniet mijn tieten
Damn, en ik dacht al als een echte paus es ff aan een goede handoplegging te gaan doen.quote:
mijn tieten zijn veel te heiden daar voorquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, en ik dacht al als een echte paus es ff aan een goede handoplegging te gaan doen.
Dat zou ik er zonder meer voor over hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
mijn tieten zijn veel te heiden daar voor
je hand zou spontaan ontbranden of zo
het risico of zonder handje door het leven gaan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou ik er zonder meer voor over hebben.
Dat eerste zeker en dat tweede misschien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
het risico of zonder handje door het leven gaan?
intens hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste zeker en dat tweede misschien.
DM'en dan maar?quote:
wat gaat je dat opleveren?quote:
Daar vinden we wel wat op. Net als de vorige keren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
wat gaat je dat opleveren?
niet mijn tieten, die zijn in het zuiden en jij niet
Jij bent verliefd, da's nog veel leuker joh dan geil en ordinair dm'en.quote:
Ik heb wel een nadeel gevonden aan mijn verliefdheid!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent verliefd, da's nog veel leuker joh dan geil en ordinair dm'en.
Nog meer buiten dat hij voor een andere voetbalclub is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een nadeel gevonden aan mijn verliefdheid!
Daar kan ik nog wel om lachen, hij ook wel!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog meer buiten dat hij voor een andere voetbalclub is?
Blijkbaar wegen de voordelen op dit moment nog zwaarder. Meld je maar als de balans is doorgeslagen de andere kant op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb wel een nadeel gevonden aan mijn verliefdheid!
meervoud?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar vinden we wel wat op. Net als de vorige keren.
Er is een vorm van exclusiviteit beloofd naar elkaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wegen de voordelen op dit moment nog zwaarder. Meld je maar als de balans is doorgeslagen de andere kant op.
quote:
Ze heeft het wel goed te pakken hoor, spellingsvouten vergeten en zulks!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wegen de voordelen op dit moment nog zwaarder. Meld je maar als de balans is doorgeslagen de andere kant op.
Hoe 1657!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is een vorm van exclusiviteit beloofd naar elkaar.
ik heb jou toch maar 1x gezien?quote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een vorm van exclusiviteit beloofd naar elkaar.
FUCKING DROOGSTAND ZUIGT WEL EVEN HOOR
En dan nog maar te zwijgen over al die grammaticafouten die ze zelf maakt. Tja, toch lastig typen als je met één hand in je broek zit en met je andere hand zowel zit te FOK!ken als te sexten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
Ze heeft het wel goed te pakken hoor, spellingsvouten vergeten en zulks!
Ow, daar doelde ik niet op. Maar dat klopt ja.quote:
oh ik raakte al heel erg in de warquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, daar doelde ik niet op. Maar dat klopt ja.
Mwa, vrouwen kunnen goed multitasken toch het schijnt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan nog maar te zwijgen over al die grammaticafouten die ze zelf maakt. Tja, toch lastig typen als je met één hand in je broek zit en met je andere hand zowel zit te FOK!ken als te sexten.
Hij vindt mijn verbeteringen inmiddels niet zo leuk meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft het wel goed te pakken hoor, spellingsvouten vergeten en zulks!
Stil jijquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan nog maar te zwijgen over al die grammaticafouten die ze zelf maakt. Tja, toch lastig typen als je met één hand in je broek zit en met je andere hand zowel zit te FOK!ken als te sexten.
Die kwamen daar per toeval?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stond toevallig weer een mooi paar voor mijn deur.
Ze kwamen er wel voor een reden, maar in de basis was het wel toeval.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
Mwa, vrouwen kunnen goed multitasken toch het schijnt?
O jee, hij was ook een t vergeten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt mijn verbeteringen inmiddels niet zo leuk meer
[..]
Stil jij
quote:
Stiekem maakt hij best wel ernstige foutenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
O jee, hij had ook een t vergeten?
Dus je hebt haar van je blauwe agave laten proeven?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze kwamen er wel voor een reden, maar in de basis was het wel toeval.
Zoalsquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem maakt hij best wel ernstige fouten
En laat de kwaliteit van neuken nou direct een relatie hebben met de kwaliteit van grammatica. Daarom zijn jij en ik ook zo briljant in bed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem maakt hij best wel ernstige fouten
Nee, want ze kwam voor een opener voor haar wijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hebt haar van je blauwe agave laten proeven?
Niemand vind dat leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt mijn verbeteringen inmiddels niet zo leuk meer
[..]
Stil jij
Mooie aanleiding om haar eerst een flink pak slaag te geven en daarna zonder glijmiddel anaal te neuken. Zo leert ze dat verbeteren snel genoeg af. Of daar houdt ze juist wel van, en dan is het toch een match-made-in-heaven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |